Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@10:09:06 GMT

غبارروبی 700 مسجد و تکیه ایلام برای ماه رمضان آغاز شد

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۷۱۵۴۸

غبارروبی 700 مسجد و تکیه ایلام برای ماه رمضان آغاز شد

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان ایلام روز شنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: این آیین معنوی هر سال در آستانه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان برای آماده شدن مساجد و تکایا جهت پذیرایی از روزه داران با حضور گروه های مختلف مردم برگزار می شود.
حجت الاسلام حشمت الله رستمی اظهار کرد: به همین منظور بیش از 450 مسجد و 250 حسینیه و تکیه در سطح این استان در دهه پایانی ماه شعبان غبارروبی و عطر افشانی و برای پذیرایی از روزه داران آماده می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: همچنین اقلام تبلیغی، ادعیه ماه مبارک رمضان، مهر نماز، تسبیح و قرآن نیز به مناسبت ماه مبارک رمضان در میان مساجد این استان توزیع خواهد شد.
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی ایلام همچنین از اعزام مبلغان روحانی از حوزه های علمیه قم و ایلام به مناطق روستایی و شهری استان همزمان با ماه مبارک رمضان خبر داد.
به گفته رستمی، این افراد در طول ماه مبارک رمضان فعالیت های مختلفی از جمله برپایی نماز جماعت، برگزاری محافل انس با قرآن، کلاس احکام و پاسخ گویی به پرسش های شرعی در مساجد برگزار می کنند.
7171/6119
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 اداره کل تبلیغات اسلامی تبلیغات اسلامی قم ماه رمضان مسجد 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۷۱۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش سهمیه سوخت و تجمع تعدادی از کامیون داران جنوب سیستان و بلوچستان

 رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری چابهار گفت: سهمیه سوخت کامیون‌ها براساس پایش و عملکرد و تناژ آنها در کارت‌های سوخت شارژ می‌شود.

رئیسی با اشاره به کاهش سهمیه به صورت ماهیانه، افزود: اگر کامیونی عملکرد پایینی داشته باشند سوخت کمتری دریافت خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • کاهش سهمیه سوخت و تجمع تعدادی از کامیون داران جنوب سیستان و بلوچستان
  • راه اندازی پایگاه هوشمند سرای بازی کودک در مساجد
  • تعامل بهزیستی با مساجد برای رفع مشکلات معلولان و زنان سرپرست خانوار
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • تجربه زیستی از فضای کار اشتراکی مادران و کودکان در مساجد/ بستری برای رشد و تعالی خانواده
  • مبارزه بیولوژیک با آفات، در مزارع دیم ایلام آغاز شد
  • غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای آبادان
  • اولین گردهمایی ائمه جمعه استان خوزستان با محوریت تبیین جایگاه مسجد در الگوی اعتلای شهر
  • نهضت بازگشت به مساجد، به عنوان مهمترین پایگاه رسیدگی به مشکلات مردم
  • پیشگیری از حریق در مراتع ایلام اولویت کار دستگاه‌های اجرایی باشد