Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-03@08:49:13 GMT

رن – سن‌ژرمن؛ دوئل نیمار و بن‌عرفه

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۷۵۹۷۳

رن – سن‌ژرمن؛ دوئل نیمار و بن‌عرفه

فینال جام حذفی باشگاه‌های فوتبال فرانسه به زعم برخی رسانه‌ها دوئل نیمار و بن‌عرفه است.

به گزارش فارس، امشب تکلیف قهرمان جام حذفی فرانسه (کوپ دوفرانس) مشخص می‌شود. با انجام بازی تیم‌های رن و پاری‌سن‌ژرمن در ورزشگاه استاددوفرانس، تکلیف قهرمان مشخص می‌شود.

برخی رسانه‌ها به این بازی نگاهی تحلیلی کرده و این مصاف را به زعم خود دوئل نیمار و حاتم بن‌عرفه، دو بازیکن شاخص سن‌ژرمن و رن معرفی کرد‌ه‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از جمله روزنامه ورزشی اکیپ در تحلیلی نوشت این مصاف تقابل تیم‌های است که یاران تکنیکی و هنرمند زیادی دارند.

اکیپ افزود:۵ سال است که این دو تیم دنبال هم هستند. البته ساختار‌های هر کدام با دیگری متفاوت است. با انی حال نیمار و حاتم بن‌عرفه قابلیت‌های تکنیکی نزدیک به همی دارند.

گزارشگر این نشریه همچنین عنوان کرد بن‌عرفه در اوج آمادگی است، اما نیمار بعد از دوره نقاهت در حال اوج‌گیری و بازگشت به روز‌های خوب است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: نیمار پاریسن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۷۵۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوئل کارلتو و توخل در مونیخ برنده نداشت / سرنوشت صعود به مادرید کشیده شد!

در اولین بازی از دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا بایرن‌مونیخ در ورزشگاه آلیانز آره‌نا میزبان رئال مادرید بود و جدال دو تیم در نهایت با نتیجه مساوی به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، بایرن‌مونیخ مقابل دیدگان هوادارانش نمایش بهتری در این بازی نسبت به مادریدی‌ها داشت اما اولین بازی از دور رفت مرحله نیمه‌نهایی با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

شاگردان توخل بازی را خوب شروع کردند اما برخلاف جریان بازی وینیسیوس روی پاس خط‌شکن کروس دروازه نویر را گشود و آلیانز آره‌نا را غرق در سکوت کرد و نیمه اول با پیروزی شاگردان آنچلوتی به پایان رسید.

اما در نیمه دوم توخل با تغییرات تاکتیکی خودش ورق بازی را برگرداند ابتدا با شلیک بی‌نقص سانه گل تساوی را به ثمر رساندند و چند دقیقه بعد موسیالا از واسکز پنالتی گرفت و هری‌ کین، شاهزاده انگلیسی مونیخی‌ها گل برتری را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

این پایان کار نبود و پس از تعویض‌های کارلتو جریان بازی به نفع کهکشانی‌ها برگشت و رودریگو شب فاجعه‌بار کیم مین جائه را تکمیل کرد و از او پنالتی گرفت. وینیسیوس جونیور پشت ضربه پنالتی ایستاد و با تسلیم کردن نویر گل تساوی‌بخش تیمش را به ثمر رساند تا بازی با همین نتیجه به پایان برسد و سرنوشت صعود به سانتیاگو برنابئو کشیده شود.

وینیسیوس جونیور با بریس مقابل نویر عنوان بهترین بازیکن زمین را به خود اختصاص داد.

دیگر خبرها

  • واکنش سرمربی زنیت به احتمال جذب نیمار
  • مهارت‌های باورنکردنی در دنیای فوتبال؛ از رونالدو و مسی تا نیمار و ام باپه / فیلم
  • نیمار خبر خوش را به هواداران داد
  • ۳ تا تکنیکی که با آن در طول خواب می‌توانید حافظه تان را تقویت کنید (فیلم)
  • مرد سال آسیا شاید به دوئل با رونالدو برسد
  • جلالی - آلوز: دوئل سال برای یک عنوان ارزشمند
  • کشف تکنیکی جدید برای تغییر گروه خونی اهدایی
  • تراکتور - استقلال؛ دوئل جذاب هفته با انگیزه‌های متفاوت
  • دوئل کارلتو و توخل در مونیخ برنده نداشت / سرنوشت صعود به مادرید کشیده شد!
  • بایرن مونیخ - رئال مادرید؛ حماسی‌ترین دوئل فوتبالی در اروپا / فیلم