Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-30@15:55:51 GMT

ممانعت از سلایق شخصی در کار برای اهل‌ بیت(ع)

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۷۴۶۱۲

ممانعت از سلایق شخصی در کار برای اهل‌ بیت(ع)

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ آیت‌الله سیدمحمد سعیدی، تولیت حرم مطهر کریمه اهل‌ بیت(ع) ظهر امروز، هفتم اردیبهشت‌ماه در آیین شکرانه خدمتگزاری در نوروز ۹۸ و امدادرسانی به سیل‌زدگان و تقدیر از خادمان بهاری که در شبستان حضرت زهرا(س) برگزار شد، با بیان اینکه خادمان شهر کریمه اهل‌ بیت(ع) در ایام نوروز به شیوه مطلوب خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران حرم مطهر را دنبال کردند، اظهار کرد: محبان اهل‌ بیت(ع) تلاش می‌کنند تا این بزرگواران را الگوی خود قرار داده و رهنمودهای آنان را به‌عنوان یک فرمان دنبال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: اهل‌ بیت(ع) محبان و شیعیان را این‌گونه می‌پسندند که در شادی آن‌ها شاد و در غم آن‌ها غمناک باشند به این معنا که باید در ایام شادی کارها و رفتارهایی را داشته باشیم که بتوانیم شادی آن‌ها را رقم بزنیم و در ایام غم نیز همراه و همدم آن‌ها باشیم.
تولیت حرم مطهر کریمه اهل‌ بیت(ع) ادامه داد: در کار برای اهل‌ بیت(ع) سلایق شخصی نباید دخالت داده شود چراکه در این صورت هدف محقق نمی‌شود و کاری صورت می‌گیرد که مورد پسند اهل‌ بیت(ع) نیست و برخی کارها موجب ناخوشنودی آن‌ها می‌شود.
وی اظهار کرد: تحویل سال ۹۸ هم‌زمان با میلاد امام علی(ع) و اعیاد ماه رجب تقارن مبارکی بود که از برکت آن بهره‌مند شدیم هر چند در آغاز سال ۹۸ وقوع سیل خسارت‌هایی‌ را برای مردم به‌دنبال داشت که عموم مردم کشور را برای جبران خسارات مردم سیل‌زده بسیج کرد.
آیت‌الله سعیدی ادامه داد: افرادی که مشغول خدمت به مردم هستند باید به شیوه‌ای کارهای خود را دنبال کنند تا در حد امکان مردم از تهدیدهایی همانند سیل در امان بمانند.
وی از تلاش دشمن برای ایجاد اختلاف میان مردم یاد کرد و گفت: دشمن رشد خود را در تفرقه و اختلاف میان مردم ایران اسلامی می‌داند به همین علت حفظ و تقویت اتحاد و انسجام ملت به‌عنوان یک موضوع مهم و اصلی باید مورد توجه قرار گیرد.
حسین شاهبداغی انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: سلایق شخصی کار برای اهل بیت آیت الله سعیدی تجلیل از خادمان حرم حضرت معصومه ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۷۴۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید/شادی جالب یک جفت لک‌لک‌ بعد از اولین تخم‌گذاری

ویدیویی از شادی دو لک لک پس از اولین تخم گذاری منتشر شده شده که در فضای مجازی پربازدید شده است.

به گزارش ایسنا، در این ویدیو که در فضای مجازی دست به دست می‌شود یک جفت لک لک پس از اولین تخم گذاری شروع به آواز خواندن و شادی می‌کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ببینید/شادی جالب یک جفت لک‌لک‌ بعد از اولین تخم‌گذاری
  • تولید مسکن با اخذ مالیات از اراضی بایر و رها شده رونق می گیرد/ممانعت قیمت گذاری های کاذب مسکن در سکوهای آنلاین بازار مسکن
  • مردمی کردن اقتصاد توسعه پایدار کشور را به دنبال دارد
  • شادی سیستانی ها ٰ؛ آب هیرمند سیستان را اینگونه زیبا کرد | تصاویر
  • توصیه محسن رضایی به جبهه انقلاب: اختلافات جزئی و سلایق شخصی را کنار بگذارید
  • شورایی که به‌دنبال مسائل حاشیه‌ای باشد موفق نیست
  • دولت اجرای قانون مدیریت واحد شهری را تا تحقق کامل دنبال کند
  • شوخی مردم با موضوع «جت شخصی»/ کمک «ایر تاکسی» به صنعت هوایی
  • تلاش مافیای خودرو برای ممانعت از ورود خودروهای برقی
  • ویدیو/ وقف دانش‌بنیان به دنبال پیشرفت علم و رفاه مردم است