Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - رئیس باشگاه لیون اخبار تمایل این تیم به جذب آقای خاص را تأیید کرد. ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۸ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، چندی پیش اخباری مبنی بر سفر غیرمنتظره ژوزه مورینیو به لیون و رؤیت شدن او در فرودگاه این شهر منتشر شد که شایعه احتمال مربیگری او در تیم المپیک لیون را سر زبان‌ها انداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون ژان میشل اولا، رئیس باشگاه لیون هم می‌گوید که این باشگاه به استخدام آقای خاص تمایل دارد و اینکه این باشگاه توان مالی پرداخت حقوق این مرد پرتغالی را دارد.

قرارداد برونو جنسیو، سرمربی فعلی لیون در پایان فصل به اتمام می‌رسد و این باشگاه از اکنون به دنبال جانشینی برای او می‌گردد. اولا در پاسخ به این سؤال که آیا مورینیو جزو گزینه‌های مورد نظرش برای جانشینی جنسیو است، گفت: مورینیو. من که با کمال میل حاضرم او بیاید.

رئیس باشگاه لیون در پاسخ به این سؤال که آیا استخدام مورینیو بیش از اندازه برای این باشگاه هزینه نخواهد داشت، عنوان کرد: مورینیو مربی بیش از اندازه گرانی است؟ من اینطور فکر نمی‌‌کنم، البته من هنوز چیزی در این باره نمی‌دانم چون ما با هم صحبتی نداشته‌ایم. من رؤیای ورود مورینیو به تیم‌مان را دارم. بعضی اوقات ما نمی‌توانیم کارهایی که می‌خواهیم را انجام دهیم چون مربیان با تیم‌های دیگر قرارداد دارند یا ... الان ما این فرصت را داریم که هر کاری که می‌خواهیم را انجام دهیم.

فوتبال جهان| اقدام عجیب کاسیاس در تبلیغ برای مورینیو + عکس

اولا در پایان اظهار داشت: ما دیگر در فاز ساختن تیم نیستیم بلکه در حال اجرایی کردن برنامه‌های‌‌مان هستیم و سرمایه‌گذاری‌های فراوانی هم صورت گرفته است. اگر امکان انجام کاری باشد، به هیچ عنوان احتمالش را رد نمی‌کنیم. اگر یک مربی بخواهد بیاید ما استقبال می‌کنیم و من هم می‌دانم چند مربی هستند که می‌خواهند در تیم ما کار کنند.

انتهای پیام/

 

R1015163/P/S3,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۷۵۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رالف رانگنیک پیشنهاد بایرن مونیخ را رد کرد

رالف رانگنیک با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که قصد ندارد از سمت فعلی خود به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال اتریش کناره‌گیری کند تا هدایت بایرن مونیخ را عهده‌دار شود. در روز‌های اخیر خبر‌های فراوانی درباره توافق رانگنیک با باواریایی‌ها منتشر شد، گزینه‌ای که باب طبع بسیاری از هواداران تیم مونیخی نبود و با واکنش‌ها منفی آنها همراه شد. اکنون، اما آنها نفس راحتی خواهند کشید، چرا که رانگنیک اعلام کرده که قصد رها کردن نیمکت اتریش را ندارد.

رانگنیک ۶۵ ساله که هدایت شمار زیادی از تیم‌های آلمانی شامل اشتوتگارت، هوفنهایم، لایپزیگ، شالکه و هانوفر را در کارنامه دارد و مدتی هم در فصل ۲۲-۲۰۲۱ سرمربی منچستریونایتد بود، گفت: من با تمام وجود، سرمربی تیم ملی ملی اتریش هستم و واقعاً از این کار لذت می‌برم و مصمم هستم تا با موفقیت به حرکت در راهی که قدم گذاشته‌ایم ادامه دهم. در همین حال، اما مایلم تأکید کنم که این به منزله پس زدن بایرن مونیخ نیست، بلکه بیشتر برای احترام گذاشتن به تیم فعلی‌ام و تلاش برای تحقق اهداف مشترک‌مان است. تمام تمرکز ما روی کسب موفقیت در جام ملت‌های اروپاست و هر کاری که از دست‌مان برآید برای پیشروی در این مسابقات انجام می‌دهیم.

قرارداد فعلی رانگنیک با اتحادیه فوتبال اتریش برای هدایت تیم ملی این کشور تا پایان ماه جولای سال ۲۰۲۶ اعتبار دارد. او روز نخست ماه ژوئن سال ۲۰۲۱ به عنوان سرمربی این تیم منصوب شد.

منبع: خبر ورزشی

tags # بایرن مونیخ سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • آفرین به مدیر بایرن، درسش را خوب یاد گرفت!
  • رالف رانگنیک پیشنهاد بایرن مونیخ را رد کرد
  • رانگنیک به این دلیل پیشنهاد بایرن را رد کرد
  • کنایه مورینیو به رم: مردم از من انتظار برد با تیم‌هایی را دارند که برای قهرمانی ساخته نشدند!
  • درگیری شدید بین تظاهرکنندگان و پلیس در فرانسه+ فیلم
  • مربی تیم ملی فوتبال از کادر فنی قلعه نویی جدا شد
  • مربی تیم ملی فوتبال از کادر فنی جدا شد
  • مارسلو به تیم ملی والیبال ملحق شد
  • دیدار شیخ الازهر و رئیس جمهور بوسنی و تاکید بر اتحاد مسلمانان
  • پاسخ منفی مربی سابق جهانبخش به پیشنهاد لیورپول