Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون استاندار بوشهر با اشاره به برگزاری چهارمین اجلاس استانی نماز در بوشهر گفت: این اجلاس با عنوان شیوه‌ها و مهارت‌های دعوت به نماز۱۴ اردیبهشت برگزار می‌شود. ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، سعید زرین‌فر ظهر امروز در نشست اعضای چهارمین اجلاس استانی نماز  با امام جمعه بوشهر با بیان اینکه بیست و هفتمین اجلاس سراسری نماز سال گذشته با شکوه خاصی برگزار شد اظهار داشت: بیست و هفتمین اجلاس سراسری نماز در سمنان با پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار و بر لزوم ترویج نماز با همه شیوه‌های اثرگذار تاکید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون استاندار بوشهربا اشاره به  ارسال آثار فاخر در چهارمین اجلاس استانی  بوشهر تصریح کرد: چهارمین اجلاس استانی نماز با عنوان شیوه‌ها و مهارت‌های دعوت به نماز14 اردیبهشت در بوشهر برگزار می‌شود.

وی از ارسال آثار به اجلاس چهارم نماز در استان بوشهر خبر داد و افزود: برای برپایی چهارمین اجلاس استانی نماز بوشهر کمیته‌های تخصصی   سه‌گانه علمی، فرهنگی تیلیغی، علمی و پشتیبانی تشکیل شده است.

امام جمعه بوشهر: دانش آموزان و دانشجویان بر اساس تراز انقلاب اسلامی پرورش داده شوند 100 اثر به چهارمین اجلاس نماز استان بوشهر ارسال شد چهارمین اجلاس نماز استان بوشهر برگزار می‌شود

جانشین شورای اقامه نماز استان بوشهر با بیان اینکه اجلاس سراسری نماز با عنوان شیوه‌ها و مهارت‌های دعوت به نماز برگزار می‌شود خاطر نشان کرد: در این اجلاس ضمن تجلیل از آثار برتر از دستگاه‌های برتر اجرایی استان بوشهر در امر ترویج فرهنگ فریضه الهی نماز تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/ ت

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۷۴۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمین جشنواره گردشگری گولاچ روستای بیابانک برگزار شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، حسن عربی گفت: باهدف رشد، توسعه و برند سازی گردشگری روستای هدف گردشگری بیابانک، احیاء و حفظ آئین و سنن قدیمی روستاها، حفظ و معرفی شیرینی سنتی گولاچ این منطقه، معرفی هویت اجتماعی و فرهنگی و افزایش شورونشاط اجتماعی در میان مردم، چهارمین جشنواره گردشگری گولاچ بیابانک در روستای هدف گردشگری بیابانک برگزار شد.

مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سرخه افزود: برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی و سوغات ازجمله برنامه‌هایی بود که برای رونق اقتصاد محلی و معرفی توانمندی‌های روستایی در این جشنواره انجام شد.

حسن عربی گفت: اجرای برنامه‌های شاد و مفرح، پخت گولاچ و رونمایی از لوح ثبت ملی روستا ازجمله برنامه‌های این جشنواره بود.

او بابیان اینکه برای پخت گولاچ، از زردچوبه، آرد، آب، شکر، گلاب، تخم‌مرغ، زعفران، روغن کنجد و خمیرترش استفاده می‌شود، افزود: گولاچ برند مواریث معنوی روستای بیابانک به شمار می‌رود و برگزاری چندساله جشنواره گولاچ در این روستا نشان از اهمیت این نان در بین مردم این روستا دارد.

روستای بیابانک در فاصله ۷ کیلومتری جنوب شهر سرخه قرارگرفته است و این روستا در مقایسه با بسیاری از روستاهای کشور مساحت کوچکی را شامل می‌شود اما ازنظر جایگاه کیفی در سنت کهن دارای مقامی برجسته در ابداعات معماری و فرهنگی است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902642

دیگر خبرها

  • جشنواره الگوهای برتر مشاوره مراکز فنی و حرفه‌ای بوشهر برگزار شد
  • ۳۰ عنوان ویژه برنامه هفته هلال احمر در استان سمنان برگزار می‌شود
  • جلسه جمع‌بندی طرح‌های دومین سفر استانی رئیس جمهور به قم برگزار شد
  • مرحله استانی مسابقات قرآن عترت و نماز در چرام
  • افزایش ۲۵ درصدی تردد خودرو بین استانی در بوشهر
  • چهارمین همایش حوزه انقلابی، حوزه منتظر برگزار می‌شود
  • ‌چهارمین همایش حوزه انقلابی، حوزه منتظر برگزار می‌شود
  • ‌چهارمین همایش «حوزه انقلابی، حوزه منتظر» در شیراز برگزار می‌شود
  • چهارمین جشنواره گردشگری گولاچ روستای بیابانک برگزار شد
  • امیرعبداللهیان وارد گامبیا شد | عکس