Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی ناصری صبح شنبه در شورای آموزش و پرورش شهرستان بیرجند اظهار کرد: با توجه به نیاز بیرجند و به ویژه حاشیه‌های شهر به ۳۰۰ کلاس درس جذب خیرین برای مدرسه‌سازی بسیار حائز اهمیت است.

فرماندار بیرجند بیان کرد: در شرایط کمبود اعتبارات دولتی خیرین در بسیاری از عرصه‌ها چون مدرسه‌سازی بازوی توانمندی برای رشد و تعالی شهر بوده‌اند و امیدواریم در ادامه مسیر نیز از همکاری آنان بهره‌مند باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناصری ادامه داد: در زمینه پروژه‌های مدارس از شهرداری تقاضا داریم که در زمینه مواردی چون صدور پروانه نهایت همکاری را داشته باشند تا پروژه‌های خیر ساز متوقف نشوند.

وی با اشاره به شعار سال در زمینه رونق تولید گفت: یکی از مهمترین تولیدات، تولیدات فرهنگی است که با ارج نهادن به مقام والای معلمان محقق می‌شود.

محمد حسین یکه خانی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیرجند نیز در این جلسه اظهار کرد: دیدار با نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی، برگزاری مراسم سپاس از معلم در آموزشگاه دوره دوم شاهد دختران بیرجند، تکریم از معلمان پر تلاش و جلسه یادبود فرهنگیان متوفی از جمله برنامه‌های سال جاری هفته معلم در بیرجند است.

وی با اشاره به اینکه برای سال جاری ۹ فرهنگی برگزیده استانی و یک معلم برگزیده کشوری داریم، بیان کرد: تجلیل از این معلمان، تجلیل از دانایی و علم است.

یکه خانی با اشاره به بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز خراسان‌جنوبی که در مشهد برگزار شد، ادامه داد: در این جشنواره خیرین دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تعهد برای کمک به بحث ساخت و تجهیز مدارس در بیرجند داشتند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیرجند با اشاره به اینکه در شهر بیرجند نیاز به ۳۰۰ کلاس درس وجود دارد، افزود: ۶۶ مدرسه در بیرجند به صورت دو نوبت فعال است که بدون کمک و یاری خیرین امکان افزایش آن در سال‌های آتی وجود دارد.

یکه خانی گفت: شاید بتوانیم در هر کلاس ۳۵ دانش‌آموز بنشانیم ولی چنین کلاسی روحیه دانش‌آموز دوره ابتدایی را خسته می‌کند.

وی اظهار کرد: مشکل فقط ساخت مدرسه نیست بلکه امروزه با توجه به رونق گرفته رشته‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش نیاز به تجهیزات داریم که در این زمینه نیز نیازمند یاری و کمک خیران نیک اندیش هستیم.

کد خبر 4601343

منبع: مهر

کلیدواژه: علی ناصری آموزش و پرورش بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۷۱۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل مجمع خیرین حرم ساز در کهگیلویه و بویراحمد

رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان گفت: مجمع خیرین برنامه ها و خط مشی ستاد عتبات را ادامه می‌دهد و از ظرفیت آنان برای تقویت برنامه‌ها استفاده می کند.   سردار حکمتیان افزود: با برگزاری این مجمع در استان اعضای هیات مدیره انتخاب می‌شوند تا شاهد فعالیت مجمع خیران حرم ساز استان باشیم.   وی اضافه کرد: این مجمع در مسیر اهداف و ماموریت‌های ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات و استفاده از ظرفیت نیکوکاران و خیرین برای تسریع در بازسازی این اماکن مقدس فعالیت خواهد کرد.   سردار حکمتیان گفت: در انتخابات مجمع خیرین حرم ساز استان از بین ۷۰ داوطلب برای حضور در هیات امنا و بازرسی با رای گیری، افرادی برای اعضای اصلی هیات امنا انتخاب می‌شود. باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • امسال ۵۰۰ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش اصفهان می‌شود
  • زارع‌پور: دنبال تبدیل شدن به قطب فضایی منطقه هستیم / ایران توانایی ساخت ماهواره‌های کوچک زیر ۱۰۰ کیلوگرم را دارد+ فیلم
  • زارع‌پور: دنبال تبدیل شدن به قطب فضای منطقه هستیم / ایران توانایی ساخت ماهواره‌های کوچک زیر ۱۰۰ کیلوگرم را دارد+ فیلم
  • ساخت ۵۵ کلاس درس در اشنویه
  • ۲۶ طرح روبنایی در سایت‌های طرح نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان ساخته می‌شود
  • ساخت 55 کلاس درس در شهرستان اشنویه
  • احداث ۲۶ پروژه روبنایی در سایت‌های مسکن ملی سیستان وبلوچستان
  • تشکیل مجمع خیرین حرم ساز در کهگیلویه و بویراحمد
  • دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید
  • ساخت ۱۱ مدرسه جدید در سیرجان