Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@20:30:46 GMT

واکنش پسکوف به پیشنهاد هسته‌ای ترامپ؛ جزئیات ارائه کنید

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۷۰۸۳۶

واکنش پسکوف به پیشنهاد هسته‌ای ترامپ؛ جزئیات ارائه کنید

سخنگوی کرملین امروز (شنبه) در واکنش به پیشنهاد دونالد ترامپ برای خلع سلاح هسته‌ای تاکید کرد، از ابتکارعمل کاهش قابلیت‌های هسته‌ای استقبال می‌کنند اما اطلاع از جزئیات آن سودمند است.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا اوایل آوریل گفت ایالات متحده، روسیه و چین باید هزینه روی تسلیحات را متوقف کنند و در عوض روی صلح بلندمدت سرمایه‌گذاری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پسکوف گفت: برخی از ابتکارات از نظر کاهش پتانسیل هسته‌ای خوشایند است، اما در این مورد، واکنش به عبارات عادی رایج بسیار مشکل است. نیت‌ها خوب است، اما ما می‌خواهیم جزئیات را بدانیم، به ویژه اینکه منظور رئیس‌جمهوری آمریکا از این پیشنهاد چیست.

به گفته سخنگوی کرملین، کارشناسان آمریکایی درباره این موضوع با همتایان روس خودشان صحبتی نکرده‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دونالد ترامپ روسيه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۷۰۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده انتقال دانش هسته ای به سایر کشورها هستیم

محمد اسلامی، رییس سازمان انرژی اتمی در جمع خبرنگاران درباره هدف کنفرانس بین المللی صنعت هسته ای بیان کرد: اگر چه فشار نظام سلطه همواده در این جهت بوده که اجازه ندهد هدف صلح آمیز برنامه هسته ای ایران محقق شود، اما با همه این محدودیت ها و هزینه های تحمیلی استقبال از این اجلاس علمی خوب بوده است.

وی ادامه داد: شخصیت های با سابقه ای علیرغم مانع تراشی ها در آن شرکت کرده و مقالات خوبی ارائه شده است و این مقالات به صورت شفاهی و ویدئو کنفرانسی ارائه می‌شود،هدف ما این است که این مقالات و دستاوردها تزار علم و فن آوری ایران را به دنیا نشان دهد. 

اسلامی خاطر نشان کرد:  ما برای مبارزه با سلطه کشورهای استکباری آماده هستیم تا این فن آوری ها را به سایر کشور‌ها منتقل کنیم تا حصار ها شکسته و یک نظام علمی متفاوتی خلق  و ظهور کند.البته این امر نیازمند لوازمی است و یکی از قدم های آن برگزاری نمایشگاه دستاوردهای هسته ای بود و امیدوارم اهداف تعیین شده محقق شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • واکنش کرملین به اتهام دخالت روسیه در سوءقصد به جان زلنسکی
  • وستون مک کنی و رد پیشنهاد تمدید قرارداد با یوونتوس
  • تعویق زمان برگزاری دادگاه دونالد ترامپ
  • واکنش تند به پیشنهاد حذف سپاهان از فوتبال ایران
  • واکنش حماس به حمله ارتش اسرائیل به رفح
  • نیویورک تایمز: پاسخ حماس به توافق آتش‌بس جدی بود
  • پاسخ موشکی روسیه به تهدید اعزام نیرو به اوکراین
  • آماده انتقال دانش هسته ای به سایر کشورها هستیم
  • ترامپ بایدن را به اداره دولت گشتاپو متهم کرد
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