Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24 -رئیس کانون هماهنگی شورای اسلامی کار اصفهان نوشت: کارگروه مزد از فروردین ماه کار خودش را آغاز کرد و با بررسی تورم و معیشت به دنبال تصمیم بهتر برای مزد در پایان سال است.

احمدرضا معینی ظهر امروز (شنبه) در نشست خبری هفته کارگر در جمع خبرنگاران، با اشاره به جمعیت بالای کارگری اصفهان نسبت به تهران، اظهار کرد: تا جایی که توانسته‌ایم در راستای احقاق حق کارگران تلاش کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در کانون‌های عالی کار کشور از جمله شورای عالی مزد، حفاظت و اشتغال و همچنین هیئت امنای سازمان تأمین اجتماعی نمایندگانی از جامعه کارگری حضور دارند، گفت: در کانون استان نیز هر روز مشاوره برای مراجعان انجام می‌دهیم و از سوی وکلای رسمی آنها راهنمایی می‌شوند.

عضو هیئت مدیره کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور در خصوص کاهش قدرت خرید کارگران، اظهار کرد: با وجودی که سال ۹۷ شروع خوبی در خصوص افزایش مزد داشتیم، اما تورم افسارگسیخته در کشور منجر به کاهش قدرت خرید کارگران شد.

وی افزود: در این شرایط کارگروه مزد از فروردین ماه کار خودش را آغاز کرد و با بررسی تورم و معیشت به دنبال تصمیم بهتر برای مزد در پایان سال است.

معینی تصریح کرد: بر اساس پژوهش‌های انجام شده قدرت خرید جامعه کارگری به یک سوم کاهش یافته است که تقویت قدرت خرید، بهبود کیفیت تولید، جلب اعتماد مردم، حمایت از اقشار ضعیف، اصلاح سیستم مالیاتی و بانکی، سرمایه گذاری در تولید و … از راهکارهای رونق تولید است.

وی در خصوص قانون کار، گفت: قانون کار، اگرچه مصوب سال ۵۹ است، مشکلی ندارد. قانون کار اگرچه نیازمند اصلاحات است، در مجموع، حتی پنج درصد قانون فعلی اجرا نشده و۹۵ درصد آن مسکوت مانده است و گواه این، نبود حتی یک شکایت در بخش مجازات‌های این قانون است.

رئیس کانون هماهنگی شورای اسلامی کار اصفهان تصریح کرد: مشکل امروز، عدم اجرای قانون کار است و کارفرما باید در قانون تجارت، پیگیر کار خودش باشد و قانون کار در حمایت از نیروی کار است، اگرچه همه در یک سنگر هستیم.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۷۵۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اژه‌ای: موارد مطروحه باید مطابق قانون باشد

حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای در بازدید میدانی از گمرک بیان کرد: چرا ۱۲ سال جلوی واردات کالای ممنوعه گرفته نشده است. فعلا در مقام پیگیری کوتاهی افراد نیستم؛ دنبال حل مشکلاتم.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079369 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • برگزیدگان جشنواره نمایش کانون معرفی شدند
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها
  • عملکرد فصل معیشت و رفاه در قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران
  • اژه‌ای: موارد مطروحه باید مطابق قانون باشد
  • جهش تولید با رفع دغدغه معیشت کارگران محقق می‌شود
  • بهبود معیشت کارگر ران اهی مؤثر برای مقابله با قاچاق است
  • بهبود معیشت مشاغل کارگری راهی مؤثر برای مقابله با قاچاق است
  • بهبود رفاه و معیشت مشاغل کارگری راه‌ موثر مقابله با قاچاق است
  • نماینده کارگران: وزیر کار به دنبال کنار گذاشتن تشکل‌های کارگری است
  • باید ریل‌گذاری در آموزش عالی تغییر کند/ سند آمایش استان کرمان در حوزه آموزش عالی تدوین می‌شود