Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-28@20:11:40 GMT

سعید سهیلی: حال مردم را خرابتر نکنیم

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۷۲۴۵۶

سعید سهیلی: حال مردم را خرابتر نکنیم

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ در این برنامه محمدحسین لطیفی با رضا میرکریمی درباره جشنواره جهانی فجر سخن گفت. با مسعود ده‌نمکی و هدایت هاشمی درباره فیلم سینمایی «زندانی‌ها» به گفت‌وگو نشست و با سعید سهیلی و بهرنگ علوی نیز درباره فیلم سینمایی «ژن خوک» صحبت کرد. 

موضوع میزگرد این قسمت برنامه هفت نیز اکران نوروزی فیلم‌ها بود که سعید الهی و محمدرضا مقدسیان دو منتقد سینما در آن حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

محمدحسین لطیفی برنامه سینمایی هفت در سال جدید را با تقدیر از تلاش‌های مجریان و تهیه‌کنندگان سابق این برنامه آغاز کرد و پس از پخش آیتمی که تاریخچه این برنامه را با حضور فریدون جیرانی، محمود گبرلو، بهروز افخمی و رضا رشیدپور مرور می‌کرد، گفت: همه این افراد برای نگه‌داشتن پرچم این برنامه که پرچم سینمای ایران است بسیار تلاش کرده و روزهای سختی را گذرانده‌اند. 

یادبود هنرمندان سینما که در سال 97 از دنیا رفتند دومین آیتم هفت با اجرای محمدحسین لطیفی بود هنرمندانی همچون فریده صابری، همایون شهنواز، ناصر چشم آذر، صدرالدین شجره، عزت اله انتظامی، یدالله صمدی، حسین محب اهری، خشایار الوند، محمد مطیع و ضیا الدین دری که سال گذشته درگذشتند. لطیفی همچنین از جمشید مشایخی به عنوان نمونه ادب، مهربانی، وطن‌دوستی و مردم‌داری یاد کرد و به همین مناسبت نیز کلیپی از حضور این هنرمند فقید در نقش‌های ماندگار پخش شد. 

سینما مهم‌ترین مزیت فرهنگی کشور ماست 

رضا میرکریمی دبیر سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر نخستین مهمان لطیفی در برنامه سینمایی هفت بود. او ضمن اعلام رضایت از نحوه برگزاری جشنواره جهانی فجر بار دیگر از جداسازی جشنواره ملی فیلم فجر و جشنواره جهانی از یکدیگر دفاع کرد و گفت: پنج سال پیش یک خرد جمعی بر مبنای تخصص و تجربیات موجود تصمیم گرفت که این دو جشنواره را از هم جدا کند و من نه به عنوان کسی که چهار دوره مسئولیت این جشنواره را بر عهده داشته بلکه به عنوان یک کارشناس امور سینمایی می‌گویم این کار درست بوده چون اصلا افق‌های این دو جشنواره و شکل برگزاری آن‌ها باهم متفاوت است و به دو دبیرخانه مجزا از هم نیاز داشت. از طرفی بخش جهانی تا پیش از این همواره زیر سایه بخش ملی قرار گرفته بود و این می‌توانست بازار فیلم ایران را تحت تأثیر قرار بدهد. 

میرکریمی در پاسخ به این سوال که آیا تبلیغات منفی و تحریم‌ها تأثیری در برگزاری جشنواره جهانی داشته گفت: افقی که ما در این پنج سال طراحی کردیم این بود که یک جشنواره ممتاز در غرب آسیا باشیم. باید باور داشته باشیم که سینما مهم‌ترین مزیت فرهنگی کشور ماست، مزیتی که به راحتی تحت‌الشعاع قرار نمی‌گیرد. در جشنواره امسال 163 فیلم و 250 مهمان از 70 کشور جهان حضور داشتند و نخستین پیام چنین حضوری امنیت کشوری است که از نظر فرهنگی و سینمایی حرفی برای گفتن دارد. 

