Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، جلال امیدیان با اشاره به حاشیه‌های دیدار پرسپولیس - سپاهان گفت: من معتقدم دلیل بیشتر این تنش‌ها، تصاویری بود که بوقچی یا لیدر هواداران پرسپولیس در اینستاگرام منتشر کرد. حرف‌های او جنبه تهدید داشت. همین موضوع باعث شد تا هواداران سپاهان هم در گوشه ذهن‌شان گارد بگیرند. به‌هرحال آنها نمی‌توانستند این تهدیدها را بپذیرند، آن هم در شرایطی که سپاهان تیمی قدیمی و ریشه‌دار است و بیشترین قهرمانی را در لیگ برتر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: متأسفانه هواداران سپاهان در این بازی مظلوم واقع شدند و نحوه استقرار هواداران دو تیم در بازی دیروز طوری بود که هواداران سپاهان با سنگ مورد حمله قرار گرفتند و تعداد زیادی هم به شدت آسیب دیدند. در بازی رفت که در اصفهان برگزار شد از بینی هیچ‌کس خون نیامد، ولی در این بازی متأسفانه اتفاقاتی رخ داد که اصلاً قشنگ نبود. چرا باید نحوه استقرار تماشاگران طوری باشد که امکان آسیب رساندن به یکدیگر را به راحتی داشته باشند؟ فوتبال برای لذت بردن است و ما همه هموطن هستیم و راضی نیستیم که در هیچ ورزشگاهی اتفاقی برای هواداران رخ دهد.

 

مربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان همچنین خاطر نشان کرد: اگر این حاشیه‌ها نبود قطعاً بازی قشنگ‌تر می‌شد، ولی در مورد مسائل فنی باید بگویم که ما بهتر از پرسپولیس بودیم، چون به تیم حریف موقعیت ندادیم و چند فرصت خوب هم برای گلزنی داشتیم.

 

امیدیان در ادامه با انتقاد از بازیکنان پرسپولیس تصریح کرد: متأسفانه برخی از بازیکنان پرسپولیس در زمین مسابقه هر رفتاری دل‌شان خواست انجام دادند. جو ورزشگاه آزادی هم بسیار سنگین است و با این شرایط خیلی سخت است که تیمی در استادیوم آزادی برابر پرسپولیس به برتری برسد. شما دیدید که بازیکنان پرسپولیس مقابل برخی سوت‌های داور چگونه عکس‌العمل نشان می‌دانند. متأسفانه برخی رفتارها اصلاً منصفانه نبود.

 

وی با اشاره به خطای سیدجلال حسینی روی محمد کریمی تأکید کرد: کریمی بازیکن محجوبی است و اصلاً خودش را بی‌جهت روی زمین نمی‌اندازد. در آن صحنه حسینی با ضربه آرنج به فک و گردن کریمی زد که حرکت این بازیکن به نظر من اخراج داشت. برخی بازیکنان پرسپولیس حرکاتی انجام می‌دهند که اگر بازیکنان دیگر انجام دهند قطعاً اخطار می‌گیرند یا اخراج می‌شوند.

 

مربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در واکنش به شعار هواداران پرسپولیس علیه امیر قلعه‌نویی گفت: این اتفاقات در بازی با نساجی هم رخ داد که معتقدم سازماندهی شده است. من شاگرد قلعه‌نویی بودم و الان هم افتخار می‌کنم که دستیار این مربی هستم. آدم چاپلوسی هم نیستم، اما باید بگویم که تا به حال از این مربی بدی ندیدم. قلعه‌نویی چون پنج قهرمانی در لیگ برتر آورده، مافیاست؟ قلعه‌نویی همیشه به من می‌گوید که آدم باید با خدا لابی کند. متأسفانه در فوتبال ایران همیشه می‌خواهند به آدم‌های موفق سنگ بزنند.

 

تسنیم

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: اینستاگرام مربی سپاهان هواداران پرسپولیس سپاهان پرسپولیس امیر قلعه نویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۷۵۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق عجیب در آزادی/ این پرسپولیسی‌ها دیگر محبوب نیستند

آفتاب‌‌نیوز :

بار‌ها اتفاق افتاده بود که هواداران پرسپولیس به تشویق بازیکنان تیم حریف که زمانی در تیم محبوب‌شان بازی می‌کردند یا احتمال پیوستن آن‌ها به پرسپولیس وجود داشت اقدام کرده بودند.

این اتفاق سال‌ها در فوتبال ایران رخ می‌داد، اما به نظر می‌رسد در مورد هواداران پرسپولیس اوضاع کاملا فرق کرده و آن‌ها در بازی حساس با سپاهان فقط به تشویق تیم و بازیکنان خودشان مشغول بودند.

در سپاهان و پرسپولیس هرساله بازیکنانی هستند که سابقه بازی در دو تیم را داشته باشند و انتقال میان سپاهان و پرسپولیس در فصل‌های اخیر پر سر و صدا بوده است.

در بازی روز گذشته که پیروزی پرسپولیس حکم صدرنشینی آن‌ها را امضا می‌کرد سرخ‌ها با سه بازیکن سابق خود یعنی فرشاد احمدزاده، رامین رضاییان و شهریار مغانلو رو به رو شدند که در این میان حساسیت‌ها روی رامین بسیار زیاد بود و در ورزشگاهی که بار‌ها مورد تشویق قرار گرفته بود، جوی متفاوت و بر علیه خودش را تجربه کرد.

پرسپولیسی‌های سابق نیز با تمام توان در آزادی بازی کردند و اجازه ندادند که سرخ‌ها با پیروزی به قهرمانی نزدیک بشوند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • اتفاق عجیب در آزادی/ این پرسپولیسی‌ها دیگر محبوب نیستند
  • پرسپولیسی‌های سابق دیگر در آزادی تشویق نمی‌شوند!
  • درویش: سپاهان از کجا قدرت می‌گیرد که اینگونه توهین می‌کند؟
  • اوسمار: شانس رسیدن به صدر جدول را از دست دادیم/ هواداران مثل ما ناراحت هستند
  • کنایه تند درویش به سپاهان/چه قدرتی پشت این تیم است؟
  • پرحاشیه و بی‌کیفیت مثل پرسپولیس - سپاهان/ فقط اعتراض و فریاد!
  • مغانلو به سمت نیمکت پرسپولیس رفت، رضاییان و احمدزاده نه!
  • سرمربی زودتر از بازیکنان در چمن/ قدیمی ها هو شدند
  • عزیزیان: امروز تکلیف قهرمان لیگ روشن می‌شود
  • علی عسگری: پرسپولیس با بردن سپاهان قهرمانی اش را قطعی می کند/ هواداران باید جو ورزشگاه را به سود سرخپوشان رقم بزنند