Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-01@17:49:12 GMT

امیر قاسمی طلایی شد

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۷۵۶۰۸

امیر قاسمی طلایی شد

رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان آسیا از صبح امروز در چین آغاز شده است که نمایندگان کشورمان در ۵ وزن اول به مصاف حریفانشان رفتند که امیر قاسمی منجزی با پیروزی در فینال وزن ۱۳۰ کیلوگرم دومین مدال طلا را برای ایران به ارمغان آورد.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم امیر قاسمی منجزی در دور اول با نتیجه ۲ بر یک مورات رامونوف، دارنده مدال نقره آسیا از قرقیزستان را مغلوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با نتیجه ۸ بر صفر مین سئوک کیم، دارنده مدال برنز جهان و بازی‌های آسیایی از کره جنوبی را از پیش رو برداشت و به دیدار فینال راه یافت. قاسمی منجزی در دیدار فینال با نتیجه ۳ بر ۲ از سد مومینجان عبداله‌یف، قهرمان بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ از ازبکستان گذشت و ایران را صاحب دومین مدال طلا کرد.

پیش از این حسین نوری در وزن ۸۷ کیلوگرم نخستین مدال طلا را برای ایران به ارمغان آورده بود. سامان عبدولی در ۶۳ و محمدعلی گرایی در ۷۷ کیلوگرم ۲ مدال برنز را کسب کرده بودند. رضا خدری هم در ۵۵ کیلو به عنوانی بهتر از پنجمی نرسید.

مسابقات ۵ وزن دوم هم از صبح فردا آغاز می‌شود که نمایندگان کشورمان به مصاف حریفانشان خواهند رفت.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: امیر قاسمی کشتی فرنگی کشتی فرنگی قهرمانی آسیا مدال طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۷۵۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمد نخودی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد

دارنده دو نشان نقره و یک برنز وزن ۷۹ کیلوگرم جهان که به تازگی مدال طلای قهرمانی آسیا را به دست آورده، اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در حالی که یک سهمیه کشتی آزاد برای المپیک باقی مانده و قرار است محسن کاوه همراه با علیرضا سرلک به همین منظور هفته آینده راهی ترکیه شود، اردوی آزادکاران هم‌اکنون در کمپ تیم‎های ملی در جریان است.

محمد نخودی که به عنوان نفر اول چرخه 79 کیلوگرم سال 2024، فروردین ماه مدال طلای این وزن را در مسابقات قهرمانی آسیا از آن خود کرد، به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه کتف اردو را ترک کرد تا کارهای فیزیوتراپی‌اش را دنبال کند.

این کشتی‌گیر سال گذشته مدال برنز جهان را از آن خود کرد و برخلاف سایر مدعیان اوزان غیرالمپیکی، وزنش را تغییر نداد و در همین وزن 79 کیلوگرم ماند.

او ملی‌پوش احتمالی این وزن ایران در رقابت‌های جهانی 2024 اوزان غیر المپیکی در آلبانی -درصورت صدور ویزا از سوی میزبان- خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • محمد نخودی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد
  • نایب‌ قهرمانی ‌خوزستان‌ در کشتی فرنگی نونهالان ایران
  • مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا/ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • بوکس امید‌ها و جوانان آسیا؛ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند
  • فینال مسابقات بوکس برگزار شد
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد
  • نخستین مدال ایران قطعی شد
  • نخستین مدال ایران قطعی شد/ شعبان از دور رقابتها کنار رفت
  • رقابت های بوکس قهرمانی آسیا؛ نخستین مدال ایران قطعی شد