Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@23:37:29 GMT

معاون استاندار: تنها جوانان گیلانی جذب راه‌آهن می شوند

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۷۲۴۶۳

معاون استاندار: تنها جوانان گیلانی جذب راه‌آهن می شوند

به گزارش ایرنا علی اوسط اکبری مقدم روز شنبه در جمع خبرنگاران استان افزود: بر اساس پیگیری و مکاتبات دکتر سالاری مبنی بر جذب نیروی بومی در راه آهن، در مرحله مقدماتی و فراخوان نیز این شرط به عنوان یک عامل الزامی برای افراد متقاضی اشتغال در راه آهن گیلان اعلام شد.
وی با بیان اینکه از فردا ( یکشنبه) ثبت نام برای جذب نیرو در راه آهن گیلان آغاز می شود، تصریح کرد: 131 نفر از افراد بومی گیلان بر اساس نیازمندی های اعلام شده در فراخوان جذب می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اکبری مقدم خاطرنشان کرد:متقاضیان می توانند از هشتم تا 21 اردیبهشت ماه جاری به سایت www.karasa.ir مراجعه و ثبت نام کنند.
پذیرفته شدگان آزمون از طریق شرکت پیمانکاری در راه آهن گیلان به کار مشغول خواهندشد.
به گزارش ایرنا، مسیر ریلی رشت - قزوین پانزدهم اسفندماه سال گذشته با حضور رئیس جمهوری به صورت رسمی افتتاح شد؛ راه آهن قزوین - رشت به صورت یک خطه، از ایستگاه سیاه چشمه در شمال غرب قزوین و قبل از شهر تاکستان از خط آهن اصلی تهران - تبریز منشعب شده و با گذر از روستاهای کوهین و شیرین سو در محدوده شهرهای لوشان، منجیل، رودبار، رستم آباد و امامزاده هاشم ادامه مسیر داده و به ایستگاه رشت می رسد.
راه آهن قزوین - رشت 53 تونل به طول 22 کیلومتر دارد؛ همچنین بزرگترین پل راه آهن کشور به طول یک هزار و 430 متر روی سد منجیل ساخته و برای احداث این خط ریلی حدود 9 کیلومتر پل بزرگ و 22 میلیون متر مکعب خاکبرداری و خاکریزی شده است.
در حال حاضر گیلان در دو مسیر تهران - رشت و مشهد - رشت قطار دارد که تردد روزانه در دو رام ( یک رفت و یک برگشت) در خط آهن رشت - قزوین و هفته ای یکبار در دو رام ( یک رفت و یک برگشت) در مسیر ریلی رشت - مشهد انجام می شود.
7296/2007
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 اشتغال راه آهن مشهد رشت جذب 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۷۲۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام محدودیت ترافیکی در ۲ محور گیلان

رئیس پلیس راه استان گیلان از اعمال محدودیت ترافیکی در محور قدیم رشت - قزوین و آستارا - اردبیل و بالعکس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، جاور صفاری امروز_چهارشنبه دوازدهم_ اردیبهشت‌ماه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن ایام تعطیلات شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) و به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌های ترافیکی در محورهای قدیم رشت - قزوین و آستارا - اردبیل و بالعکس اعمال می‌شود.

وی افزود: تردد انواع کامیون و تریلر به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۷:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روزهای سیزدهم و پانزدهم اردیبهشت‌ماه در محور قدیم رشت - قزوین ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان گیلان خاطرنشان کرد: همچنین در محور آستارا – اردبیل و بالعکس تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد از ساعت ۷:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روزهای سیزدهم و پانزدهم اردیبهشت‌ماه ممنوع است.

کد خبر 749833

دیگر خبرها

  • تداوم راه شهیدان با فعالیت جوانان در مساجد
  • اعلام محدودیت ترافیکی در ۲ محور گیلان
  • بررسی مجدد پروژه توسعه شرقی خط ۲ مترو تهران
  • اسبقیان: فدراسیون شطرنج با حضور پریدر در مسیر رو به رشدی قرار گرفته/ آرامش خوبی در این رشته حاکم است
  • تصاویری از مسیر ریلی راه آهن لرستان+فیلم
  • کدام بانوان گیلانی نخستین مدارس دخترانه را تاسیس کردند؟
  • ۳ رام قطار فوق العاده به مسیر ریلی مشهد- تهران اضافه شد
  • سه رام قطار فوق العاده به مسیر ریلی مشهد- تهران افزوده شد
  • از مفاخر قرآنی استان گیلان تقدیر شد
  • میزگرد تخصصی مهر گیلان برگزیده جشنواره در مسیر انتخاب شد