Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان پدافند غیرعامل کشور بر ضرورت استفاده از امکانات داخل استان‌ها برای انجام ماموریت‌های پدافند غیرعامل تاکید کرد.

‌به گزارش ایسنا، سردار غلامرضا جلالی در جلسه پدافند غیرعامل شهری تبریز گفت: طبق قانون، حوادث طبیعی در سطح کلان بر عهده سازمان مدیریت بحران و حوادث غیرطبیعی بر عهده سازمان پدافند غیرعامل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اعلام کرد: حوزه مشترک سازمان مدیریت بحران و پدافند غیرعامل برخی زیرساخت‌های شهری است که در هر دو حوزه طبیعی و غیرطبیعی حائر اهمیت و تأثیرگذار است.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به سخنان شهردار و اعضای شورای شهر تبریز درباره تهدیدهای موجود در سطح شهر گفت: بسیاری از مشکلات شما در داخل استان قابل حل است.

وی با اشاره به تفاهم مناسب مسئولان دستگاه‌های مختلف در سطح آذربایجان شرقی و تبریز، تاکید کرد: برای حل بسیاری از مشکلات تان در حوزه پدافند غیرعامل باید گام اول را با امکانات موجود در استان خودتان بردارید.

جلالی افزود: باید با ایجاد تفاهم نامه میان دستگاه‌های مختلف نظامی و انتظامی، نیروهای انسانی و ماشین آلات و تجهیزات آنان نیز در حوادث غیرطبیعی و حتی طبیعی به کار برده شود.

وی یادآور شد: همه این موضوعات نیازمند تدوین طرح‌ها و برنامه‌ها و نیز تمرین‌های متعدد است تا به نتایج مطلوب دست یابیم و در کنار آن، سازمان پدافند غیرعامل کشور نیز هرزمان احساس کند که در تبریز و آذربایجان شرقی بیش‌تر از امکانات موجود نیاز وجود دارد، از هرگونه همیاری دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پدافند غيرعامل سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۷۴۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت‌نام ۸۰۰۰ شهروند تبریزی در سامانه جمع‌آوری پسماند بهروب

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز از ثبت‌نام ۸۰۰۰ نفر از شهروندان تبریزی در سامانه جمع‌آوری هوشمند پسماند بهروب خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، حبیبه هراتی صبح امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سیستم جمع آوری هوشمند پسماند خشک فعالیت خوبی داشته و پس از کلان‌شهر مشهد، فعال‌ترین شهر در این حوزه تبریز است.

وی افزود: ثبت‌نام هشت هزار نفر در طول سه ماه گذشته در سامانه بهروب آمار خوبی است، اما کافی نیست و باید تلاش بیشتری در این حوزه انجام داد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز با اشاره به زیرساخت‌های تفکیک از مبدا پسماند شهری، خاطرنشان کرد: تفاهم نامه‌ای با ۶۰۰ مدرسه در نقاط مختلف شهر برای استفاده از بهروب منعقد کرده و مقرر شد پسماند مدارس ۳۰ درصد بالاتر از قیمت پایه خریداری شود.

هراتی ادامه داد: ۳۰ درصد عوارض شهروندی کسانی که با سازمان مدیریت پسماند همکاری می‌کنند دریافت نمی‌شود.

کد خبر 747434

دیگر خبرها

  • تمامی پروژه‌های کردستان باید دارای پیوست پدافند غیرعامل باشد
  • افزایش شمار پیکر‌های بیرون کشیده شده از گور جمعی بیمارستان ناصر
  • مشکلات دهستان دستجرد سفلی در بازه زمانی معقول برطرف خواهد شد
  • افزایش شمار پیکرهای بیرون کشیده شده از گور جمعی بیمارستان ناصر
  • ماموریت موفق رسانه ملی در روایت اول وعده صادق
  • انجام ۲۶۸ مورد ماموریت توسط آتش نشانی قزوین
  • همکاری دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز
  • همکاری دانش‌بنیان دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز
  • نظر و رضایت مردم در انجام ماموریت مسئولان مهم است
  • ثبت‌نام ۸۰۰۰ شهروند تبریزی در سامانه جمع‌آوری پسماند بهروب