Web Analytics Made Easy - Statcounter

شالکه در 11 بازی از 12 بازی اخیرش در لیگ موفق به کسب پیروزی نشده است.

طرفداری - در حساس‌ترین بازی از هفته سی و یکم رقابت‌های بوندس‌لیگا، وستفالن میزبان دربی روهر خواهد بود.

مشخصات بازی

روز و تاریخ برگزاری | شنبه، 7 اردیبهشت 1398 برابر با بیست و هفتم آوریل 2019

ساعت | 18:00

محل برگزاری | زیگنال ایدونا پارک

داور | فلیکس زایر

پیش بازی

وضعیت دو تیم در فصل جاری لیگ به هیچ وجه قابل مقایسه نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دورتموند برای قهرمانی می‌جنگد و در سوی دیگر کار شالکه حتی ممکن است به نبرد برای بقا کشیده شود. با این حال در جام حذفی و رقابت‌های اروپایی دو تیم وضعیت مشابه داشتند، هر دو ناکام!

دورتموند تنها یک امتیاز با بایرن صدرنشین اختلاف دارد و با توجه به 12 امتیاز باقی مانده تا پایان فصل، کماکان امیدوار به کسب عنوان قهرمانی است. گرفتن قهرمانی دورتموند می‌تواند تنها دلگرمی هواداران شالکه در فصل جاری باشد.

داستان طرفین دربی روهر مشخص است، عدم موفقیت رقیب در هر رقابتی، چیزی کم از موفقیت تیم خودی برای آن‌ها ندارد!

ترکیب احتمالی دو تیم از نگاه وبسایت رسمی باشگاه دورتموند

غایبان بازی

پیشچک، حکیمی و زاگادو غایبان دورتموند هستند. وضعیت وولف نیز نامشخص است.

مارک اوت، شپف، کونوپلیانکا و ریتر قادر به همراهی شالکه نخواهند بود. 

جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا

10 تقابل اخیر دو تیم

نکات آماری دورتموند در 15 بازی اخیر خانگی خود در لیگ، حداقل دو گل در هر بازی به ثمر رسانده است. در 16 بازی از 18 بازی خانگی اخیر دورتموند در لیگ، بیش از 2.5 گل از خط دروازه‌ها عبور کرده است. دورتموند در 9 بازی از 10 بازی اخیر خود پیروز بوده است. شالکه در 11 بازی از 12 بازی اخیرش در لیگ موفق به کسب پیروزی نشده است. دورتموند در 5 بازی خانگی اخیر خود مقابل شالکه شکست نخورده است. پیش بینی نتیجه بازی از سوی هواسکورد دورتموند 1-3 شــالــکـه

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۷۰۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت بازی دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

دو تیم فوتبال دورتموند و پاری‌سن ژرمن در دور رفت مرحله نیمه نهایی جام باشگاه‌های اروپا امشب ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک به مصاف هم می‌روند. این دو تیم در دور گروهی نیز هم‌گروه بودند و بازی رفت با نتیجه دو بر صفر به سود تیم پاریسی و بازی برگشت نیز با نتیجه تساوی ۱ بر ۱ به پایان رسید.

tags # لیگ قهرمانان اروپا سایر اخبار قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟ اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟

دیگر خبرها

  • ساعت بازی دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پیکان جوانان در قزوین خاموش کرد!
  • تنها تصاویر باقی مانده از مارک تواین / رشد جمعیت جهان در گذر تاریخ / هند جنوبی از نمای نزدیک / فضای شخصی چیست و چه میزان است؟ / دفاتر باز، گزینه مبالغه شده / بنزین زدن سریع‌تر است یا شارژ برقی؟
  • پیش بازی دورتموند - پاری سن ژرمن؛ نبردی برای غرور
  • کامیابی‌نیا: پیروزی در ۶ بازی باقی‌مانده نشدنی نیست
  • امره جان: به هر قیمتی می خواهیم به ومبلی برویم
  • پایان فصل بیست و یکم لبران جیمز؛ چه سرنوشتی در انتظار پادشاه است؟
  • ۴۶۰ روز به پایان مدیریت شهری ششم باقی مانده است
  • صنعت مس کرمان، قهرمان لیگ هندبال شد
  • قهرمانی مس کرمان سه هفته زودتر از پایان لیگ برتر هندبال