Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج سرهنگ محمد اسماعیل طاهرخانی در نشست خبری که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی که با حضور اصحاب رسانه در سپاه ناحیه البرز برگزار شد بیان کرد: فلسفه تشکیل این جلسه مربوط به تشکیل سپاه و هفته عقیدتی سیاسی است. طبق اصل 150 قانون اساسی، وظیفه سپاه پاسداری از انقلاب و حفظ ارزشهاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته کلیدی سپاه پاسداران انقلاب است و هرکجا که انقلاب تهدید شود، سپاه وظیفه محافظت از انقلاب را داشته و مرز جغرافیایی ندارد.

وی گفت: هر عرصه ای که بخواهد انقلاب را تهدید کند، سپاه بی درنگ وارد عمل شده و وظیفه ذاتی خود یعنی پاسداری از انقلاب را اجرا می کند. یکی از ارکان انقلاب مردم هستند و کمک به مردم یکی دیگر از وظایف ذاتی سپاه است.

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) اظهار کرد: در همین راستا مجموعه سپاه و بسیج در سیل اخیر با تمام توان وارد عرصه عمل شده و این از افتخارات ماست ک برای حفظ ارزشها و انقلاب، خادم مردم هستیم.

سرهنگ طاهرخانی عنوان کرد: امسال یکی از بزرگترین مانورهای فرهنگی یعنی راهیان نور، در شهرستان برگزار شد که هزار و 200 نفر در قالب 27 اتوبوس در یک مرحله شامل اقشار مختلف مردم از سپاه ناحیه البرز به این مناطق اعزام شدند.

وی افزود: دشمن در صدد است این نهاد مقدس را که یکی از بازوان پرتوان نظام است را از بین ببرد. چرا که از این نهاد همیشه ضربه خورده و می توان به حضور سپاه در سوریه و عراق اشاره کرد. سپاه با تدبیر رهنمودهای رهبر، این وحشیان زمان یعنی داعش را در نطفه خفه کرد. داعش یعنی آمریکا، انگلیس و فرانسه چرا که قالب جمعیت آنها از این کشورها به سوریه و عراق اعزام شده بودند.

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) تصریح کرد: ‌امروز خط مقدم ما، سوریه و عراق هستند و سپاه برای اینکه مردم ما آسیب نبینند، اجازه ورود داعش را به داخل میهن نداده و مبارزه را به بیرون مرزها کشید.

سرهنگ طاهرخانی خاطرنشان کرد: ما همیشه در تحریم بوده ایم. تحریم بازی سیاست است که برای ترساندن ملت ایران از همان ابتدای انقلاب از سوی دشمنان اجرا شده و متاسفانه گاها برخی از مسوولان ترسیده اند اما مردم ما همیشه پایدار بوده اند. در طول چهل سال انقلاب، مردم همیشه پیش از مسوولان حاضر بوده اند و در سیل اخیر این امر ثابت شد که مردم با تمام توان پای کار آمدند و این قدرت نرم نظام است ک مردم پای کار هستند پس وظیفه هر پاسدار و مسوولی است که خدمتگزار مردم باشند.

وی با اشاره به نقش رسانه ها اضافه کرد: مطبوعات چراغ راه جامعه بوده و می توانند جامعه را هدایت می کنند و مصداق فانوس دریایی هستند که هم برای مردم و هم برای مسوولان، راهنما هستند.

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) تصریح کرد: برنامه های متنوعی به مناسبت هفته بسیج کارگری، عقیدتی سیاسی و معلم، برنامه های متنوعی تبیین شده که یادواره 300 شهید کارگر از مهمترین آنها می باشد.

وی گفت: در برخی واحدهای تولیدی مشکلاتی از قبیل اشتغال وجود دارد باید این نگاه برای کارگر وجود داشته باشد ک عواید تولید در وهله اول به نفع کارگران است. بسیج کارگری نیز طرح های زیادی ارایه داده اند که موجب کاهش هزینه و رونق و افزایش تولید شده است.

 

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) با اشاره به کمکهای سپاه در سیل اخیر بیان کرد: ما در سیل اخیر، علاوه بر کمکهای انسانی، علوفه برای خوراک دام مناطق را نیز تهیه کردیم. از روز اول مجموعه مساجد وارد کار شده و با اطلاع رسانی لازم، بیشترین کمکها از سوی شهرستان البرز انجام شد. همچنن کارگران با اختصاص یک تا دوروز از حقوق خود کمکهای خود را ارایه کردند. سه گروه جهادی و دو موکب و تعدادی نیز به طور خودجوش در لرستان و خوزستان ورود یافتند. در مجموع حدود دو میلیارد تومان کمک نقدی و غیرنقدی از شهرستان البرز به مناطق ارسال شد.

