Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@06:09:19 GMT

افتتاح بخش اورژانس و سوختگی بیمارستان شهید بهشتی آبادان

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۷۴۶۲۸

افتتاح بخش اورژانس و سوختگی بیمارستان شهید بهشتی آبادان

به گزارش خبرنگار مهر، شکراله سلمان زاده ظهر امروز در حاشیه افتتاح پروژه‌های بهداشتی درمانی آبادان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این پروژه‌ها به مناسبت هفته سلامت به بهره‌برداری رسیده اند، افزود: هفته سلامت را غنیمت شمردیم و امروز در بیمارستان آیت‎‌اله طالقانی آبادان شاهد افتتاح دو پروژه تصویربرداری بسیار مجهز و پیشرفته بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: یکی از این دو پروژه مرکز ام.‌آر.‌آی بیمارستان طالقانی بود که تا وزن ۱۵۹ کیلوگرم بیمار را پوشش می‌دهد و شاید این نقطه ضعف که در بسیاری از دستگاه‌های استان خوزستان وجود داشت و باعث می‌شد که بیماران به تهران مراجعه کنند به این ترتیب برطرف شد و به نوعی فکر می‌کنم تنها دستگاهی در استان باشد که این خدمات را تا این وزن ارائه می‌دهد.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی آبادان تصریح کرد: یک دستگاه سی‌تی‌اسکن پیشرفته نیز در بیمارستان آیت‌‎اله طالقانی آبادان جایگزین دستگاه قبلی شد که این دستگاه ۱۶ اسلایس جدید قابلیت تحمل ۲۰۰ کیلوگرم وزن را دارد.

سلمان زاده یادآور شد: مرکز کنترل پایش و مراقبت‌های درمانی (mcmc) دانشکده علوم پزشکی آبادان نیز به مناسبت هفته سلامت به بهره‌‎برداری رسید که به وسیله آن در یک اتاق تمام اورژانس بیمارستانی دانشکده علوم پزشکی آبادان کنترل می‌شود.

سلمان‌زاده با بیان اینکه در آینده نزدیک نیز شاهد افتتاح بخش‌های اورژانس و سوختگی بیمارستان شهید بهشتی آبادان خواهیم بود، گفت: با یاری خداوند همچنین تا بیمارستان بسیار مجهز قلب خرمشهر را تا پایان امسال افتتاح خواهیم بود.

وی افزود: مرکز سی‌تی‌اسکن بیمارستان آیت‌اله طالقانی با هزینه راه‌اندازی ۲۹ میلیارد ریال، مرکز ام‌آ.ر. آی این بیمارستان با هزینه راه‌اندازی ۹۰ میلیارد ریال و بخش دیالیز بیمارستان حضرت زینب (س) اروندکنار نیز با هزینه راه‌اندازی ۶ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیدند.

به گفته رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان، پایگاه سلامت شهری سوم خرداد مرکز بهداشت آبادان نیز با زیربنای ۲۳۴ متر و هزینه راه‌اندازی ۳.۶ میلیارد ریال افتتاح شد.

کد خبر 4601670

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشکده علوم پزشکی آبادان سلامت خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۷۴۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

برنامه پروازهای امروز فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اطلاعات پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ به شرح زیر است:

جهت اطلاع از تأخیرها و تغییر برنامه پروازی با تلفن ۱۹۹ از اصفهان و شماره ۳۵۲۷۵۲۰۰ از شهرستان‌ها تماس بگیرید یا به تارنمای فرودگاه به نشانی https://isfahan.airport.ir مراجعه کنید.

کد خبر 750598

دیگر خبرها

  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • ۲ فوتی و ۴ مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در کمربندی ماکو -بازرگان
  • توزیع بیش از ۶۰۰ مورد تجهیزات بیمارستان در خراسان جنوبی
  • مرکز ملی نوآوری مغز در بیمارستان فیروزگر تهران راه‌اندازی می‌شود
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی ۱۱ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • بندر شهید بهشتی ـ چابهار
  • BRT کرج، خوب یا بد؟
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • ماموریت بیمار با بالگرد هوایی اورژانس از داران به اصفهان