Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-02@23:29:28 GMT

داوری1494 اثر جشنواره فیلم و عکس هرمزگان من آغاز شد

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۷۴۸۱۵

داوری1494 اثر جشنواره فیلم و عکس هرمزگان من آغاز شد

به گزارش ایرنا فراخوان جشنواره فیلم وعکس هرمزگان من ازسوم فروردین سال 97 آغاز شده بود و دریافت آثار تا 20 فروردین امسال ادامه داشت.
رضا برومند روز شنبه در این خصوص اظهار داشت: آثار دریافتی شامل 22 فیلم موبایلی، 30 فیلم مستند و یک هزار و 442 عکس است که توسط سه داور در هر بخش مورد داوری قرار می گیرند.
وی ادامه داد: اسامی افراد برتر از طریق رسانه ها اعلام و در مراسمی از آنها تقدیر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی، هدف از برگزاری این جشنواره را معرفی جاذبه های فرهنگی، تاریخی و طبیعی هرمزگان دانست و افزود: محورهای آن شامل معرفی معماری و شهرسازی سنتی، ظرفیت‌های طبیعی و چشم اندازهای گردشگری، آیین‌ها و رسوم مردم مناطق مختلف هرمزگان و معرفی صنایع دستی و هنرهای تزئینی این استان است.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هرمزگان در خصوص جویزه آثار برتر هم اشاره کرد: جایزه نفر اول بخش فیلم مستند شامل تندیس جشنواره، لوح تقدیر و مبلغ 50 میلیون ریال ، نفر دوم تندیس جشنواره، لوح تقدیر و مبلغ 30 میلیون ریال و نفر سوم تندیس جشنواره، لوح تقدیر و مبلغ 10 میلیون ریال است.
وی افزود: در بخش فیلم موبایلی به نفراول تندیس جشنواره، لوح تقدیر و مبلغ 20 میلیون ریال، نفر دوم تندیس جشنواره، لوح تقدیر و مبلغ 15 میلیون ریال و به نفر سوم تندیس جشنواره، لوح تقدیر و مبلغ 7 میلیون ریال تعلق می گیرد.
برومند بیان داشت: جوایز بخش عکس هم شامل تندیس جشنواره، لوح تقدیر و مبلغ 20 میلیون ریال برای نفر اول، تندیس جشنواره، لوح تقدیر و مبلغ 15 میلیون ریال برای نفر دوم و تندیس جشنواره، لوح تقدیر و مبلغ 10 میلیون ریال برای نفر سوم اعطا می شود.
3219 / 6048
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 جشنواره فیلم صنایع دستی صنایع دستی و گردشگری گردشگری جشنواره 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۷۴۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رقابت های هفته چهارم مسابقات اسبدوانی فصل بهاره شهرستان گنبدکاووس

رقابت‌های هفته چهارم مسابقات کورس بهاره ۱۴۰۳ گنبدکاووس در روز اول، امروز پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه از ساعت: ۱۳:۱۰ آغاز می‌شود، همچنین روز دوم مسابقات جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه با شرکت ۸۸ راس اسب از ساعت: ۱۳:۱۰ در ۸ دور و در مسافت‌های ۱۰۰۰، ۱۲۰۰ و ۱۶۰۰ متر در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار خواهد شد.

 تعداد ۹۲ راس اسب از نژاد‌های ترکمن، تروبرد و دوخون در ۸ دور و در مسافت‌های ۱۰۰۰، ۱۲۰۰ و ۱۶۰۰ متر در روز پنج‌شنبه به رقابت خواهند پرداخت.

مبلغ ۱۰ میلیارد و ۶۲۹ میلیون  ریال جوایز نقدی درنظر گرفته شده برای مسابقات روز پنج‌شنبه و مبلغ ۱۴ میلیارد و ۴۳۲ میلیون ریال  جایزه نقدی در نظر گرفته شده برای مسابقات روز جمعه به مالکین، مربیان و چابکسواران اسب‌های برتر اهداء خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • برگزاری رقابت های هفته چهارم مسابقات اسبدوانی فصل بهاره شهرستان گنبدکاووس
  • دریافت بیش از ۴۹۰ میلیارد تسهیلات خوداشتغالی توسط دانشجویان لرستان
  • تقدیر از عکاس خوزستانی‌ در مسابقه عکس روز سنندج
  • استرداد ۸۵ میلیون ریال به حساب زائران حج تمتع امسال
  • رشد ۴۴ درصدی مبلغ تسهیلات پرداختی در سال ۱۴۰۲
  • استرداد ۸۵ میلیون ریال به حساب زائران حج تمتع ۱۴۰۲
  • جشنواره ملی تقدیر از کارگران نخبه، گروه‌های کارگری و واحدهای نمونه
  • خسارت سیل به زیرساخت‌های خراسان جنوبی تشریح شد
  • خسارت سیل در خراسان جنوبی چند میلیارد تومان بود؟
  • ماجرای کسی که شهر بشاگرد را از گمنامی درآورد | تقدیر رهبر انقلاب از حاج عبدالله والی | تصاویر