Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@13:57:49 GMT

حج، عالی ترین جلوه اقتدار و شکوه امت اسلامی است

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۷۰۷۳۱

حج، عالی ترین جلوه اقتدار و شکوه امت اسلامی است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، گفت: حضور چندین میلیونی مسلمانان در موسم حج از عالی ترین جلوه های شکوه و اقتدار امت اسلام در عرصه بین المللی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، حجت الاسلام «الله نور کریمی تبار»، صبح امروز (۷ اردیبهشت) در همایش زائران حج تمتع استان ایلام، اظهار کرد: حضور مسلمانان از ملیت های مختلف و با هر رنگ و جایگاه اجتماعی در مراسم حج به جهانیان نشان می دهد که مسلمانان در راستای گرامیداشت ارزش های متعالی و انسانی خود همواره متحد و منسجم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی، تصریح کرد: مهم ترین پیام حج نمایش شکوه و عظمت مسلمانان و پاسخی به تفرقه افکنی دنیای استکبار برای رخنه در صفوف مسلمین است.

 

امام جمعه ایلام، افزود: عموم مسلمانان عالم باید تلاش کنند در کنار انجام فرائض و مناسک منتقل کننده پیام وحدت بین کشورهای مسلمان بوده و در کنار آن خشم و انزجار خود را از اقدامات وحشیانه دنیای استکبار به سرکردگی آمریکایی ها و صهیونیست ها نشان دهند.

 

حجت الاسلام کریمی تبار، بیان کرد: حجاج بیت الله الحرام به عنوان سفیران نظام باید بیش از گذشته ارزش و جایگاه خود را درک کرده و علاوه بر استفاده از روح معنویت حج، سفیرانی شایسته برای امت های اسلامی باشند.

 

وی، از عموم حاجیان ایرانی شرکت کننده در این مراسم بزرگ خواست خود را برای حضور در همایشی عظیم آماده کنند تا به خوبی بتوانند از ویژگی های ممتاز آن بهره مند شوند.

 

نماینده ولی فقیه در استان ایلام یادگیری آداب زیارت و سفر معنوی حج را بسیار مهم توصیف کرد و گفت: بدون شک خداوند متعال با حضور در این مراسم نعمت بزرگی را نصیب حاجیان کرده پس باید قدردان آن باشند.

 

گفتنی است قرار است در مراسم حج تمتع امسال ۸۵ نفر از زائران ایلامی حضور پیدا کنند.

پایان پیام/493

منبع: شبستان

کلیدواژه: قم کانون های فرهنگی هنری مساجد نماز جمعه خسارت سیل خبرگزاری شبستان آق قلا شبستان شهرستان آران و بیدگل آران و بیدگل حج سازمان حج و زیارت حج تمتع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۷۰۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادنامه‌ای از تشییع با شکوه پیکر آیت الله مهمان‌نواز

۶ سال پیش در چنین روزهایی مردم استان خراسان شمالی با مردی وداع کردند که برای آنان شریک تلخ و شیرین زندگی‌های‌شان بود و در تمام سال‌های مبارزات انقلاب اسلامی و بعد از آن همدم همیشگی مردم بجنورد لقب گرفت.

 

 

  به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074985 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • مردم پایه اقتدار حکومت اسلامی را تشکیل می‌دهند
  • امام رضا، محل وفاق تمام مسلمانان جهان است
  • امام رضا (ع) محل وفاق تمام مسلمانان جهان است
  • یادنامه‌ای از تشییع با شکوه پیکر آیت الله مهمان‌نواز
  • جانشین فرمانده سپاه: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • تقدیر از دانش آموزان بر‌تر مساباقات قرآنی و ورزشی
  • استقبال رسمی از رئیس جمهور در سریلانکا
  • استقبال رسمی رئیس جمهور سریلانکا از حجت الاسلام رئیسی