 

وی با اشاره به تعطیلی بخشی از بیمارستان رحیمیان از دانشگاه علوم پزشکی به عنوان متولی سلامت استان خواست تا به جد پیگیر این مساله باشند.

سرهنگ طاهرخانی ا اشاره به خصوصیات مدیر انقلابی اضافه کرد: مدیر مردمی در قبال مردم مسوول است. با پشت میز نشستن مشکلی حل نمی شود. هرکس که دغدغه مردم را دارد باید در جهت رفع مشکلات مردم تلاش کند.

 

سرهنگ طاهرخانی با اشاره به موضوع بیان کرد: هر مسوولی که نمی خواهد با خبرنگاران روبرو شود در واقع ضعف خود را در ارایه عملکرد واقعی نشان می دهد و بیشتر این مسایل متاسفانه به این دلیل است که نگاه انقلابی در انتخابات ما وجود ندارد.

 

1010/پ30/ب

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۷۱۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات اقتصادی و معیشتی مهمترین دغدغه مردم است

به گزارش خبرگزاری مهر، پویش بزرگ انتخاباتی خبرگزاری مهر با عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته گزینی» تلاش دارد با آماده کردن بستری مناسب برای معرفی داوطلبان نمایندگان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گامی در جهت کمک به مردم برای انتخاب اصلح و برگزاری پرشور انتخابات بردارد.

«علی جعفری‌آذر» از حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو به پویش بزرگ انتخاباتی خبرگزاری مهر با عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته گزینی» در دور دوم انتخابات پیوست. متن گفت‌وگوی وی با خبرگزاری مهر را در ادامه می‌خوانید:

در مجلس آینده تقسیم بندی حزبی و سیاسی را چگونه پیش بینی می‌کنید؟

پیش‌بینی می‌کنم اکثر افرادی که با دولت فعلی همراه بوده و اصولگرا هستند، به مجلس آینده راه می‌یابند.

مهم‌ترین موضوعی که با توجه به حوزه تخصصی شما باید بیشتر در مجلس آینده مورد توجه قرار بگیرد، چیست؟

امروزه بیشترین دغدغه و مطالبات مردم و اقشار فرهنگی از جمله دانشجو و دانش آموز مشکلات اقتصادی و معیشتی است که در این راستا باید گام‌های لازم برداشته شده و مردم نتایج آن را به طور ملموس آن را ببینند.

اولویت شما در مجلس آینده برای حضور در کدام کمیسیون خواهد بود؟

کمیسیون امنیت ملی و اقتصادی برای من بسیار مهم است و با توجه به وقایع دنیا نیز اهمیت بالایی دارد.

مهمترین چالش استان را چه می‌دانید و برای حل آنچه راه‌کاری دارید؟

یکی از مهمترین مطالبات مردم در خصوص دریاچه ارومیه بوده که با تدابیر انجام شده تاحدودی احیا شده است، چالش‌های اجتماعی شامل خودکشی جوانان و ترک تحصیل نیز مهم است و باید برای امیدوار کردن قشر جوان به آینده نظام قدم‌های بزرگی برداشت از طرفی باید از پتانسیل‌های استانی به نحو احسن استفاده کنیم، چراکه ظرفیت فکری و اقتصادی خوبی داریم و از ظرفیت مرز مشترکی که با سه کشور داریم، باید استفاده کرد.

کد خبر 6080483

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • بهره برداری از کانال آب‌رسانی در سپیدان
  • دشمنانی که به دنبال ناامیدی مردم ایران بوند در حال نابودی هستند
  • فرمانده سپاه شهرستان راسک معرفی شد
  • باید با روحیه جهادی، پیوسته دغدغه رفع مشکلات مردم را داشته باشیم
  • باید پیوسته دغدغه رفع مشکلات مردم را داشته باشیم
  • یک فعال کارگری : دولت رئیسی هم نه تنها مشکلی از مشکلات کارگران حل نکرد، بلکه روز به روز به مشکلات آنها اضافه کرد
  • بازگویی مشکلات و دغدغه‌های روز جامعه اولویتم در اجرای نمایش است
  • دغدغه مردم زیرکوه در خصوص تخریب قنوات و جاده‌ها ویژه پیگیری می‌شود
  • مشکلات اقتصادی و معیشتی مهمترین دغدغه مردم است