Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@22:06:20 GMT

افزونه جدید کروم جیمیل را چشم نواز و سبک می‌کند

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۷۲۷۰۶

افزونه جدید کروم جیمیل را چشم نواز و سبک می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از انگجت، مایکل لگت یکی از طراحان اصلی سابق جیمیل برای حل این مشکل برای کاربران، یک افزونه رایگان برای کروم عرضه کرده که ظاهر جیمیل را ساده‌تر کرده و دسترسی به قسمت‌های مختلف آن را ساده‌تر می‌کند.

یکی از تغییرات ایجاد شده توسط این افزونه، انتقال برخی آیکون‌های حاشیه‌ای به منوهای بازشونده در سمت چپ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر این، محل آیکون جستجو نیز تغییر کرده و برخی آیکون‌های کارکردی تر و مهم‌تر مانند پاک کردن نامه‌ها در معرض دید قرار گرفته است.

حذف برچسب‌های مختلف برای نامه‌ها و قرار دادن آیکون ارسال نامه جدید در گوشه سمت راست، سبک تر کردن رابط کاربری برای افزایش سرعت بازشدن جیمیل از جمله دیگر تغییرات است.

افزونه مذکور با استقبال خوبی مواجه شده و طی مدت زمان کوتاهی عرضه هر روز ۵۰۰ بار بارگذاری شده و تعداد بارگذاری‌های آن از مرز ۱۵ هزار مورد گذشته است.

کد خبر 4600978

منبع: مهر

کلیدواژه: گوگل ایمیل تولید نرم افزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۷۲۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت‌های صندوق ضمانت صادرات از صادرکنندگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سیدامیر برهانی، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات ایران، گفت: صندوق ضمانت صادرات ایران پوشش‌های بیمه‌ای و ضمانت نامه‌ای خود را برای بازار کشور‌های همسایه همچون عراق و افغانستان با شرایط ویژه ارائه می‌دهد. همچنین برای حضور فعال در بازار کشور‌های آفریقایی سقف اعتباری ۴/۵ میلیارد دلار در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: این صندوق آمادگی دارد در صورت پذیرش کارفرما و یا بانک‌های خارجی، ضمانت نامه‌های مبتنی بر قرارداد (ضمانت نامه شرکت در مناقصه، ضمانت نامه پیش پرداخت و ضمانت نامه حسن انجام تعهدات) برای صادرکنندگان خدمات فنی و مهندسی ارائه نماید.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هشدار درباره تعویق لیگ برتر فوتبال
  • لغو جلسات علنی شورای شهر مشهد در هفته شوراها
  • نامه ۱۰ انجمن بزرگ تولیدی به رهبر انقلاب
  • طبیعت چشم‌نواز دورود لرستان + فیلم
  • سربازان مرزبانی سیستان و بلوچستان آموزش‌های صنایع‌ دستی را فرا می‌گیرند
  • ادامه واکنش‌ها به یک گزارش بی نامه و نشان از BBC + فیلم
  • حمایت‌های صندوق ضمانت صادرات از صادرکنندگان
  • پاسخ غیرمنتظـره علی مطهری به جنجال اخراج دختر دف‌نـواز | فیلـم
  • اعتراضات دانشجویی آمریکا و ماجرای ۲ نامه
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش