Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد علی هروی پیش از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای بروز سیل در استان به منظور تجمیع، تفکیک و بسته بندی کمک های غیر نقدی مردمی دو محل در سالن امدادی ورزشی جمعیت هلال احمر استان و سالن ورزشی ویلاشهر گرگان در نظر گرفته شد.

وی افزود: کمک های مردمی با مشارکت داوطلبان جمعیت هلال احمر، نیروهای مردمی تخلیه و بارگیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هروی در ادامه ضمن تقدیر از همت مردم نوعدوست استان گفت: با مشارکت خودرویی ارگان ها، سندیکاها و آژانس های حمل بار و نیروهای داوطلب مردمی کمک های مردمی بسته بندی شده به شهرستان های گنبد، آق قلا، بندر ترکمن و گمیشان ارسال شد.

وی تصریح کرد: همچنین به منظور دسترسی آسانتر و سریع تر به مناطق صعب العبور متاثر از سیل با استفاده از ظرفیت مشارکت های مردمی، اقلام کمک های غیر نقدی از طریق خودروهای آفرود به این مناطق ارسال شد.

هروی خاطر نشان کرد: در امر جمع آوری، آماده سازی و ارسال کمک های مردمی به مناطق متاثر از سیل، ۱۴ تشکل مردمی هم مشارکت داشتند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گلستان اظهار کرد: از محل کمک های مردمی، ارگان ها و نهادهای دولتی و غیر دولتی به تعداد ۳۹ هزار و ۵۲۹ بسته غذایی و ۹ هزار و ۴۶۴ بسته بهداشتی به ارزش ۱۹ میلیارد تومان تا پایان فروردین ماه به مناطق سیل زده ارسال شد.

هروی تصریح کرد: کمک های مردمی ارسالی در سه انبار جمعیت هلال احمر استان، انبار ستاد مدیریت بحران آق قلا و انبار گمیشان متمرکز و به خانواده های حادثه دیده تحویل داده شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان تاکید کرد: تفکیک و بسته بندی کمکه ای مردمی همچنان ادامه دارد و ارسال این کمک های با نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان با قوت بیشتر انجام خواهد شد.

کد خبر 4601301

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان هلال احمر گلستان سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۷۰۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس یادگاری کودکان عضو جمعیت هلال‌احمر با قالیباف

کودکان عضو جمعیت هلال‌احمر با محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در همایش گرامیداشت روز جهانی هلال‌احمر و صلیب سرخ عکس یادگاری گرفتند.

دیگر خبرها

  • اعزام ۲ کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار اردستان در سال گذشته
  • عکس یادگاری کودکان عضو جمعیت هلال‌احمر با قالیباف
  • قالیباف: سازمان هلال احمر کاملا مردمی است
  • سازمان هلال احمر کاملا مردمی است
  • پرداختن به ۱۹۷۴ حادثه توسط هلال احمر در گلستان باعث امنیت شد
  • جمع آوری ۱۰ هزار تن اقلام بهداشتی و درمانی برای مردم غزه
  • امدادرسانی به ۹ هزار نفر در ۲۴ استان گرفتار سیل و آبگرفتگی
  • محمودی خبر داد: امدادرسانی به ۹ هزار نفر در ۲۴ استان گرفتار سیل و آبگرفتگی
  • نیاز گلستان به ساخت ۶ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای
  • نیاز گلستان به ساخت ۶ پایگاه امدادونجات جاده‌ای