Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-08@13:30:24 GMT

سیل به 1200 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد آسیب زد

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۷۱۲۵۹

سیل به 1200 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد آسیب زد

حبیب الله آسوده روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: از این تعداد واحد مسکونی خسارت دیده 300 واحد نیاز به بازسازی مجدد و 900 واحد نیازمند تعمیر و بهسازی هستند. در این زمینه با مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اقدامات لازم برای حمایت از سیلزدگان انجام می شود.
وی شهرهای بردسکن، کلات، سرخس، بجستان و خلیل آباد را مناطق متاثر از سیل اخیر در خراسان رضوی ذکر و بیان کرد: با توجه به اینکه هنوز بخشی از سیلزدگان در مراکز اضطراری اسکان دارند سبد کالا در اختیار هر دو بخش مددجویان کمیته امداد و مردم سیلزده قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی ادامه داد: اقساط وامهای اشتغال که پیشتر به مددجویان پرداخت شده نیز برای افرادی که بخاطر سیل اخیر آسیب دیده اند، طبق قانون استمهال شده و به تاخیر خواهد افتاد.
وی همچنین گفت: تاکنون 72 میلیارد ریال کمکهای نقدی و غیرنقدی شهروندان خراسانی برای سیلزدگان جمع آوری و در قالب محموله های اقلام مورد نیاز به مناطق حادثه دیده ارسال شده است. خراسان رضوی با همت نیکوکاران استان پیشتاز در ارسال کمکهای نوعدوستانه برای هموطنان سیلزدگان بوده است.
آسوده افزود: تاکنون ۱۲ دستگاه کامیون و یک تریلر اقلام اهدایی شامل سبد کالا، پتو، یخچال، پوشک بچه، فرش، لوازم آشپزی و ظروف آشپزخانه را به استان گلستان و مناطق حادثه از سیل حمل کرده اند.
وی ادامه داد: مردم نیکوکار می‌ توانند وجوه نقدی خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۰۰۰، واریز به شماره حساب ۳۳۳۳ نزد بانک ملی ایران و یا شماره سیبای ۰۱۰۳۳۳۳۳۳۳۰۰۰ و نیز از طریق کد #۹۹۸۸۷۷ به حساب ویژه سیلزدگان واریز و در رفع مشکلات و آلام حادثه دیدگان سهیم شوند.
7496/1858
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 خراسان رضوی فرش کمیته امداد مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ره مسکن 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۷۱۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق‌نامه همکاری کمیته امداد و معاونت علمی و فناوری رییس جمهور

به گزارش خبرگزاری مهر، توافق‌نامه همکاری میان معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و معاونت توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد با هدف حمایت و اجرای پروژه‌های آبادانی و پیشرفت فناورانه به منظور ایجاد اشتغال پایدار، حل مسائل و رفع چالش‌های مناطق‌محروم و تکمیل زنجیره ارزش محصولات مبتنی بر ظرفیت‌های مناطق مختلف کشور، امضا شد.

این توافق‌نامه به منظور تحقق آبادانی و پیشرفت فناورانه مناطق کمتر برخوردار، تبلیغ و ترویج مفهوم وقف فناورانه، هم‌افزایی و توسعه همکاری‌های مشترک، بهره‌مندی از ظرفیت سامانه‌های تامین‌مالی جمعی، کمک‌های مردمی و مسئولیت اجتماعی شرکت‌های بزرگ به منظور افزایش مشارکت‌های مردمی امضا شد.

موضوع این توافق‌نامه، تسهیل خرید کالا و خدمات شرکت‌های دانش‌بنیان، فناور و خلاق، حمایت و اجرای پروژه‌های آبادانی و پیشرفت فناورانه به منظور ایجاد اشتغال پایدار، حل مسائل و رفع چالش‌های مناطق‌محروم و تکمیل زنجیره ارزش محصولات مبتنی بر ظرفیت‌های مناطق مختلف کشور است.

از تعهدات کمیته امداد در این توافق‌نامه می‌توان به معرفی طرح‌ها و پروژه‌های آبادانی و پیشرفت فناورانه، مشارکت ۵۰ درصدی در تامین‌مالی پروژه‌ها و طرح‌های معطوف به مددجویان، عقد قرارداد با شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و فناور معرفی شده توسط دبیرخانه برنامه ملی آبادیران برای اجرای پروژه‌ها، ابلاغ این توافق‌نامه به واحدهای تابعه در راستای ترویج و بسترسازی مناسب به منظور مشارکت حداکثری مردم در تامین‌مالی پروژه‌ها و … اشاره کرد.

راهبری سامانه تأمین مالی جمعی آبادیران به منظور معرفی پروژه‌های آبادانی و پیشرفت فناورانه، احصاء فهرست شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و فناور واجد شرایط برای پاسخگویی طرح‌ها و پروژه‌های آبادانی و پیشرفت و معرفی آنها به کمیته امداد امام خمینی، تعامل با نهادهای متولی آبادانی و پیشرفت برای تعریف طرح و پروژه در سامانه تأمین مالی جمعی آبادیران، تعامل با نهادهای آبادانی و پیشرفت و شرکت‌های بزرگ برای تامین‌مالی پروژه‌ها و … از تعهدات دبیرخانه ملی آبادیران است.

در نهایت دفتر تأمین مالی هم مواردی همچون کمک مادی و معنوی به توسعه سامانه تامین‌مالی جمعی آبادیران و اولویت‌دهی و تسریع در ارائه خدمات مالی به شرکت‌های ارائه دهنده کالا و خدمات در قالب این توافق‌نامه از طریق نهادهای حاکمیتی را متعهد شد.

کد خبر 6099604

دیگر خبرها

  • کدام مناطق بیشترین سهم از ساخت ۱۵۰۰ واحد مسکونی را دارند؟
  • واریز مستمری ۲۹ هزار خانوار کمیته امداد البرز
  • اختصاص ۳۰ همت برای اشتغال مددجویان کمیته امداد
  • تشریح برنامه‌های خدمت به مددجویان کمیته امداد اصفهان در دهه کرامت
  • کمک کمیته امداد خراسان شمالی به بیماران خاص
  • توافق‌نامه همکاری کمیته امداد و معاونت علمی و فناوری رییس جمهور
  • ۱۰ غرفه مددجویان کمیته امداد در نمایشگاه اقوام دایر شد
  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • ۷ درصد رتبه‌های برتر کنکور از مددجویان کمیته امداد هستند
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام