Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته بازاریابی سازمان لیگ فوتبال ایران از فدراسیون فوتبال درخواست کرده برای پیگیری مطالبات از شرکت‌های تبلیغاتی، موضوع را به نهادهای نظارتی و امنیتی ارجاع دهند.

طرفداری - سازمان لیگ فوتبال ایران در سال‌های اخیر قراردادهای متعددی با شرکت‌های تبلیغاتی به امضا رسانده که موفق به وصول بخش عمده‌ای از مطالبات نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مطالبات که بخش عمده آن سهم باشگاه‌هاست، مشکلات متعددی را برای باشگاه‌ها به لحاظ مالی ایجاد کرده و نظام مالی فوتبال را به هم ریخته شده است.

به نقل از تسنیم، با توجه به مشکلات متعدد و عدم توجه این شرکت‌های تبلیغاتی در اجرای تعهدات خود، کمیته بازاریابی سازمان لیگ با ارسال نامه‌ای به حراست فدراسیون فوتبال، درخواست پیگیری کرده است. کمیته بازاریابی از حراست فدراسیون درخواست کرده با سپردن پرونده این شرکت‌های تبلیغاتی به نهادهای نظارتی و امنیتی شرایط را برای وصول مطالبات فوتبال فراهم کنند تا بلکه از این طریق مشکلات فوتبال تا حدودی مرتفع شود.

در حال حاضر سازمان لیگ از سه شرکت کانون ایران نوین، فناپ و نگاه پردازان امین سیمای کیش مبالغی طلب دارد که در صورت وصول، بیش از 100 میلیارد تومان پول بین باشگاه‌های لیگ برتری تقسیم می‌شود که می‌تواند مشکلات زیادی را از میان بردارد.

در ماجرای اختلافات میان سازمان لیگ فوتبال ایران و شرکت تبلیغاتی کانون ایران نوین، کار به شکایت مجدد کشیده است. این شرکت تبلیغاتی با وجود کسورات زیاد از قرارداد فی مابین با سازمان لیگ در خصوص تبلیغات محیطی و کسر مبلغ بسیار زیادی به عنوان غرامت، هنوز مطالبات باقیمانده را پرداخت نکرده و همین مسئله باعث شکایت دوباره سازمان لیگ شده است.

کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال با توجه به طلب 19 میلیارد و 300 میلیونی که از شرکت کانون ایران نوین دارد، شکایتی به دادگاه برده که مهلت رسیدگی به این شکایت نیز ماه آینده خواهد بود. این شرکت طبق توافقات نهایی و با وجود کسر غرامت سنگین، باید این مبلغ را به سازمان لیگ پرداخت کند که 17 میلیارد آن جداگانه باید پرداخت می‌شد و 2 میلیارد و 300 میلیون تومان هم به صورت چک اشخاص در اختیار سازمان لیگ قرار گرفته که هیچ‌کدام از این مبالغ و چک‌ها وصول نشده است.

از همین‌رو سازمان لیگ پس از برگشت زدن چک‌های شرکت مورد اشاره، شکایتی تنظیم کرده که شرکت کانون ایران نوین خردادماه باید در دادگاه حاضر شده و در خصوص عدم وصول مطالبات خود توضیح دهد. سازمان لیگ در این خصوص برای توقیف اموال نیز در حال اقدام است تا به این صورت بتواند مطالبات باقیمانده را دریافت کند.

صادق درودگر، رئیس کمیته بازاریابی سازمان لیگ این خبر را تأیید کرد و گفت که بلکه نهادهای نظارتی و امنیتی بتوانند پیگیر مطالبات فدراسیون فوتبال باشند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۷۰۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطالبات پارلمان کودک مورد پیگیری قرار می گیرد

رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک گفت:بدون شک مطالبات پارلمان کودک، یادداشت شده و مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، داوود قربانی پیش از ظهر امروز _پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ در اولین جلسه پارلمان کودک در سال ۱۴۰۳ و پاسخ به درخواست اعضای این پارلمان در حوزه مباحث مدیریت شهری مرتبط با کودکان اظهار کرد: شهردار اراک از نزدیک شنونده مطالبات پارلمان کودک بوده و این مطالبات پیگیری خواهد شد.

وی افزود: از پارلمان کودک شورای شهر ششم انتظار داریم موارد و مسائل خارق‌العاده و کارهای جدید را در دستور کار خود قرار دهد.

رئیس شورای اسلامی شهر اراک تصریح کرد: بدون شک مطالبات پارلمان کودک، یادداشت شده و مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن کودکان غزه هم گفت: همانطور که مطلع هستید، کشور فلسطین و باریکه غزه مورد تهاجم استکبار جهانی و اسرائیل کودک کش قرار گرفته است، بنابراین از پارلمان کودک درخواست دارم با صدور بیانیه اقدامات ددمنشانه این رژیم را محکوم کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر اراک خاطرنشان: پارلمان کودک شایسته است یک بیانیه و یا یک متن فاخر در برای حمایت از کودکان مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم کودک کش اسرائیل صادر کند.

کد خبر 750077

دیگر خبرها

  • «تهران ۲۰» به مطالبات مردم نزدیک‌تر می‌شود
  • لیدر سپاهان دستگیر شد؛ تاوان توهین به زنان پرسپولیسی!
  • مطالبات اراضی شهری شهرداری پرداخت شود
  • بدهی ۶۰ همتی به شرکت گاز مربوط به صنایع عمده کشور است، نه فقط پتروشیمی ها
  • مطالبات پارلمان کودک مورد پیگیری قرار می گیرد
  • رفتار تبلیغاتی کاندیدهای انتخابات مجلس رصد می‌شود
  • باشگاه سپاهان؛ بانوان پرسپولیسی رفتار ناشایستی داشتند
  • شبکه ملی تنظیم‌گری ایران رونمایی شد
  • شکایت؛ پاسخ سپاهان به شکایت پرسپولیس
  • قرارداد پیمانکاری در گروه ملی فولاد تخلف قانونی است / درویشی: فقط مطالبات صنفی کارگران را پیگیری می‌کنیم +فیلم