Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از کشف یک تن و ۳۶۰ کیلوگرم انواع موادمخدر و هلاکت ۲ قاچاقچی توسط مرزبانان هنگ مرزی زابل با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) خبر داد.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، سرهنگ "محمد ملاشاهی" اظهار داشت: مرزبانان هنگ مرزی زابل با اشراف اطلاعاتی و همکاری وزارت اطلاعات از قصد باند‌های کلان قاچاق مواد مخدر برای جا به جایی یک محموله سنگین به کشور در منطقه جزینک مطلع شدند که بلافاصله با هوشیاری کامل به اجرای کمین و تشدید پوشش منطقه پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مأموران با حضور در منطقه، ۴ دستگاه خودروی حامل مواد مخدر را مشاهده کردند و سریعاً برای متلاشی کردن باند‌های قاچاق مواد مخدر وارد عمل شدند، ادامه داد: مرزبانان به همراه سربازان گمنام امام زمان (عج) در عملیاتی منسجم با اجرای سناریو‌های عملیاتی، با قاچاقچیان به صورت مسلحانه درگیر شدند که در این درگیری ۲ قاچاقچی به هلاکت رسید و ۳ نفر از آن‌ها نیز دستگیر شدند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه ۴ دستگاه خودرو در این رابطه توقیف شد، تصریح کرد: مأموران در این عملیات موفق شدند ۸۵۷ کیلوگرم شیشه، ۲۹۳ کیلوگرم تریاک، ۱۶۷ کیلوگرم هروئین و ۴۳ کیلوگرم کراک مجموعاً یک تن و ۳۶۰ کیلوگرم موادمخدر و مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات را از قاچاقچیان کشف کنند.

سرهنگ ملاشاهی با تشکر از همکاری خوب نهاد‌های اطلاعاتی و مرزنشینان با مجموعه مرزبانی استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: ورود به حریم امنیتی جمهوری اسلامی ایران هزینه سنگینی برای متجاوزان و سودجویان به دنبال دارد و همانطور که مرزداران دلاور این استان در این عملیات نشان دادند، با اقتدار کامل با هرگونه تجاوز و اقدام غیرقانونی در مرز‌ها برخورد می‌کنند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مرزبانی سیستان و بلوچستان سرهنگ ملاشاهی مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۷۲۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف مواد مخدر شیشه در مرز ارومیه

فرمانده مرزبانى استان آذربایجان غربی اظهار کرد: مرزبانان هنگ مرزی ارومیه طی ایست بازرسی در محور مرزی سرو به ارومیه، به یک دستگاه خودرو مشکوک شدند و سریعاً آن را متوقف کردند.

سردار محمد احمدی گفت: مرزبانان در بازرسی از خودروی توقیفی موفق به کشف ۳۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه که در بخش های مختلف خودرو جاسازی شده بود، شدند.

وی افزود: راننده خودرو از محل متواری شد و تلاش مرزبانان برای شناسایی و دستگیری متهم و سایر متهمان این پرونده در دستور کار قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • کشف 10 کیلوگرم شیشه از قاچاقچیان مواد مخدر در خلخال
  • کشف و ضبط ۱ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی و سنتی در خرم‌آباد/ ۴ نفر دستگیر شدند
  • کشف مواد مخدر شیشه در مرز ارومیه
  • کشف ۳۰ کیلوگرم موادمخدر شیشه در مرز ارومیه
  • ادامه ارسال کمک‌های امدادی سپاه‌ به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان
  • امدادرسانی به سیستان و بلوچستان پایان یافت
  • زنده گیری و رهاسازی سه سر تمساح در جنوب سیستان و بلوچستان
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • احتمال افزایش مبتلایان به مالاریا و تب دانگ در پی بارندگی‌های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • توقیف محموله داروهای قاچاق در گمرک سرو ارومیه