دبیر جشنواره جهانی فیلم فجر درباره روند برگزاری این جشنواره از بررسی ابتدایی فیلم‌ها تا اکران آن‌ها در جشنواره و دعوت از مهمانان نیز گفت: در این جشنواره 163 فیلم پخش شد، این‌ها خودشان ثبت‌نام نمی‌کنند، ما یک دبیرخانه ثابت داریم که فیلم‌ها را بررسی و بعد از انتخاب مکاتبه می‌کنند، باید حق کپی‌رایت را بدهیم، با توجه به تحریم‌ها راهکاری برای پرداخت هزینه‌ها پیدا کنیم، از مهمانان دعوت کنیم و گاه این پروسه ماه‌ها طول می‌کشد و همه این‌ها را بگذارید کنار حجم سیاه نمایی که از کشور ما می‌شود و ما در این شرایط باید افراد را ترغیب کنیم که حضور پیدا کنند. از طرفی مهمانان باید وزن علمی داشته باشند که در محافل آکادمیک از حضورشان استفاده کنیم، با در نظر گرفتن همه این موارد می‌بینید آن‌قدر موفق بودیم که مهمانان امسال تمام یا بخشی از هزینه بلیت را خودشان پرداخت کرده‌اند. 

میرکریمی از موفقیت سینمای ایران در بازار فیلم جشنواره جهانی هم خبر داد و گفت: قراردادهای خوبی بسته‌شده و اتفاقات خوبی در راه است. او همچنین با دفاع از برگزاری جشنواره جهانی نظم موجود در آن را ناشی از عملکرد موفق تیمی دانست که چهار سال است کنار هم کار می‌کنند و حتی گروه داوطلبان آن نیز تغییر نکرده است. او گفت وقتی یک تیمی خود کار می‌کند چرا باید تغییر کند. 

او با اشاره به برخی انتقادها و سوءتفاهم‌ها از روند برگزاری جشنواره گفت: در سینما شما با یک جمعیت چهارصد_پانصد نفری روبرو هستی که خودشان را جزو ده نفر اول سینما می‌دانند و تن دادن به برخی مقررات برایشان سخت است، به همین دلیل اگر خلاف میلشان رفتار شود انتقاد می‌کنند. 

میرکریمی در پایان با تاکید بر اینکه سینمای ایران به کاخ جشنواره که مختص برگزاری رویدادهای سینمای باشد نیاز دارد، ابراز امیدواری کرد در تصمیم‌گیری‌های مدیران فرهنگی ساخت چنین مجموعه‌ای در دستور کار قرار بگیرد. 

سینما برای من وسیله است 

زندانی‌ها؛ فیلم کمدی با مفهوم انتظار به کارگردانی مسعود ده‌نمکی و حضور بازیگرانی از جمله هدایت هاشمی از جمله فیلم‌هایی بود که در جدول اکران‌های نوروزی قرار داشت فروش این فیلم تاکنون دو میلیارد تومان گزارش شده است مسعود ده‌نمکی به همراه هدایت هاشمی با حضور در برنامه هفت درباره این فیلم صحبت کردند. 

ده‌نمکی در آغاز از دلایل انتخاب مدیوم سینما صحبت کرد و گفت: سینما برای من شغل و هدف نبوده و وسیله‌ای است که توسط آن اهدافی متعالی را دنبال کنم و البته که هیچ‌وقت حرفی را در دو فیلم تکرار نکردم؛ در «اخراجی‌های یک» از شهادت گفتم در «اخراجی‌های 2» از اسارت و در «اخراجی‌های 3» سراغ سیاست رفتم. در «زندانی‌ها» قصد داشتم درباره مفهوم انتظار بگویم می‌دانستم کار سختی است آن‌هم با زبان طنز. 

ده‌نمکی در ادامه صحبت‌های خود به کاربرد شوخی‌های فیلم در خدمت مفهوم داستان اشاره کرد و گفت: پای میز تدوین که نشستم خیلی از شوخی‌ها را کنار می‌گذاشتم تا به آن مفهوم موردنظر برسم. همه ما درباره تشرف بسیار شنیده‌ایم اما اینکه در قالب سینما و با زبان کمدی و طنز مفهوم انتظار و منجی مطرح شود اتفاق تازه‌ای بود. 

هدایت هاشمی، بازیگر نقش طاها در فیلم زندانی‌ها هم با ابراز خرسندی از ایفای نقش در این فیلم گفت: من تجربه‌های خوب از همکاری با آدم‌های بزرگ سینما و تئاتر دارم اما یک مدتی می‌دیدم فضای سینما طوری شده بود که ترجیح می‌دادم از تلویزیون و تئاتر با مردم ارتباط داشته باشم تا اینکه فیلم‌نامه زندانی‌ها به دستم رسید. یک کمدی معنوی با مفهوم انتظار برایم و فردی که خودخواسته در مسیر سلوک قرار گرفته است. هاشمی درباره کاراکتر طاها در این فیلم نیز گفت: همه تلاشم را کردم که این فرد پشت رفتارهای ساده‌اش احمق به نظر نرسد.

حق نداریم حال مردم را خراب‌تر کنیم 

آقازاده و آقازادگی برای چندمین بار در سال‌های اخیر دستمایه یک اثر نمایشی شد این بار در فیلم سینمای «ژن خوک» از سعید سهیلی که از او فیلم‌های «گشت ارشاد» یک و دو را به خاطر داریم. 

سعید سهیلی به همراه بهرنگ علوی بازیگر فیلم سینمایی ژن خوک مهمانان سومین بخش برنامه سینمایی هفت با اجرای محمدحسین لطیفی بودند. 

سعید سهیلی صحبت‌های خود را با خرسندی‌اش از پخش دوباره هفت آغاز کرد و به پدیده آقازادگی پرداخت و گفت: مردم ما روزها و شرایط سختی را می‌گذرانند در چنین شرایطی پدیده‌ای مثل آقازادگی آن‌ها را ناراحت می‌کند، او با اشاره به اینکه از انتخاب چنین موضوعی قصد داشته به جامعه درباره پدیده آقازادگی هشدار بدهد گفت: رفتن به سمت طنز برای کم کردن بار تلخ موضوع بود. او گفت: ما به عنوان سینماگر وظیفه‌داریم حقایق را بگوییم ولی حق نداریم حال مردم را خراب‌تر کنیم. فیلم‌ساز نباید نا امیدی را در جامعه تزریق کند. 

بهرنگ علوی نیز که به گفته خودش به نمایندگی از گروه بازیگران فیلم ژن خوک به برنامه آمده بود گفت: دغدغه اجتماعی سعید سهیلی برایم ارزشمند بود و جسارت و رفتار پدرانه ایشان به من برای ایفای این نقش اعتماد به نفس می‌داد. 

اکران نوروزی، انتخاب و ذائقه مخاطب 

پس از مرور تازه‌ترین خبرهای سینمایی ایران نوبت به میزگرد اکران فیلم‌های نوروزی با حضور دو منتقد سینما محمدرضا مقدسیان و سعید الهی رسید. در این میزگرد ذائقه مخاطب، جریان اصلی سینما، فیلم‌های ارزشمندی که مغفول واقع می‌شوند و تخلف از آیین‌نامه‌های اکران مورد بحث و بررسی قرار گرفت. 

سعید الهی از تهیه‌کننده، پخش کننده و سینما دار به عنوان 3 رکن مهم سینما نام برد که اکران هر فیلم باید دربرگیرنده منافع این 3 رکن باشد. او به عدالت در اکران اشاره کرد و گفت چنانچه فیلم‌های در حال اکران از شرایط یکسان برخوردار نباشند عدالت برقرار نشده است. نکته دیگری که سعید الهی به آن اشاره کرد اکران‌های مناسبتی مثل اکران ماه مبارک و اکران نوروز بود و طرح این سوال که آیا محتوای فیلم‌ها متناسب با این مناسبت‌ها انتخاب می‌شود. 

محمدرضا مقدسیان به ارکان یاد شده توسط الهی رکن چهارم یعنی مخاطب را نیز اضافه کرد و گفت اگر در فضای اجتماعی نتوانیم باهم ارتباط برقرار کنیم نتیجه این می‌شود که هر کسی ساز خودش را می‌زند او با انتقاد از به تحلیل‌های موجود گفت: اگر مخاطب ما را تائید نکند از خودمان می‌پرسیم مدیریت ما چه اشکالی داشته اما نمی‌پرسیم مخاطب چه چیزی می‌خواسته که ما به او نداده‌ایم. او در ادامه صحبت‌های خود متذکر شد: مشکل اینجاست که فکر می‌کنیم مخاطب را می‌شناسیم بر اساس یکسری داشته‌ها از پیش برنامه‌ریزی می‌کنیم. 

قرار گرفتن فیلم‌هایی مثل تختی در کنار چهار فیلم کمدی در جدول اکران‌های مناسبتی مثل نوروز نکته‌ای بود که هر دو مهمان برنامه به آن اشتراک نظر داشتند و معتقد بودند در چنین شرایطی فیلم‌هایی مثل تختی مغفول واقع‌شده و دیده نخواهند شد.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مسعود ده نمکی هفت رضا میرکریمی جشنواره جهانی فجر محمد حسین لطیفی بهرنگ علوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۷۲۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عاشقانه شمس و مولانا رکورد کمدی‌ها را زد/تغییر ناگهانی دبیر اقوام

به گزارش خبرنگار مهر، «سینما» یکی از هنرهای هفت‌گانه پرطرفدار در میان عموم مردم است که روزانه اخبار بسیاری را در سرویس‌ها و گروه‌های خبری رسانه‌ها به خود اختصاص می‌دهد و هنرمندان این رشته به ویژه بازیگران سینما، به نوعی زیر ذره‌بین جامعه هستند و به همین دلیل به محلی برای ایجاد حواشی تبدیل می‌شوند. در ادامه درصدد هستیم تا اخبار هفتگی این هنر پرطرفدار و پرحاشیه را به صورتی کوتاه و خلاصه در قالب یک گزارش، پیش‌روی مخاطبان همراه خبرگزاری مهر قرار دهیم.

صدور مجوزهای غیرسینمایی و انتصاب مجدد دبیر جایزه پژوهش سال سینما

تولید فیلم مهمترین بخش چرخه سینما است که با صدور مجوز ساخت از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاز می‌شود و پس از آن فیلمنامه‌ای که مجوز ساخت گرفته، می‌تواند در قالب فیلم تولید شود. در ابتدای هفته گذشته، شورای صدور پروانه ساخت آثار غیرسینمایی با ساخت ۴ عنوان فیلم کوتاه داستانی غیرسینمایی شامل فیلم‌های کوتاه داستانی «خاک» به تهیه‌کنندگی ایمان ایران‌منش و نویسندگی و کارگردانی فرهاد قربان‌پور، «دستبند» به تهیه‌کنندگی، نویسندگی و کارگردانی محمدعلی حسینی‌فر، «سمیه» به تهیه‌کنندگی، نویسندگی و کارگردانی عادل شکوری، «دو دوره گرد» به تهیه‌کنندگی اصغر صادقی، نویسندگی مصطفی رستگاری و کارگردانی اکبر صادقی موافقت کرد.

همچنین، در هفته گذشته قادر آشنا که معاون مطالعات و فناوری‌های نوین سازمان سینمایی است، به دبیری هفتمین دوره جایزه پژوهش سال سینمای ایران منصوب شد. از هدف جایزه پژوهش سال سینمای ایران، بهبود روابط سینمای ایران با سایر حوزه‌های هنر نام برده شده است.

برگزاری پاتوق فیلم کوتاه/ فیلمسازی با یک ذهن فاجعه‌ساز!

ششمین جلسه فصل نهم پاتوق فیلم کوتاه روز یکشنبه ۲ اردیبهشت‌ ماه در پردیس سینمایی بهمن برگزار شد و در این جلسه ۴ فیلم کوتاه «زوزه» به کارگردانی امیر نجفی، «پَر ویز» به کارگردانی پیمان فخرایی، «کورتیزول» ساخته دانیال نوروَش و «فلس» به کارگردانی هومن نادری به نمایش درآمدند و سپس مرتضی‌علی عباس‌میرزایی کارگردان و منتقد سینما به‌عنوان کارشناس با حضور عوامل فیلم‌ها به نقد این آثار پرداختند.

پیمان فخرایی کارگردان فیلم کوتاه «پر ویز» درباره تجربه ساخت این فیلم گفت: «پر ویز» فیلم اول من است، ما ابتدا کار را با تئاتر شروع کردیم. فیلمنامه «پر ویز» را چند سالی در ذهنم داشتم و در اولین فرصت آن را ساختم. این تجربه از چند وجه خیلی به من کمک کرد که رهایی در تفکر از آن جمله بود. ایده فیلم از آن جایی آمد که در زمان دانشجویی در کافه کار می‌کردم و مدیر کافه روی بهداشت حساس بود اما من می‌گفتم مثلاً اگر مگسی روی غذا بنشیند، غذایش را بخورد و برود، چه کسی می‌بیند و اصلاً مگر چه می‌شود؟ با توجه به اینکه ذهن فاجعه‌سازی هم دارم همیشه وقتی در آنجا سالاد درست می‌کردم و مگسی در آنجا بود، به این فکر می‌کردم که مدیر کافه الان سر می‌رسد! همانجا بود که فکر کردم چقدر زندگی مگس‌ها سخت است، چقدر استرس دارند. این استرس مگس‌ها برای من مهم بود و آن را زمینی کردم.

عباس‌میرزایی درباره مواجهه‌اش با فیلم‌کوتاه «پر ویز» گفت: یک فیلم کمدی یا یک فیلم فانتزی موفق به نظرم ناشی از این است که فیلم‌سازش ذهن خلاق و موفقی داشته و در این فیلم از همه نمادها استفاده شده است و به نظر می‌رسد کارگردانش هم آدم بامزه‌ای است. من حس می‌کنم آدم‌هایی سراغ کمدی و فانتزی می‌روند که جهان آنها با جهان ما خیلی متفاوت است.

تغییر ناگهانی دبیر جشنواره اقوام!

در حالی که دبیر جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی، کمال تبریزی بود اما در روز دوشنبه سوم اردیبهشت ماه که نشست خبری این جشنواره برگزار می‌شد، کمال تبریزی حضور نداشت و گفته شد که او به دلیل مشغله کاری و تغییراتی که در تاریخ برگزاری جشنواره پیش آمده، از این سمت کناره‌گیری کرده است. البته دبیرخانه این جشنواره در ابتدای راه، با همراهی تعدادی از کارگردانان تبریزی همچون کمال تبریزی و برادران ارک آغاز به کار کرد اما با حواشی که درباره مالکیت این جشنواره (در سکوت خبری) پیش آمد، حالا در نشست خبری خبر کناره گیری کمال تبریزی رسانه‌ای می‌شود. جالب این‌جاست که تعداد بسیاری از هنرمندان به دلیل حضور تبریزی بود که به حضور ترغیب شده بودند.

حال در نشست خبری اعلام شد که با توافق شورای سیاستگذاری، در روزهای آینده نام دبیر افتخاری جشنواره را اعلام خواهد شد.

عاشقانه شمس و مولانا از کمدی‌های سبقت گرفت

فیلم سینمایی «مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی در هفته‌ای که گذشت، بالاخره به اکران سینماها رسید و این فیلم از روز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه روی پرده سینماها رفت که با فروشی جالب توجه همراه بود. این در حالی بود که پیش فروش روز نخست اکران این فیلم توانست رکوردی کم سابقه بزند و سبب شد تا محمدرضا صابری دبیر و سخنگوی انجمن سینماداران ایران با ابزار خرسندی از موفقیت فیلم «مست عشق» در جلب نظر مخاطبان سینما بیان کند: فیلم سینمایی «مست عشق» ساخته حسن فتحی که از امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه در سینماهای سراسر کشور روی پرده رفته است در پیش‌فروش بلیت‌هایش توانست رکوردزنی کند که این اتفاق برای سینمای ایران اتفاق مهمی محسوب می‌شود.

همچنین، در حالی که «تمساح خونی» پرفروش‌ترین فیلم دو هفته گذشته بود، از میانه هفته که «مست عشق» به اکران رسید، این رتبه به فیلم سینمایی «مست عشق» اختصاص یافت. میزان فروش این فیلم نیز قابل توجه است و با وجودی که این فیلم از روز چهارشنبه به چرخه فروش سینما راه پیدا کرد، تا عصر جمعه ساعت ۱۸، با فاصله‌ای یک میلیاردی از «تمساح خونی» (در هفته گذشته‌اش)، ۱۴ میلیارد و ۴۵۵ میلیون و ۹۵۸ هزار و ۵۰۰ تومان فروخت.

در «مست عشق» که به نویسندگی فرهاد توحیدی و به تهیه‌کنندگی مهران برومند ساخته شده، بازیگران مطرح سینمای ایران و ترکیه در این اثر گرد هم جمع شده اند به شکلی که این فیلم یکی از پرستاره ترین آثار سینمایی چند سال محسوب می‌شود؛ پارسا پیروزفر بازیگر مطرح و محبوب سینمای ایران نقش مولانا را بازی می‌کند و شهاب حسینی نیز با گریمی متفاوت نقش شمس تبریزی را عهده دار شده است. همچنین هانده ارچل ستاره تلویزیون و سریال‌های ترکیه است که نقش کیمیا خاتون (دختر خوانده مولانا) را بازی می‌کند.

