Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-27@05:30:25 GMT

افزایش تصادفات شهری ایلام هنگام غروب

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۷۲۳۸۹

افزایش تصادفات شهری ایلام هنگام غروب

تین‌نیوز | 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام گفت:بیشترین تصادفات باعابران پیاده درمعابر درون شهری ایلام در زمان غروب آفتاب رخ داده است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ ابوالفضل کهزادی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام گفت:مطابق آمار‌های استخراجی بیشترین تصادفات با عابران پیاده در معابر درون شهری ایلام درزمان غروب آفتاب رخ داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ کهزادی اظهار کرد:درسال گذشته ازمجموع کل تصادفات درون شهری استان، عابران پیاده سهم ۳۷درصدی در وقوع حوادث ترافیکی منجربه مرگ در استان ایلام داشته اند.

وی با اشاره به آسیب پذیر‌ی شدید عابران پیاده در تصادفات رانندگی افزود:عابران و موتورسواران درمجموع ۷۰درصدکشته‌های سوانح رانندگی را به خود اختصاص داده اند.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: ایلام تصادفات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۷۲۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ جوان صومعه سرایی هنگام حرکات نمایشی با موتور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان با اشاره به تصادف دلخراش نیسان با موتورسیکلت در بلوار شهید سرشاد صومعه سرا گفت: راکب موتور سیکلت هنگام حرکات نمایشی (تک چرخ زدن) با خودروی نیسان برخورد کرد که پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات جان باخت.
سرهنگ امیر طالبی افزود: راکب موتورسیکلت جوان ۲۱ ساله‌ای بودکه علاوه بر نداشتن گواهینامه از کلاه ایمنی نیز استفاده نکرده بود. 
وی اضافه کرد: دراین حادثه راننده نیسان که تلاش داشت تا با کنترل خودرو به موتور سیکلت برخورد نکند به جدول کنار خیابان برخوردکرد و بار نیسان بر روی راکب موتورسیکلت واژگون شد. 
رییس پلس راهور گیلان تصریح کرد: بر اساس ماده ۲۰۹ آیین نامه راهنمایی و رانندگی، انجام هرگونه حرکات نمایشی (تک چرخ زدن در خیابان‌ها و معابر) خلاف قوانین است.
سرهنگ امیر طالبی همچنین از راکبان موتور سیکلت خواست: هنگام رانندگی از حرکات نمایشی پرهیز کنند ونیز از کلاه ایمنی استفاده کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۶ درصدی متوفیان ناشی از تصادفات درون شهری
  • کاهش ۱۰۰ درصدی تصادفات فوتی در کردستان
  • شبکه‌های توزیع آب ایلام فرسوده است
  • بیشترین علت تصادفات درون‌شهری کردستان اعلام شد
  • مرگ جوان صومعه سرایی هنگام حرکات نمایشی با موتور
  • موتورسیکلت‌ها با ۳۵ درصد از عوامل تصادفات درون شهری هستند
  • اعتبار سدسازی در ایلام قطره چکانی است
  • تبریز؛ فقیرترین کلانشهر کشور در حوزه هوشندسازی/ افزایش تلفات تصادفات درون شهری نگران کننده است
  • ۹۸ درصد رانندگان تبریز قانونمند هستند
  • آمار نهایی فوتی‌ها و مصدومان تصادفات در نوروز ۱۴۰۳ اعلام شد