Web Analytics Made Easy - Statcounter

پاتریک ویرا گفت دربی ایتالیا مثل یک جنگ است که نه یوونتوس و نه اینتر نمی‌خواهند در آن شکست بخورند.

طرفداری- پاتریک ویرا، یکی از بزرگ‌ترین بازیکنان فوتبال فرانسه که هم‌اکنون هدایت باشگاه نیس را برعهده دارد، پس از سقوط یوونتوس به سری بی در سال 2006 این تیم را ترک کرد و به اینتر پیوست. در آستانه دربی ایتالیای امشب میان اینتر و یوونتوس، پاتریک ویرا مصاحبه ای با گاتزتا دلو اسپورت انجام داد:

بازی امشب را از نزدیک خواهم دید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوونتوس ساختارمند ترین باشگاهی است که در آن بازی کردم، از مدیران گرفته تا هواداران. نقش همه در باشگاه مشخص بود. با این وجود تصمیم به ترک یوونتوس گرفتم زیرا نمی‌خواستم فوتبالم را در سری بی به پایان برسانم. خوش‌شانس بودم که به اینتر پیوستم. اینتر باشگاهی بود که جو آن بیشتر شبیه یک خانواده بود اما با این وجود، فقدان سخت‌گیری در این تیم دیده می‌شد. دربی ایتالیا یک جنگ است و هیچ تیمی نمی‌خواهد در آن ببازد. این بازی امشب برای اینتر مهم‌تر خواهد بود اما این بازی برای یوونتوس نیز بی اهمیت نخواهد بود.

من معتقدم ایتالیا در حال بازگشت به شکوه دوران گذشته است و روبرتو مانچینی با ارائه یک فوتبال هجومی با استفاده از جوانان، نقش مهمی در این ماجرا دارد. استعدادهای زیادی در ایتالیا وجود دارد اما مشکل این است که به بسیاری از آن‌ها در سری آ به ندرت بازی می‌رسد. رکورد قهرمانی‌های متوالی یوونتوس؟ این اتفاق با قهرمانی‌های پاری سن ژرمن نیز در فرانسه نیز در حال رخ‌دادن است و در اسپانیا نیز فقط بارسلونا و رئال مادرید قهرمان می‌شوند. در آلمان نیز بایرن مونیخ همیشه قهرمان است. در ایتالیا یوونتوس بهتر کار کرده و میلان نیز در حال پرداخت بهای بازسازی خود است. از سوی دیگر اینتر نیز نتوانسته به دوران قدرت زمان مورینیو بازگردد.

در لیگ قهرمانان، یوونتوس با رونالدو شانس بالاتری برای قهرمانی در لیگ قهرمانان دارد چون رونالدو فوق العاده است و الگویی برای حرفه‌ای گری به حساب می‌رود. در بازی با آژاکس، چیزی که یوونتوس را مجازات کرد، انتظار بالای هم‌تیمی‌های رونالدو از او بود. آن‌ها از رونالدو انتظار داشتند که کارهایی فراتر از وظیفه اش انجام دهد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۷۵۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی یوونتوس و آث میلان + فیلم

تیم‌های فوتبال یوونتوس و آث میلان در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌وچهارم لیگ سری آ ایتالیا به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با تساوی بدون گل به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های یوونتوس و آث میلان شامگاه _شنبه هشتم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌وچهارم لیگ سری آ ایتالیا از ساعت ۲۱:۳۰ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با تساوی بدون گل به‌پایان رسید.

موقعیت‌های خطرناک و جدی را هر دو تیم به روی دروازه حریف خلق کردند، اما با عملکرد خوب مدافعان و دروازه‌بان‌های هر دو تیم موفق به استفاده از آنها نشدند و در نهایت به تساوی بدون گل رضایت دادند.

خلاصه بازی یوونتوس و آث میلان کد خبر 748556

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی اینتر و تورینو + فیلم
  • درخواست عجیب اولتراهای یووه: آلگری بماند!
  • الگری: به تمام اهداف خود نزدیک شده‌ایم و این یعنی فصل خوبی داشتیم
  • تساوی یوونتوس و میلان به ضرر بانوی پیر!
  • خلاصه بازی یوونتوس و آث میلان + فیلم
  • خلاصه بازی یوونتوس 0-0 میلان (سری آ ایتالیا - 2023/24)
  • تساوی بزرگان در دربی ایتالیا/ زور یووه و میلان به هم نرسید
  • ساعت پخش زنده بازی یوونتوس و میلان‌ از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • ترکیب احتمالی دو تیم یوونتوس و میلان
  • ساعت پخش بازی یوونتوس و آث میلان امروز ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