Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@21:12:26 GMT

عملیات ریل گذاری پروژه راه آهن اردبیل - میانه

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۷۳۴۵۵

عملیات ریل گذاری پروژه راه آهن اردبیل - میانه

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، عباس خطیبی، معاون ساخت و توسعه راه آهن، بنادر و فرودگاه‌های وزارت راه و شهرسازی در بازدید از پروژه راه آهن میانه - اردبیل گفت: مصمم هستیم طبق وعده‌ای که داده شده، تا پایان سالجاری عملیات زیرسازی مسیر پروژه را که ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد را به اتمام برسانیم و از مهرماه امسال عملیات روسازی و ریل گذاری مسیر زیرسازی شده را آغاز کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: با تلاش استاندار اردبیل، اعتبارات پروژه راه آهن میانه - اردبیل بموقع و حتی پیش از موعد مقرر تامین شده است و مشکلی درباره نقدینگی اجرای این پروژه نداریم و بر اساس پیشرفت فیزیکی پروژه تزریق اعتبارات انجام می‌شود.

خطیبی تصریح کرد: تامین اعتبارات و نقدینگی پروژه راه آهن میانه - اردبیل در شرایط تورمی کشور امتیاز مهمی است و چنین شرایطی را در هیچ یک از محور‌های در حال اجرای کشور نداریم و این در حالی است که مطالبات پیمانکاران پروژه‌های مشابه در قالب اوراق مشارکت و ... پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه بدلیل شرایط جوی و برودت هوا در سال گذشته و بارش‌های اوایل امسال در اجرای پروژه تاخیر به وجود آمد، گفت: برنامه ریزی لازم برای جبران عقب ماندگی‌های بوجود آمده انجام گرفت و با پیمانکاران و مشاوران صحبت شد و امیدواریم با پیگیری‌های جدی مسئولان استان و همکاران ما در شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل و نقل کشور، این پروژه طبق زمانبندی خود پیش برود.

معاون ساخت و توسعه راه آهن، بنادر و فرودگاه‌های وزارت راه و شهرسازی تاکید کرد: پیمانکاران و مجریان هر یک از قطعات باید تمام تلاش خود را برای سرعت بخشیدن به کار به دلیل محدودیت فصل کاری در استان، عمل به تعهد خود و تکمیل قطعات در زمان بندی مشخص شده به کار گیرند و در این خصوص هیچ توجیهی قابل قبول نخواهد بود.

خطیبی در بازدید از قطعه ۲ پروژه راه آهن میانه اردبیل افزود: ۸۴ درصد از تونل‌های این قطعه بازگشایی شده است و تا پایان خردادماه سال جاری فعالیت‌های اجرایی ۸ کیلومتر از ۱۱ کیلومتر و نیز تونل ۶ اصلی به طول ۱۲۰۰ متر به پایان می‌رسد.

بهروز ندائی، معاون استاندار اردبیل نیز گفت:️ عملیات اجرایی در همه قطعات و زیرسازی پروژه طبق زمان بندی باید تکمیل شود و عقب ماندگی ناشی از برودت هوا در فصل زمستان گذشته و بارندگی‌های اوایل امسال ظرف دوماه آینده جبران شود.

وی افزود:براساس برنامه زمانبندی، تا پایان سال جاری زیرسازی‌های پروژه راه آهن اردبیل - میانه به اتمام می‌رسد.

انتهای پیام/ع

تامین اعتبار پروژه راه آهن اردبیل- میانه

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راه آهن وزارت راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۷۳۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات «وعده صادق» سایه جنگ را از کشور دور کرد

سلامت صفری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به پنجم اردیبهشت ۱۳۵۹ سالروز شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس است، اظهار کرد: دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران را ضمن تبریک به جان بر کفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باید گفت که عملیات وعده صادق تلاشی برای دور کردن سایه جنگ در کشور بود.

وی با بیان اینکه امروز در جبهه دشمن وحشت ایجاد شده است، گفت: حمله پهبادی و موشکی سپاه به رژیم اشغالگر صهیونیستی یک عملیات بازدارندگی موفق بود.

