Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@03:16:50 GMT

دیدارهای تدارکاتی تیم ملی ریکرو در گوانگژو

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۷۰۲۰۸

دیدارهای تدارکاتی تیم ملی ریکرو در گوانگژو

تیم ملی ریکرو ایران برای حضور موثر در جام جهانی، دیدارهای تدارکاتی در کشور چین برگزار می‌کند. ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون تیراندازی با کمان، تیم ملی ریکرو کشورمان در اردوی آمادگی گوانگژو جهت شرکت در مسابقات جهانی شانگهای چین حضور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ایران امروز اولین مسابقه تدارکاتی خود را با حضور 4 تیم ریکرو استان گواندونگ، تیم ریکرو شهر گوانگژو و تیم ریکرو مدرسه تیرو کمان ایرانیان برگزار خواهد کرد.

مسابقات تدارکاتی امروز در زمین تخصصی تیراندازی با کمان گوانگژو محل برگزاری بازی‌های آسیایی 2010 برگزار می‌شود.

آغاز اردوی تیم ملی نوجوانان و جوانان تیراندازی با کمان از 15 اردیبهشت

تیم مردان متشکل از صادق اشرفی، محمد صادق کبودانی، رضا شبانی، امین پیرعلی و تیم بانوان متشکل از زهرا نعمتی، پارمیدا قاسمی، شیوا شجاع مهر و نیلوفر علی‌پور است. تیم ریکرو ایران قرار است اردوی آماده‌سازی خود را با هدایت مجید میررحیمی، زهرا شعبانی و به سرپرستی امید نجاری در گوانگژو برگزار کند.

اردوی گوانگژو تا 15 اردیبهشت ادامه خواهد داشت و کمانداران ریکرو از روز 16 تا 22 اردیبهشت در رقابت‌های جهانی شانگهای به مصاف حریفان خود می‌روند.

انتهای پیام/

R1015159/P/S3,33/CT12 واژه های کاربردی مرتبط تیراندازی با کمان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیراندازی با کمان تیراندازی با کمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۷۰۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت بانوی کردستانی به اردوی تیم ملی سپک تاکرا

 «فاطمه حیدرآبادی» بانوی کردستانی با دعوت سرمربی تیم ملی سپک تاکرای بانوان ایران به اولین مرحله اردوی انتخابی ملی پوشان فراخوانده شد.

 این مرحله از اردوی تیم ملی سپک تاکرای بانوان با حضور ۳۰ بازیکن از ۱۲ لغایت ۱۵ اردیبهشت ماه به میزبانی استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

 ملی پوشان تیم سپک تاکرای بانوان ایران خود را برای حضور موفق در رقابت‌های جهانی که قرار است شهریورماه به میزبانی کشور تایلند برگزار شود، آماده می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • آغاز اردوی تیم ملی سپک تاکرای بانوان در کرمانشاه
  • حضور گلبالیست قزوینی در اردوی تیم ملی
  • دعوت بانوی کردستانی به اردوی تیم ملی سپک تاکرا
  • حضور ورزشکاران استان در تیم های ملی
  • معرفی میزبان پنجمین اردوی تیم ملی امید هاکی
  • حضور مربیان تیم ملی در بازی شمس آذر - پیکان
  • اردوی جهادی دانشجومعلمان پردیس های اردبیل برگزار شد
  • ماجرای تیراندازی در دولت‌آباد چه بود؟
  • ماجرای تیراندازی در دولت آباد چه بود؟
  • تیراندازی در دولت آباد برای زمین گیر کردن سارقان