حسام منظور در نقش حسام‌الدین چلبی (همنشین و شاگرد مولانا)، بوراک توزکوپاران بازیگر مطرح سینمای ترکیه در نقش سلطان ولد (پسر بزرگ مولانا)، بوران کوزوم دیگر بازیگر مطرح ترکیه نقش علاءالدین (پسر مولانا) را بازی می‌کند، بنسو سورال در نقش مریم، سلما ارگچ در نقش کِرا خاتون (همسر مولانا)، ابراهیم چلیک‌کول در نقش اسکندر و خالد ارگنچ ستاره مطرح ترکیه و از بازیگران محوری سریال «حریم سلطان» در نقش پدر مولانا، از دیگر بازیگران ترکی این فیلم هستند.

فیلم پرویز دهداری راهی اکران آنلاین شد

علیرغم اینکه پیش‌بینی می‌شد فیلم سینمایی «پرویز خان» که به داستان مربی گری پرویز دهداری یکی از تاثیرگذارترین مربی‌های تیم ملی فوتبال ایران می‌پردازد، در اکران موفق باشد، این‌گونه نشد و در جایگاه پایینی در جدول فروش قرار گرفت. به همین دلیل هفته گذشته خبر رسید که فیلم سینمایی «پرویز خان» به نویسندگی و کارگردانی علی ثقفی و تهیه کنندگی عطا پناهی از جمعه ۷ اردیبهشت ماه ساعت ۸ صبح در بخش سینما آنلاین فیلم نت اکران خواهد شد.

فیلم جدید عادل تبریزی با بازی سحر دولتشاهی و حامد بهداد

عادل تبریزی دومین فیلم سینمایی خود را پس از «گیجگاه» براساس فیلمنامه‌ای از نیما نافع و الهه سعادتی کارگردانی کرده است. فضای «مفت بر» کمدی و فانتزی است و پیش‌بینی می‌شود که به دلیل فضای متفاوت و مفرح از فیلم های پرمخاطب باشد. حامد بهداد در دومین همکاری خود با عادل تبریزی پس از «گیجگاه» نقش متفاوتی را ایفا کرده است.

سحر دولتشاهی بعد از ایفای نقش در فیلم «مستانه» به کارگردانی محمدحسین فرحبخش برای دومین بار با او همکاری کرده است. حامد بهداد، سحر دولتشاهی، بهرنگ علوی، فروغ قجابگلی، سیاوش چراغی‌پور، قدرت‌الله ایزدی، منوچهر آذری، گیتی معینی، بهزاد داوری، انوش معظمی، مریم شریف زاده، محمد نیکبخت، سیدمحمد موسوی و رضا بابک و شقایق فراهانی از بازیگران این فیلم هستند.

پخش «هفت» در فضایی نوستالژیک

روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه بود که خبر رسید سری جدید برنامه سینمایی «هفت» به تهیه‌کنندگی محمد تنکابنی و با اجرای بهروز افخمی که در ایام چهل و دومین جشنواره فجر روی آنتن رفته بود، با وقفه‌ای کوتاه از جمعه شب ۷ اردیبهشت ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه نمایش می‌رود.

در این دوره برنامه، میز «پرونده ویژه» با حضور بهروز افخمی و مهمان، میز «نقد سینمای ایران» با حضور امیر قادری و رضا صدیق و میز «نقد سینمای جهان» با حضور سید حمید قادری و آرش خوشخو و همچنین با پخش میان‌برنامه‌های متنوع روی آنتن می‌رود. همچنین سری جدید برنامه «هفت» با دکوری متفاوت در فضایی نوستالژیک از سینمای قدیم ایران روی آنتن خواهد رفت.

کد خبر 6089286

دیگر خبرها

  • ۳ فیلم سینمایی در راه اکران سینماها
  • سه فیلم جدید در راه اکران/قرارداد «تاوان»،«نیلگون» و«قلهک» ثبت شد
  • رابطه این فیلم ایرانی با ماجرای قتل بابک خرمدین
  • رابطه این فیلم با ماجرای قتل بابک خرمدین | اسم فیلم را عوض کردم تا...
  • بلیت سینما بعد از دو ماه دوباره گران شد
  • عاشقانه شمس و مولانا رکورد کمدی‌ها را زد/تغییر ناگهانی دبیر اقوام
  • روایتی از تشابه ماجرای بابک خرمدین با فیلمی که نامش تغییر کرد
  • آمار فروش فیلم‌های سینمایی در اولین هفته اردیبهشت/ «مست عشق» از «تمساح خونی» سبقت گرفت
  • تمساح خونی و سال گربه زیر سایه مست عشق
  • استقبال مخاطبین سینما از «مست عشق»