عضو شورای شهر اردبیل با اشاره به اینکه عبور از سپر دفاعی ۱۰ کشور و اصابت به هدف تجربه‌ای ارزشمند برای ایران شد، افزود: ملت ایران و جبهه مقاومت سرافراز شدند و دشمن شکست را مجدداً تجربه کرد به همین جهت از این سنگر خدمت، از سپاه جان بر کف، ارتش قهرمان، سربازان گمنام امام زمان و دستگاه‌های امنیتی و انتظامی و خصوصاً از صبر و حوصله ملت شریف تشکر و قدردانی می‌کنیم.

صفری با پیشنهاد اینکه تمامی پیگیری‌ها و نظارت‌ها باید از اول سال و در وقت خود انجام شود و به آخر سال یا به زمان دریافت لوایح مهم واگذار نشود، ادامه داد: نباید سر گردنه گردن بزنیم و با بهانه‌های کوچک کارهای مهم را در زمین گذاشته و اقدامی انجام ندهیم.

وی با بیان اینکه باید شورا و شهردار با یک شیوه و با یک وحدت رویه عملکرد خود را جمع بندی کنند، افزود: کارهای بزرگ و منحصر به فرد در دور ششم شورا توسط شهردار و مجموعه شهرداری انجام شده است اما این اقدامات به موقع به مردم گزارش داده نشده است.

سخنگوی شورای شهر اردبیل تصریح کرد: در تصویب برنامه‌های فرهنگی ورزشی، برنامه‌های راهبردی ۴ ساله، رهنمودهای امام جمعه فاضل و دانشمند اردبیل و جمع‌بندی تخصصی شورا و سازمان فرهنگی و ورزشی را مدنظر قرار دادیم که در رویکرد جدید چند اصول ثابت مشخص کردیم.

وی تاکید کرد: برنامه‌های فرهنگی و ورزشی باید مؤلفه‌های قابل سنجش و ارزیابی بودن خروجی برنامه‌ها، جامعه هدف قراردادن خانواده و اجرای برنامه‌ها در مسجد محله را داشته باشد.

سخنگوی شورای شهر اردبیل با تاکید بر اینکه شروع و انجام تمامی برنامه‌ها باید مسجد و محله محور باشد، ادامه داد: ایجاد ۱۰ ایستگاه ثابت و دائمی فرهنگی و ورزشی در سطح خیابان‌ها و پارک‌ها و شورابیل، ایجاد ۲ مکان ثابت و دائمی روباز در سطح شهر برای ایجاد برنامه‌های شاد و نشاط آور، تولید حداقل ۱۰ حلقه فیلم کوتاه آموزش شهروندی با مشارکت صدا و سیما و انجمن‌های هنری و سینمایی از جمله سیاست‌های شورای شهر در حوزه برنامه‌های فرهنگی است.

صفری خاطرنشان کرد: در راستای تقویت برنامه‌های فرهنگی و ورزشی، اعضای شورای شهر به تربیت ۳۰ گروه سرود، ۳۰ گروه تئاتر، ۳۰ حلقه قرآنی، ۳۰ برنامه‌های گفتمان، ۳۰ مسابقات فرهنگی، ۳۰ تیم ورزشی پایه و ۳۰ برنامه‌های جنگ شادی از مساجد و محله که خروجی آن‌ها منجر به برگزاری جشنواره‌ها و مسابقات استانی و ملی‌شود، در برنامه خود دارند.

کد خبر 6089015

دیگر خبرها

  • عملیات «وعده صادق» سایه جنگ را از کشور دور کرد
  • پیگیری و اجرای پروژه‌های شهرستان خلخال در اولویت مدیران باشد
  • ۹۷۶میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی اردبیل واریز شد
  • ۹۷۶ میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی واریز شد
  • توسعه فضا‌های بهداشتی و درمانی اردبیل در اولویت قرار دارد
  • پیگیری و اجرای پروژه‌ها بر اساس زمان‌بندی در اولویت مدیران باشد
  • توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی اردبیل در اولویت قرار دارد
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • ابلاغ ۸۲۱میلیارد تومان منابع ازمحل فروش اوراق به پروژه های اردبیل
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه هتل پنج ستاره ملل مشگین‌شهر