Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس جودوی ایران با بیان اینکه فدراسیون جودو باید به سرمربی جدید تیم ملی برای نشان دادن توانایی‌های خود زمان بدهد،گفت: نمی‌توانیم ناکامی در آسیا را به پای خسروی‌نژاد که فقط ۲ هفته تیم را در دست داشت، بنویسیم.

هادی کردی در گفت و گو با ایسنا، درباره نتایج تیم ملی جودو در رقابت‌های قهرمانی آسیا اظهار کرد: تیم ملی در شرایطی عازم این رقابت‌ها شد که تنها ۲ هفته زیر نظر کادر فعلی تمرین کرد و واقعاً منصفانه نیست اگر بخواهیم این نتیجه ضعیف را به پای سرمربی تیم ملی و مسئولان جدید فدراسیون جودو بگذاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ۲ هفته نمی‌توان از خسروی نژاد به عنوان سرمربی تیم ملی انتظار معجزه داشت. باید به این کادر که جزو بهترین‌های ایران هستند فرصت کافی بدهیم تا توانایی‌های خود را نشان بدهند. با تغییرات صورت گرفته در کادر فنی آینده خوبی را برای تیم ملی پیش بینی می‌کنم و مطمئن هستم با درایت و تجربه بالای که از کادر فنی سراغ دارم، در مسابقات پیش رو نتایج خوبی خواهیم گرفت، به شرط آنکه کادر فنی در آرامش به کار خود ادامه بدهد.

نایب قهرمان سابق آسیا افزود: اینکه جودوکاران ما تا زمان وقت طلایی نیز بخوبی مبارزه می‌کردند نشان می‌دهد که نفرات تیم ملی مشکل آمادگی بدنی ندارند اما مشکل اصلی جودوی ما فقط تکنیکی جودوکارانمان است که کادر فنی تیم ملی نمی‌تواند در ۲ هفته کاری پیش ببرد. با تعدادی از ملی‌پوشان صحبت کردم که همگی اذعان داشتند جو بسیار خوبی با آمدن کادر جدید در تیم ملی حاکم شده و همگی از سطح فنی مربیان تیم ملی ابراز رضایت داشتند. فدراسیون جودو باید به خسروی‌نژاد و دیگر اعضای کادر فنی تیم ملی فرصت کافی بدهد تا بتوانند خودشان را نشان بدهند و جودو را از وضعیت فعلی خارج کنند. مطمئن هستم این اتفاق خواهد افتاد و شاهد نتایج خوب تیم ملی در رویدادهای پیش رو خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: پیش از این همواره شاهد چند دستگی در تیم ملی بودیم و یا فقط دو یا ۳ جودوکار به مسابقات اعزام می‌شدند اما این تصمیم که تیم کامل به رقابت‌های قهرمانی آسیا رفت بسیار تصمیم خوبی بود و باید با ادامه همین روند جودو را به روزهای خوب خود بازگردانیم. همگی باید دست به دست هم بدهیم تا جودو از وضعیت فعلی خارج شود و در این راه همگی باید اختلافات را کنار بگذاریم و یاور تیم ملی باشیم.

رئیس هیأت جودو لرستان درباره انتخاب میراسماعیلی به عنوان رئیس فدراسیون جودو نیز گفت: بنده به شخصه در انتخابات به میراسماعیلی رأی ندادم اما او الان رئیس فدراسیون جودو است و همه ما موظفیم او را حمایت کنیم و اختلافات را کنار بگذاریم. من جلساتی نیز با میراسماعیلی داشتم و دیدم او برنامه‌های بسیار خوبی برای جودو دارد. از همه اهالی جودو می‌خواهم از فدراسیون حمایت کنند و خدایی ناکرده چوب لای چرخ یکدیگر نگذاریم که این موضوع خیانت به جودو است. میراسماعیلی قهرمان جهان است و بخوبی با این رشته آشناست، او انتخاب‌های بسیار خوبی در تیم‌های ملی داشت و مطمئناً می‌تواند با کمک اهالی جودو به اهدافی که در نظر دارد برسد. باید به او زمان بدهیم تا توانایی‌هایش را نشان بدهد و آن وقت نسبت به او ارزیابی داشته باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم ملي جودو ايران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۷۱۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت خاص از گشت ارشاد و طرح نور: ادامه دهند، کار بسیار خوبی است

رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی گفت: باید با ناهنجاری‌ها مقابله شود و این فرمایش رهبری است زیرا لازم است دین محقق شود که نیاز به عزم و اراده دارد.

محمود رجبی رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی با تقدیر از نیروی انتظامی در به کارگیری طرح نور، عزم و اراده فراجا در برخورد با مفاسد اجتماعی را تحسین و تصریح کرد: نیروی انتظامی خطر را به خوبی احساس کرده است و اینکه قرار است طرح نور را ادامه دهند، کار بسیار خوبی است.

وی در گفت‌وگو با رسا، با بیان اینکه لازم است با بدحجابی و سایر ناهنجاری‌ها مقابله صورت گیرد، در خصوص جلسه روز جمعه اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با سردار رادان، اظهار داشت: جلسه گذشته بسیار پربار بود و از این که با قدرت در حال ادامه دادن هستند خوشحال شدیم؛ از روحیات سردار رادان که در جلسه با علما تجلی پیدا کرد خوشحال شدیم.

عضو جامعه مدرسین با بیان اینکه گزارش کاملی از سوی سردار رادان در خصوص معضلات اخلاقی و آسیب‌های اجتماعی به اعضای جامعه مدرسین، ارائه شد، تصریح کرد: باید با ناهنجاری‌ها مقابله شود و این فرمایش رهبری است زیرا لازم است دین محقق شود که نیاز به عزم و اراده دارد.

وی در پایان بر لزوم همراهی دستگاه ها در پشتیبانی و اجرای طرح نور تأکید کرد.

دیگر خبرها

  • فرهنگ ایثار و شهادت باید به جهانیان معرفی شود
  • شاهرخ‌خان در تهران دستگیر شد
  • عزم جدی مدیریت شهری اصفهان برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان
  • حمایت کمیته ملی المپیک از دوومیدانی‌کاران
  • اسبقیان: فدراسیون شطرنج با حضور پریدر در مسیر رو به رشدی قرار گرفته/ آرامش خوبی در این رشته حاکم است
  • دستاورد تجمعات دانشجویان آمریکایی شفاف شدن چهره غرب است
  • حمایت خاص از گشت ارشاد و طرح نور: ادامه دهند، کار بسیار خوبی است
  • اجتماع کادر درمان در حمایت از جنبش دانشجویان آمریکایی
  • قول باشگاه فولاد ‌خوزستان برای تشکیل تیم قایقرانی
  • قهرمانی آسیا ۱۹ ماه بدون پول؛ جام مفتی برای تاج!