Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان پدافند غیرعامل با بیان اینکه رزمایش‌ها در حوزه‌ها تخصصی برگزار می‌شود گفت: در نیمه دوم سال گذشته در حوزه سایبری ۶۰ رزمایش پدافند غیرعامل دربخش‌های بانکی، بانک مرکزی، انرژی، حمل و نقل برگزار شد. ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۸ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر،  سردار غلامرضا جلالی عصر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر از برگزاری پدافند عمومی غیرعامل در استان بوشهر خبر داد و اظهار داشت: انجام تمرین ستادی رزمایش پرتوی در استان بوشهر  برای کنترل آمادگی‌ها در برگزاری رزمایش پرتوی قبل از ماه مبارک رمضان مورد توجه قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، با تاکید بر منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر توسعه آمادگی‌ها خاطر نشان کرد:برای  مقابله با هر حادثه‌ای باید آمادگی وجود داشته باشد که در این راستا برای مقابله با سیل ایجاب می‌کند همه دستگاه‌ها از آمادگی بالایی برخوردار باشند.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل با تاکید بر شناسایی و کشف نقاط ضعف در رسیدگی به بحران‌ها و مشکلات گفت: برای کاهش آسیب‌ها در حوادث طبیعی باید آمادگی دستگاه‌ها افزایش یابد که در این راستا امسال رزمایش‌های پدافند غیرعامل برای توسعه آمادگی عمومی برگزار می‌شود.

سردار جلالی، از برگزاری رزمایش‌ها در حوزه‌ها تخصصی خبر داد و گفت: در نیمه دوم سال گذشته در حوزه سایبری 60 رزمایش پدافند غیرعامل دربخش‌های بانکی، بانک مرکزی، انرژی، حمل و نقل برگزار شد.

وی با بیان اینکه امسال رزمایش‌های سایبری ادامه دارد افزود: این رزمایش‌ها در حوزه شبکه ملی اطلاعات، وزارت ارتباطات، شرکت زیرساخت، انرژی، حمل و نقل و بانکی که مورد توجه ویژه قرار دارد برگزار می‌شود.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل  تصریح کرد: رزمایش‌های تخصصی در عرصه پدافند شیمیایی، هسته‌ای در همه مرکز استان‌هایی که زیرساخت‌های هسته‌ای دارند برگزار می‌شود.

سردار جلالی با بیان اینکه رزمایش‌های هسته‌ای به صورت نوبت بندی در استان‌ها برگزار می‌شود گفت: امسال رزمایش پرتوی در بوشهر برگزار می‌شود و در این راستا در شهرستان‌های کاشان و اصفهان رزمایش هسته‌ای نیز این مهم مورد توجه است.

وی از برگزاری رزمایش تخصصی دیگر در حوزه نفت و گاز خبر داد و خاطر نشان کرد: در مناطقی مانندماهشهر، عسلویه، خارگ، اهواز و اصفهان رزمایش پدافند شیمیایی برگزار می‌شود.

رزمایش «پرتوی» در بوشهر برگزار می‌شود سردار رزمجو: رزمایش «پرتوی» سال آینده در بوشهر برگزار می‌شود رزمایش پرتوی در استان بوشهر برگزار می‌شود

رئیس سازمان پدافند غیرعامل بیان کرد: در حوزه پدافند زیستی هم امسال در خراسان رضوی رزمایش پدافند غیرعامل برگزار می‌شود که در این راستا توسعه رزمایش‌ها در همه ابعاد، از جمله ژنراتور اضطراری برق، برای آمادگی بالا در زمان قطعی برق امسال مورد توجه است.

انتهای پیام/ ت

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۷۵۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ درصد نانوایی‌های استان سمنان دوگانه سوز می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی پیش از ظهر سه شنبه در نشست شورای پدافند غیرعامل استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن اشاره به اقدامات مرتبط با مواضل اضطراری بیان کرد: حداقل ۳۰ درصد خبازی های سطح استان طی مدت زمان تعیین شده در راستای اجرای مطلوب مراقبت های پدافند غیرعامل باید نسبت به دوگانه ساز شدن اقدام کنند

وی با بیان اینکه تقویت و نظارت بیش از پیش در امر حفاظت از تاسیسات و اماکن حساس در سطح استان سمنان در دستور کار قرار داشته باشد، افزود: ارتقا و تقویت پایش تصویری دیگر مواردی است که باید در بخش پدافند غیرعامل در دستور کار باشد.

استاندار سمنان گفت: استان سمنان به واسطه وجود تاسیسات و زیرساخت های حساس، در بحث اجرای ساز و کار اجرایی پدافند غیرعامل نیازمند خودمراقبتی، حفاظت و حراست است.

هاشمی با بیان اینکه استان سمنان در حوزه سایبری، زیستی، امنیت غذایی، زیرساخت و فناوری نوین استان حساس در بخش پدافند غیرعامل است، تاکید کرد: این استان دارای واحد های تولیدی مواد غذایی و همچنین واحد های صنعتی بسیاری است که مرتبط با سلامت مردم بوده و باید مراقبت ها در این خصوص در بخش پدافند غیرعامل اندیشیده شود.

وی افزود: وجود دو نیروگاه بسیار مهم در حوزه تولید برق که اخیراً با حضور رئیس جمهور نیز فاز سه و چهار نیروگاه سیکل ترکیبی نیز بهره برداری شد، از دیگر مواردی است که اجرای مطلوب ساز و کارهای اجرایی پدافند غیرعامل برای حفاظت و حراست از این تاسیسات را حائز اهمیت می سازد.

استاندار سمنان بیان کرد: پراکندگی روستاها، راه های مواصلاتی مهم، شبکه های زیرساختی و پهناور بودن استان از دیگر مواردی است که استان سمنان را از لحاظ موارد پدافند غیرعامل مهم می سازد.

کد خبر 6092879

دیگر خبرها

  • آگاهی‌بخشی مهمترین پایه پدافند غیرعامل است
  • تاکید پدافندغیرعامل بر ضرورت ارتقا امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • ۳۰ درصد نانوایی‌های سمنان دوگانه‌سوز شود
  • تاکید پدافند غیر عامل بر ضرورت ارتقای امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • تاکید پدافندغیرعامل بر ضرورت ارتقای امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • هشدار جدی فرمانده ارشد ارتش به دشمنان: جواب هر تجاوز و نگاه نامناسبی را با قدرت می دهیم /پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • ۳۰ درصد نانوایی‌های استان سمنان دوگانه سوز می‌شوند
  • پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • امروز پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • امروز ارتش و به‌ویژه پدافند هوایی در اوج آمادگی است