Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-02@00:28:43 GMT

«جنبل» در پردیس سینمایی هویزه مشهد نقد می‌شود

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۷۳۴۹۵

«جنبل» در پردیس سینمایی هویزه مشهد نقد می‌شود

نشست نقد و بررسی فیلم مستند تجربی «جنبل» به کارگردانی مینا بزرگمهر و هادی کمالی مقدم روز شنبه ۷ اردیبهشت ماه در پردیس سینمایی هویزه مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش قدس آنلاین، در این جلسه ابتدا از ساعت ۱۷ فیلم مستند «جنبل» به نمایش درمی‌آید و سپس علاقمندان می‌توانند سوالات خود را با مینا بزرگمهر و هادی کمالی مقدم  کارگردانان این فیلم مطرح کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
در خلاصه داستان این فیلم مستند آمده است: جنبل که برگرفته از افسانه‌های مردم جنوب درباره عشق آدمیزاد و پریزاد است، داستان مردی به نام «موسی» است، با در هم تنیدن مستند، ویدیو آرت و هنر اجرا (پرفورمنس آرت) کشف و شهود موسی را در هزارتوهای این جزیره اسرارآمیز دنبال می‌کند. موسی با افسون یکی از پریان دریا به نام دخت دیریا، وارد دنیای موجودات خیالی می‌شود. موسی کمالی چاهویی، مینا بزرگمهر، هادی کمالی‌مقدم، محمد سلامتی، حسین غلامپور، زنده‌یاد محسن اسلامی، رضا کولغانی بازیگران این فیلم مستند هستند. منبع: ایسنا انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: پردیس سینما هویزه نقد فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۷۳۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هادی‌زاده مسئول برگزاری روز ملی پارالمپیک شد

علی اصغر هادی‌زاده به عنوان مسئول برگزاری روز ملی پارالمپیک منصوب شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت کمیته ملی پارالمپیک، طی حکمی از سوی علی اصغرحسن زاده سرپرست دبیراجرایی کمیته ملی پارالمپیک، علی اصغر هادی‌زاده به عنوان مسئول برگزاری روز ملی پارالمپیک منصوب شد.

در متن این حکم آمده است:

«جناب آقای علی اصغر هادیزاده

با سلام و احترام،

با عنایت به دانش، تخصص و سوابق جنابعالی به موجب این حکم به سمت مسئول برگزاری روز ملی پارالمپیک منصوب می‌گردید. امید است با استعانت از پروردگار متعال و تحت توجهات حضرت بقیه‌الله الاعظم(عج) و مدنظر قراردادن رهنمود‌های مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، پیشبرد و تأمین اهداف و ارتقای توانمندی‌‌های کمیته و انجام مسئولیت‌‌های محوله موفق و مؤید باشید.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هادی‌زاده مسئول برگزاری روز ملی پارالمپیک شد
  • بی‌بی‌سی خط مقدم حمایت از رژیم صهیونیستی
  • ۹ معلم مازندرانی نمونه کشوری شدند
  • «تمساح خونی» با حضور جواد عزتی در مشهد اکران می‌شود
  • به روز کردن صندلی‌های پردیس سینما بهمن سنندج با اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی
  • ادای احترام جانشین رئیس گروه مشاورین نظامی فرمانده معظم کل قوا به شهدای هویزه
  • تبریک عاشقانه به مناسبت تولد بهرام رادان + عکس
  • شعر «موسی عصمتی» در فضای مجازی ۱۰ میلیون بازدیدکننده داشت
  • نور محبوسی که خاموش نشد
  • ببینید | استوری مشکوک یکتا ناصر و منوچهر هادی؛ ماجرای چیست؟