Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم ملی دوومیدانی گفت: ناکامی برای هر ورزشکاری وجود دارد، اما باید مدال‌آوران و ورزشکاران‌مان را حفظ و حمایت کنیم. ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۹ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

سجاد مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درخصوص عملکرد امیر مرادی و حسین کیهانی دو ورزشکاری که با تمرین زیر نظر او در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کردند و موفق به کسب مدال نشدند، اظهار داشت: متاسفانه شرایط آن چیزی که انتظار می‌رفت، نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از بازی‌های آسیایی 2018 باید به این دو ورزشکار استراحت داده می‌شد تا ریکاوری خوبی داشته باشند. به همین دلیل مدت زمان تمرین برای مسابقات قهرمانی آسیا در قطر کم بود.

وی درباره امیر مرادی گفت: امیر یک روز قبل از اعزام به قطر دچار سرماخوردگی شد و نتوانست شرایط بدنی خوبی داشته باشد. او در 800 متر شرکت نکرد و در 1500 متر هم که واقعاً همه توانش را به کار بست، اما واقعاً اوضاع جسمی‌اش خوب نبود. اگر امیر مثل همیشه بود، می‌توانست مدال‌آور باشد، چون حریفانش مثل همیشه بودند.

مربی تیم ملی دوومیدانی درخصوص حسین کیهانی عنوان کرد: حسین در گذشته بارها همه ما را با مدال‌هایش خوشحال کرده است، اما این بار نتوانست. او تمریناتش را دیر آغاز کرد و در قطر به نتیجه مورد نظر نرسید، اما ان‌شاالله به زودی تمریناتش را برای کسب ورودی مسابقات جهان و المپیک 2020 توکیو آغاز می‌کند.

مرادی درباره بی‌انگیزگی کیهانی که در مصاحبه‌اش عنوان کرده بود، گفت: او در این باره با من حرف زده بود، اما من به عنوان یک مربی قبول نکرده و گفته بودم که نباید بهانه داشته باشد.  او در مسابقات قهرمانی آسیا و همچنین بازی‌های آسیایی قهرمان شدده بود، اما با وجود نتیجه اخیر باید قهرمانان خود را نگه داریم. ناکامی برای هر ورزشکاری وجود دارد، اما باید مدال‌آوران و ورزشکاران‌مان را حفظ و حمایت کنیم. همه قبول دارند که نتیجه مورد نظر کسب نشد، اما این وضعیت در زندگی هر ورزشکاری ممکن است رخ بدهد. ما باید به فکر آینده باشیم تا بتوانیم بازهم شاهد موفقیت‌های کیهانی و دیگر ورزشکاران مدال‌آور باشیم.

سقوط دوومیدانی ایران در آسیا/ بازهم احسان حدادی جور ورزش مادر را کشید

 

انتهای پیام/

R1351/P/S3,33/CT1 واژه های کاربردی مرتبط دو و میدانی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دو و میدانی دو و میدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۷۰۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد

به دعوت فدراسیون کاراته آسیا سجاد گنج زاده برای تدریس در اولین دوره کمپ تمرینی آسیا عازم شهر ووهان کشور چین می‌شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، اولین کمپ تمرینی کاراته آسیا در شرایطی طی روزهای 21 تا 23 مرداد ماه در شهر ووهان کشور چین برگزار می شود که به دعوت اتحادیه آسیا؛ سجاد گنج زاده قهرمان طلایی کاراته کشورمان در المپیک توکیو  مدرس کومیته این کمپ را بر عهده خواهد داشت.

 گنج زاده در این کمپ به همراه گانگ لی از کشور میزبان در بخش کومیته و برادران موسوی از کویت  و گریس از فیلیین در بخش کاتا مدرسین این کمپ خواهند بود.

سجاده گنج‌زاده مدال طلای المپیک توکیو، دو مدال طلای بازی‌های آسیایی، یک طلا، دو نقره و یک برنز جهان و یک مدال طلا، دو نقره و دو برنز آسیا را در کارنامه خود دارد.

نفرات دعوت شده به مرحله دوم انتخابی تیم ملی کاراته مشخص شدند

 

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • درخشش بوکسور مراغه‌ای در مسابقات آسیایی
  • ورزشکاران معترض دوومیدانی بالغ‌ هستند/المپیک جای نخبگان است
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • چهارسوی ورزش خوزستان
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • نمی‌توانیم به قهرمانی آسیا برسیم اما رتبه خودمان را بالا می‌بریم
  • نمی‌توانیم به قهرمانی آسیا برسیم ولی رتبه خودمان را بالا می‌بریم
  • برای رسیدن به طلای آسیا برنامه داشتم/ اسپانسر دارم اما کافی نیست
  • حضور سجاد گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی ووهان
  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد