Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست تیم فوتبال سپاهان توضیحاتی در خصوص اتفاقات بازی پرسپولیس - سپاهان ارائه کرد. آفتاب‌‌نیوز : رضا فتاحی، سرپرست تیم فوتبال سپاهان در گفت‌وگو با ایسنا درباره اتفاقات بازی پرسپولیس - سپاهان که با حواشی زیادی همراه بود اظهار کرد: من دیروز هم گفتم همه اتفاقات و حواشی این بازی از جایی نشأت گرفت که آقای عباس اسماعیل بیگی، رئیس کانون هواداران پرسپولیس یک هفته قبل از مسابقه یک پست در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و باعث به هم ریخت جو بازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفته بود هواداران سپاهان به ورزشگاه نیایند و آن‌ها بیش‌تر از هزار نفر نیستند. در جلسه قبل از مسابقه من اعلام کردم با توجه به این صحبت‌ها، ممکن است این اتفاقات در ورزشگاه به وجود بیاید. کلی بازی پرسپولیس - سپاهان در این ورزشگاه انجام شده است ولی این اتفاقات نیفتاده بود.
او درباره نشستن هواداران پرسپولیس در طبقه دوم ورزشگاه هم بیان کرد: در جلسه قبل از بازی توافق شد که یک لاین برای ما اختصاص بدهند و به ما هم گفتند که برای ما حصارکشی و نرده‌کشی کردند. قرار هم بود اگر هواداران ما بیش‌تر شدند طبقه دوم را هم به ما بدهند و در غیر این‌صورت هیچ‌کس به طبقه دوم و جایگاه بالای هواداران سپاهان نرود. در ضمن به ما گفته بودند حتی یک بلیت هم در ورزشگاه فروخته نمی‌شود.
فتاحی در مورد وضعیت هواداران سپاهان که مصدوم یا بازداشت شده بودند هم توضیح داد: معاون باشگاه، مسؤول حراست و معاون کانون هواداران ما در تهران هستند و پیگیری‌های لازم را می‌کنند تا ان‌شاءالله مشکل آن‌ها برطرف شود. من شرمنده هواداران‌مان هستم. آن‌ها از اصفهان به اینجا آمدند که یک بازی ببینند ولی ۵۰ - ۴۰ نفر از آن‌ها سرشان شکست. من از آن‌ها تشکر می‌کنم و ان‌شاءالله پایان فصل یک هدیه خوب به آن‌ها بدهیم.
او اضافه کرد: دیروز که بازی شروع شد اولین سنگ‌ها از طرف طرفداران پرسپولیس پرتاب شد. تعداد هواداران ما ۶ تا ۷ هزار نفر بود. باشگاه ما به کمیته انضباطی و کمیته اخلاق شکایت می‌کند. حدود ۴۰ هوادار ما سرشان شکست.
سرپرست تیم فوتبال سپاهان در مورد صحبت‌های سیاوش یزدانی، مدافع این تیم و هم‌چنین در خصوص این که نگرانی‌هایی در مورد بازی نیمه‌نهایی جام حذفی بین سپاهان و پرسپولیس در ورزشگاه نقش جهان اصفهان، وجود دارد اظهار کرد: چه نگرانی؟ شاید آن موقع در عصبانیت گفته باشد اما منظور آقای یزدانی هوادارنماها و کسانی بود که باعث به وجود آمدن این حواشی شدند. هوادار به ورزشگاه می‌آید که از فوتبال لذت ببرد.به گزارش ایسنا، روز گذشته دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان از هفته بیست و هفتم لیگ‌برتر با تساوی صفر بر صفر به پایان رسید. قبل و در حین این بازی حواشی زیادی به وجود آمد و درگیری‌هایی بین هواداران دو تیم و هم‌چنین هواداران سپاهان با نیروی انتظامی به وجود آمد.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سپاهان استقلال لیگ برتر پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۷۰۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: برابر سپاهان، جزئیات تعیین‌کننده است/ هواداران تنهایمان نگذارند

سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی مقابل سپاهان به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش ایسنا، اوسمار ویه‌را، سرمربی پرسپولیس، در نشست خبری پیش از مصاف با سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: عصر همگی بخیر. خیلی خوشحالم که در کنار شما هستم. هر چه قدر به پایان فصل نزدیک می‌شویم همه تلاش می‌کنند و بازی‌ها سخت می‌شود چون می‌خواهند به هدفشان برسند. از وقتی به ایران آمدم بازی‌های مقابل سپاهان حساس بوده و جزئیات کوچک جریان بازی را تغییر می‌داد. امیدوارم بازی خوبی داشته باشیم و از این جزئیات که گفتم استفاده کنیم تا نتیجه بازی را به سود خودمان رقم بزنیم. امیدوارم که یک حمایت خوب از سمت هواداران داشته باشیم، درست است که یک جام را از دست دادیم اما این انرژی مثبت آن‌ها به ما کمک می‌کند و امیدوارم فردا هم مثل همیشه ما را تنها نگذارند.

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • علی عسگری: پرسپولیس با بردن سپاهان قهرمانی اش را قطعی می کند/ هواداران باید جو ورزشگاه را به سود سرخپوشان رقم بزنند
  • سپاهان با کلین‌شیت 450 دقیقه‌ای در آزادی!
  • اتفاق خوب برای سپاهان در آستانه دیدار با پرسپولیس
  • اسدی به پرسپولیس رسید
  • اوسمار: حضور هواداران در بازی با سپاهان به ما کمک می‌کند
  • اوسمار: امیدوارم هواداران ما را تنها نگذارند
  • اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند
  • اوسمار: برابر سپاهان، جزئیات تعیین‌کننده است/ هواداران تنهایمان نگذارند
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل پرسپولیس و سپاهان| از اعتراض گل محمدی و مورایس به داور تا شعار سپاهانی‌ها علیه بیرانوند+تصاویر و فیلم
  • تقاضای ویژه از علیرضا بیرانوند پیش از جدال با سپاهان