Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@23:15:35 GMT

واگذاری بیش از 33 هزار واحد مسکن مهر در کردستان

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۷۳۹۲۰

واگذاری بیش از 33 هزار واحد مسکن مهر در کردستان

مدیر ساختمان و مسکن راه و شهرسازی کردستان گفت: از ابتدای طرح مسکن مهر تاکنون 33 هزار و 750 واحد در استان کردستان به پایان رسیده و افتتاح شده است.

به گزارش ایسنا، خسرو ویسی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به لزوم ساخت واحدهای تجاری در سایت‌های مسکن مهر استان، دو پروژه واحدهای تجاری مسکن مهر دگایران سنندج و واحدهای تجاری مسکن مهر میدان امام حسین قروه با اعتباری معادل 15 میلیارد ریال در سال 97 به پیمانکار واگذار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویسی به بهره‌برداری از 20 باب مغازه تجاری در قالب دو پروژه در سایت‌های مسکن مهر سنندج و دیواندره در سال گذشته خبر داد و افزود: پنج پروژه تجاری دیگر نیز در سایت‌های مسکن مهر قروه، کامیاران، سقز و بیجار با پیشرفت مناسب 85 درصدی و اعتباری حدود 35 میلیارد ریال در حال انجام است.

مدیر ساختمان و مسکن اداره کل راه و شهرسازی عنوان کرد: دو پروژه احداث واحد تجاری در مسکن مهر بهاران سنندج نیز به صورت مشارکتی در حال اجراست که در شرف اتمام است.

وی اعلام کرد: در راستای انجام خدمات روبنایی، مقدمات لازم برگزاری مناقصه برای ساخت مدرسه 12 کلاسه در سایت مسکن مهر ژوان کامیاران با 35 میلیارد اعتبار انجام شده و همچنین عملیات اجرایی مسجد در سایت مسکن مهر بهاران سنندج با هفت میلیارد ریال اعتبار آغاز و حدود یک میلیارد ریال نیز در راستای کمک به ساخت مسجد در سایت های مسکن مهر همجوار مهر بهاران هزینه شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در مورد پروژه مسکن در استان کردستان اظهار کرد: با شروع طرح مسکن مهر و ثبت‌نام متقاضیان بالغ بر 50 هزار نفر متقاضی مسکن مهر جهت واگذاری واحد مسکن مهر ثبت نام کردند که این اداره کل با بررسی شرایط متقاضیان و براساس اولویت نسبت به ساماندهی آنها در پروژه‌های مسکن مهر اقدام کرد.

ویسی ادامه داد: براساس برنامه، در مسکن مهر شهری سهمیه استان کردستان 34 هزار و 221 واحد در شهرهای بالای 25 هزار نفر و 4435 واحد در شهرهای زیر 25 هزار نفر بوده که در مجموع 38 هزار و 656 واحد تعیین شده که شامل مسکن مهر 99 ساله، تفاهم نامه سه جانبه و خود مالک بوده است.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای طرح تاکنون 33 هزار و 750 واحد به پایان رسیده و افتتاح شده است و از تعداد واحدهای باقی‌مانده هم حدود 3000 واحد در مرحله اتمام نازک‌کاری و وصل انشعاب و انجام محوطه‌سازی است و مابقی نیز در مرحله اتمام عملیات سفت‌کاری و شروع عملیات سفت کاری است که تا پایان شهریورماه 98 عملیات اجرایی پروژه‌ها به اتمام برسد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مسكن مهر منطقه کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۷۳۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری زمین به خانواده‌های شاهد و ایثارگران بوشهری

به گزارش خبرنگار مهر، امیر برومند صبح دوشنبه در نشست با مدیرکل بهزیستی استان بوشهر اظهار کرد: در راستای رفع دغدغه خانواده‌های شاهد و ایثارگران در تأمین مسکن، اراضی قابل واگذاری از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت، بر اساس معرفی از سوی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران بوشهر به خانواده‌های شاهد و ایثارگر واجد شرایط واگذار خواهد شد.

وی گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، زمین را بر اساس ضوابط بنیاد مسکن و دستورالعمل‌های مربوطه به خانواده‌های شاهد و ایثارگران واجد شرایط واگذار خواهد کرد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: برای ساخت مسکن مقاوم بر روی اراضی مسکونی، تسهیلات مسکن روستایی در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌شود.

کد خبر 6097902

دیگر خبرها

  • واگذاری ۶۰ واحد نهضت ملی مسکن شاهدیه یزد
  • واگذاری ۶۰ واحد نهضت ملی مسکن شاهدیه یزد تا خرداد ماه
  • ساخت ۵۲۵۰ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی
  • واگذاری زمین به خانواده‌های شاهد و ایثارگران بوشهری
  • سایت‌های مسکن در چهار شهر کرمان آماده واگذاری است
  • ساخت ۱۴۰ هزار واحد مسکونی برای کارگران و صنعتگران کشور آغاز شد
  • ۱۲۸ هزار واحد مسکن مهر در حال ساخت است/ تامین یک میلیون قطعه زمین روستایی تا تابستان
  • احداث ۲۶ پروژه روبنایی در سایت‌های مسکن ملی سیستان وبلوچستان
  • همه ارکان دولت درگیر طرح نهضت ملی مسکن/ جهادگران پای کارند
  • واگذاری قابل توجه زمین در زنجان برای اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن