Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: طبق فرموده مقام معظم رهبری در مرحله دوم انقلاب، پایان دشمنی دشمنان خواهد بود و صهیونیست‌ها نیز قطعاً نابود خواهد شد.

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، اسدالله بادامچیان در اجلاس دبیران استان‌های حزب موتلفه با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم محمدنبی حبیبی اظهار کرد: آن مرحوم کار در موتلفه اسلامی را یک کار مقدس می‌دانست و به کاری که انجام می‌داد اعتقاد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کسی همچون مرحوم حبیبی نمی‌خواست دبیرکل باشد تا پستی بگیرد بلکه می‌خواست در خدمت دین و ولایت باشد.

وی افزود: وقتی مرحوم محمدنبی حبیبی از دنیا رفت از داخل و خارج کشور تحلیل‌هایی ارزنده و بزرگی از ایشان انجام گرفت.

بادامچیان با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب تصریح کرد: موتلفه اسلامی افتخار دارد که در گام اول انقلاب اسلامی در تمام صحنه‌ها وظایف و اقدامات بزرگی انجام داده است. در گام دوم انقلاب هم باید پیش‌رو و از همه جلوتر باشیم.

وی افزود: طبق فرموده مقام معظم رهبری در مرحله دوم انقلاب، پایان دشمنی دشمنان خواهد بود و صهیونیست‌ها نیز قطعاً نابود خواهد شد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی اظهار کرد: موتلفه باید با چابکی از یک حزب جاری به یک حزب در خدمت حکومت تبدیل شود و در خدمت مردم و، ولی فقیه باشد.

وی ادامه داد: حزب موتلفه در ماجرای سیل اخیر با همت بسیج و اتحادیه‌های اصناف کارها و خدمات ارزنده‌ای برای امدادرسانی و کمک به سیل‌زدگان کرد.

منبع: مهر

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: اسدالله بادامچیان گام دوم انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۹۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدعلی حاجی محمره معاونت مالی و پشتیبانی موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از یادمان والفجر۱ منطقه فکه و مقر عمار یاسر این موزه در خرمشهر دیدار و سرکشی کرد.

حاجی محمره در این بازدید گفت: ما بر سفره‌ای که شهدا آماده کردند، نشسته‌ایم، اگر رسالت خودمان در رابطه با شهدا را انجام ندهیم فردای قیامت باید پاسخگو باشیم. شهیدان با اخلاص و دیانت جان شیرین خود را که ضامن زنده نگه داشتن انقلاب اسلامی است، فدا کردند تا این انقلاب متصل به نهضت بزرگ حضرت مهدی (عج) شود.

وی افزود: جهت انجام مأموریت‌های محوله در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در محل یادمان‌های والفجر و مقر عمار یاسر حضور پیدا کردیم و اقداماتی را در جهت تعمیرات، نگهداری، ملزومات و اقلام مورد نیاز مکان‌های مذکور انجام دادیم تا ان شاالله با توجه به در پیش رو بودن ایام تابستان، زمینه لازم را جهت حضور حداکثری ملت شهیدپرور ایران اسلامی در حد توان و امکانات خود فراهم کنیم.

کد خبر 6090759 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • معلمان همه جامعه‌ای قابل احترام هستند
  • فیلم/نمونه طنزپرداز متعهد به روایت رهبر انقلاب
  • یکی از دیدار‌های خصوصی مرحوم صابری با رهبر انقلاب + فیلم
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • دشمنان، همواره در تلاش برای ایجاد نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند
  • قالیباف: این مجلس به دوران تاریک رانت‌های صنفی پایان داد
  • نشست مشترک کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی و مسئولین کمیته ملی المپیک
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد