Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- عضو کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی گفت: جوانان آینده فوتسال را تامین می‌کنند و سکاندار فوتسال ایران هستند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، وحید شمسایی، عضو کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی در خصوص حضور تیم ملی فوتسال بانوان در تورنمنت چهارجانبه روسیه گفت: قطعا مهم‌ترین بخش موفقیت تیم بر می‌گردد به اردو‌های تدارکاتی، بازی‌های بین‌المللی و تمرینات مستمر و بازی با ابر قدرت‌های دنیا باعث می‌شود تیم‌ها قوی شوند و در نهایت بدنه فوتسال را تشکیل دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رقابت با تیم‌های اسپانیا، روسیه و پرتغال با توجه به رنکینگ و جایگاهی که دارند باعث می‌شود تا نقاط ضعف و قوت تیم مشخص شود. بازیکنان محک بخورند و جوان‌تر‌ها تجربه کسب کنند.

وی ادامه داد: بدون شک برگزاری بازی‌های تدارکاتی و حضور در تورنمنت‌های مختلف برای رسیدن به اهداف تیم که همانا موفقیت در آسیا و جهان است، کمک به‌سزایی می‌کند.

عضو کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی گفت: به نظرم کسب نتیجه در این بازی‌ها اصلا اهمیت ندارد و مهم تجربه کسب کردن بازیکنان است. بازیکنان جوان در کنار با تجربه‌ها قرار می‌گیرند و اعتماد به نفس کسب می‌کنند. تنه به تنه شدن با برتری‌های جهان در فوتسال باعث رشد و ارتقا فوتسال در بانوان و حتی آقایان می‌شود.

پیشکسوت فوتسال در ادامه در خصوص تیم فوتسال زیر ۲۰ سال ایران که هم اکنون در تورنمنت چین تایپه به مصاف تیم‌های اندونزی و چین تایپه رفته و بازی برابر ژاپن را پیش رو دارد، افزود: ماحصل فوتسال ایران یک استعداد نهفته است که در همین جوانان‌ها وجود دارد. چیزی که درباره این تیم مهم است کسب تجربه و روند رو به رشد است. باید روز به روز تجربه کسب کنند و بهتر از قبل شوند.

وی ادامه داد: این تیم با حضور در تورنمنت‌های مختلف و همچین بازی‌های تدارکاتی که پشت سر گذاشت در مسیر رشد قرار می‌گیرد و بدون شک آینده تیم ملی فوتسال ایران را تامین می‌کند و سکاندار فوتسال ایران خواهد بود.

وی در پایان در خصوص حضور این تیم در مرحله نهایی قهرمانی آسیا گفت: فقط باید به قهرمانی فکر کرد. این تیم پتانسیل خوبی دارد و امیدوار به موفیتش در میادین مختلف هستیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال وحید شمسایی تیم ملی فوتسال بانوان میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۷۱۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موفقیت داور خوزستانی در یک دوره بین‌المللی

ایسنا/خوزستان یک داور خوزستانی پس از یک دهه کاراته خوزستان را صاحب درجه داوری بین المللی کرد.

مسابقات کاراته آسیایی میانه در حال برگزاری است که در حاشیه آن دوره داوری آسیایی (بین المللی) نیز در حال برگزاری است. در جریان همین دوره حسین مقدم داور جوان خوزستانی موفق شد، درجه judge-B کاتا و judge-B کومیته را با نمره بالا کسب کند و دوره را با موفقیت پشت سر بگذارد.

به گزارش ایسنا، مقدم بدون هیچ حمایتی از سوی هیات کاراته استان و اداره کل ورزش استان خوزستان موفق به کسب این درجه داوری شد. این درجه پس از گذشت یک دهه برای خوزستان به ارمغان آمد.

مسابقات کاراته آسیا میانه نیز در شهر سمرقند تاشکند در حال برگزاری است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی جالب یک فعال بازار درباره قیمت طلا در هفته آینده/ طلا و سکه چه قیمت‌هایی را تجربه می‌کنند؟
  • ستاره تیم ملی: نه قرمز و نه آبی، من طرفدار تراکتورسازی هستم
  • تاریخ شروع فصل جدید لیگ برتر فوتسال مشخص شد
  • تمام آنچه می‌خواستم روی پرده است/ نتیجه اعتماد به فیلمسازان جوان
  • گفت‌وگوی ویژه با احسان اصولی و پاسخ به مهم‌ترین سوالات
  • موفقیت داور خوزستانی در یک دوره بین‌المللی
  • کاکائو: مدرسه فوتسال ایران را می‌ستایم/با یک اشتباه حذف شدیم
  • هشدار امیر دریادار سیاری درباره تلاش «دشمنان» برای «کنترل اذهان جوانان ایران»
  • قول کمیته پارالمپیک جهت اعزام والیبال نشسته به تورنمنت خارجی
  • حسابرسی داده‌محور و توسعه حسابرسی رایانه‌ای در اولویت است