Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@06:57:59 GMT

مومنان با تزکیه نفس آماده میزبانی از ماه رمضان شوند

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۷۰۶۱۴

مومنان با تزکیه نفس آماده میزبانی از ماه رمضان شوند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید عباس اسماعیلی پیش از ظهر شنبه در جلسه شورای اجرایی ستاد برگزاری مراسم نماز جمعه همدان از فعالیت‌های پرسنل و خادمان ستاد نماز جمعه همدان در برگزاری مراسم باشکوه نمازجمعه تقدیر کرد و با اشاره به فرا رسیدن ایام ماه مبارک رمضان به بیان آثار و برکات این ماه پرداخت.

وی گفت: مؤمنان باید با تزکیه نفس و تطهیر وارد رمضان شوند که این تطهیر شامل تطهیر چشم و روزی حلال و تطهیر زبان و اصلاح ظاهر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام اسماعیلی با تاکید بر اجرای برنامه‌های فرهنگی ستاد نماز جمعه همدان در حاشیه مراسم عبادی سیاسی جمعه به تبیین برنامه‌های نماز جمعه در هفته‌های آینده پرداخت و افزود: فعالیت واحد نونهالان، فعالیت رایگان مهدکودک، جمع آوری کمک‌های مردمی برای جبهه مقاومت اسلامی و استقرار میز مشاوره و پاسخگویی به مسائل نمازگزاران از جمله برنامه‌ها است.

وی به برپایی ایستگاه سلامت و کنترل و تست فشار خون توسط دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان همدان اشاره کرد و گفت: نمایشگاه تصویری ۴۰ سالگی انقلاب نیز که توسط سپاه ناحیه همدان دایر شد از برنامه‌های حاشیه مراسم عبادی سیاسی جمعه گذشته بود.

وی افزود: خطیب مراسم عبادی سیاسی جمعه آینده آیت الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان خواهد بود.

ارسال کمک‌های مردمی به مناطق سیل زده

وی در ادامه بابیان اینکه در نمازجمعه ششم اردیبهشت ماه در مجموع ۹۲۰۰ نفر نمازگزار خواهر و برادر در حسینیه امام (ره) حضور داشتند و تعداد ۱۲۳ نفر خادم میزبان این افراد بودند، گفت: در حاشیه مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه دیروز ۵ کامیون شامل اقلام خوراکی و پوشاک و لوازم منزل برای کمک به سیل زدگان جمع آوری و به مناطق سیل زده ارسال شد.

وی گفت: در مجموع از ابتدای این اقدام تاکنون ۵۰ کامیون کمک در حسینیه امام خمینی (ره) جمع آوری و ارسال شده است.

معاون اجرایی ستاد نماز جمعه همدان نیز افزود: در مجموع مبلغ ۹۳۰ میلیون ریال کمک‌های نقدی برای کمک به سیل زدگان کشور جمع آوری شده است.

محمود احدیان افزود: حضور مرد ۸۵ ساله در محل جمع آوری کمک به سیل زدگان و اهدای پالتویی که در تن داشت از خاطرات به یاد ماندنی این حرکت خداپسندانه مردم دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان بود.

کد خبر 4601308

منبع: مهر

کلیدواژه: نمازجمعه همدان عباس اسماعیلی ماه مبارك رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۷۰۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقه نقاشی و جمع آوری زباله در شهر همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در آخرین روز از هفته زمین پاک در راستای ترویج فرهنگ زباله کمتر اداره کل حفاظت محیط زیست همدان با همکاری واحد آموزش شهروندی شهرداری، برنامه جمع آوری زباله و مسابقه نقاشی برای دانش آموزان برگزار کرد.

مدیر حفاظت محیط زیست شهرستان همدان در این مراسم گفت: دانش آموزان با شرکت در این برنامه یاد می‌گیرند که زباله‌ها را در طبیعت رها نکنند تا محیط اطراف و خودشان سالم بمانند.

دیگر خبرها

  • معلمان باید با خودسازی و تزکیه مأنوس باشند
  • پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود | تا شایعات هست نباید اصرار بر حضور در نماز جمعه داشت
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک
  • (تصاویر) اقامه نماز جمعه در میان ویرانه‌های مسجد غزه
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • برگزاری مسابقه نقاشی و جمع آوری زباله در شهر همدان
  • ۱۷۵ پایگاه نماز جمعه در سال گذشته ساماندهی و شناسه‌دار شدند
  • ۱۷۵ پایگاه نماز جمعه شناسه‌ملی دریافت کردند
  • ۱۷۵ پایگاه نماز جمعه ساماندهی و شناسه‌دار شدند
  • (عکس) روبوسی کاظم صدیقی و وزیر ارشاد در نماز جمعه