Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ پنجمین دوره مراسم بزرگداشت شیخ بهایی و روز معمار بعد از ظهر امروز شنبه هفتم اردیبهشت ماه در سنندج برگزار می شود.

این مراسم هر ساله به همت بنیاد نخبگان دانشگاه آزاد سنندج، دانشگاه کردستان و سازمان نظام مهندسی استان کردستان به منظور تکریم دانشجویان و دانش آموختگان رشته معماری برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پنجمین دوره این مراسم از ساعت ۱۵ الی ۱۸ امروز در سالن آمفی تئاتر مجتمع فجر سنندج برگزار می شود که ورود برای عموم آزاد است.

گفتنی است، دبیر این مراسم مهدی عبدالملکی از اساتید رشته معماری و عضو بنیاد نخبگان استان کردستان است که همایش را به همت دانشجویان این رشته برگزار می کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کردستان روز معمار بنیاد نخبگان استان کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۹۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به روز کردن صندلی‌های پردیس سینما بهمن سنندج با اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی

مدیر پردیس سینمایی بهمن سنندج گفت: ۱۷۴ صندلی به روز، در سالن‌های شماره دو و سه این سینما با اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی در هفته گذشته تعویض شد.

حیدر مرادی با اشاره به استقبال چشمگیر کردستانی‌ها در سال گذشته از اکران فیلم‌های مختلف سینمایی گفت: ۲۵۰ هزار نفر در این مدت در سینما‌های استان پای دیدن فیلم‌های مورد علاقه شان نشستند.

هم اکنون پانزده سالن سینمایی با هزار و ۸۳۵ صندلی در استان کردستان و در زیر مجموعه پردیس سینما بهمن فعال است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • آیین بزرگداشت مقام معلم در دانشگاه اصفهان برگزار شد
  • معرفی میزبان پنجمین اردوی تیم ملی امید هاکی
  • بنزین برای پنجمین بار در اسرائیل گران شد
  • مراسم کومسای در منطقه جهانی هورامان برگزار می‌شود
  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • به روز کردن صندلی‌های پردیس سینما بهمن سنندج با اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی
  • مراسم بزرگداشت مرحومه خانم معصومه حائری ویژه خانم ها/ 5شنبه، حسینیه شماره2 جماران
  • پنجمین مصاف اردیبهشتی تراکتور - استقلال
  • پارک شهدای سنندج به پاتوق فرهنگی تبدیل می‌شود
  • معرفی اعضای شورای سیاست‌گذاری و دبیر جشنواره فیلم کوثر