Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@23:29:48 GMT

عینک های شنای قاچاق در قزوین کشف شدند

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۷۵۸۲۳

عینک های شنای قاچاق در قزوین کشف شدند

قزوین - ایرنا - رئیس پلیس آگاهی استان گفت:ماموران نیروی انتظامی از یک دستگاه خودرو پژو در آزادراه قزوین - زنجان 888 عدد عینک خارجی قاچاق کشف کردند.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ آرش مرادی روز شنبه در تکمیل این خبر اظهار داشت: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز هنگام کنترل خودروهای عبوری در عوارضی آزادراه قزوین- زنجان به یک دستگاه خودروی پ‍ژو 405 مشکوک شده و با دستور ایست خودرو را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در بررسی ماموران از خودرو مشخص شد خودرو حامل کالای قاچاق بوده و در بازرسی از آن 888 عدد عینک خارجی قاچاق کشف شد.
رئیس پلیس آگاهی استان با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالای قاچاق را 200 میلیون ریال برآورد کردند، افزود: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی استان معرفی شدند.
6101

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي قاچاق پليس قزوين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۷۵۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۱ میلیاردی محموله قاچاق توسط پلیس اصفهان

سرهنگ حسین بساطی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز، مأموران انتظامی پاسگاه رامشه حین گشت زنی در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان اصفهان به یک دستگاه کامیون مشکوک و جهت بررسی آن را متوقف کردند.

وی افزود: در این راستا مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این خودرو پرداخته و در نتیجه مقدار ۵ تن گردو و ۲ تن لیموعمانی خارجی قاچاق که فاقد هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان ارزش محموله قاچاق مکشوفه را ۱۱ میلیارد ریال اعلام و گفت: در این رابطه راننده متخلف خودرو پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 6095042

دیگر خبرها

  • کولر‌های قاچاق در توقیف پلیس رودبار
  • کشف محموله های قاچاق در سمنان و میامی
  • برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت ۱۰۳ گرملاجات
  • کشف پارچه قاچاق در خرمشهر
  • دستگیری ۲۶ سارق مغازه در خراسان جنوبی
  • کشف محموله قاچاق ۱۱ میلیاردی توسط پلیس اصفهان
  • کشف ۱۱ میلیاردی محموله قاچاق توسط پلیس اصفهان
  • کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق طی ۴۸ ساعت گذشته در قم
  • کشف ۲۵ تن شکر قاچاق در مراغه