Web Analytics Made Easy - Statcounter

سجاد زارعیان ملی پوش اسکواش کشورمان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه بخرنگاران جوان، در مورد حضور تیم ملی اسکواش کشورمان در رقابت های اسکواش قهرمانی آسیا ۲۰۱۹ اظهار کرد: امشب (شنبه) عازم کشور مالزی هستیم. هفته پیش در مسابقات لیگ از ناحیه مچ پا دچار آسیب دیدگی شدم، تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته بودم و فعلا تحت درمان هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به ۷۰ درصد از آمادگی خودم رسیده ام و در حال ریکاوری هستم تا با آمادگی کامل در مسابقات حضور پیدا کنم.

از اول فروردین ماه در اردو به سر می‌برم

او ادامه داد: از اول فروردین ماه در اردو به سر می‌برم. تمرینات منظمی پشت سر گذاشته ام و روزی ۳ مرتبه تمرین داشته ام. به آمادگی مطلوبی رسید ام و در صورتی که مصدومیت اذیتم نکند می‌توانم نتایج مطلوبی کسب کنم.

با توجه به جدول مسابقات بازی‌های سختی در پیش خواهیم داشت

زارعیان در مورد بازی‌های قهرمانی آسیا گفت: با توجه به جدول مسابقات بازی‌های سختی در پیش خواهیم داشت، اما امیدوارم نتیجه‌ای کسب کنم که تا به الان هیچ ایرانی موفق نشده است بدست آورد. من بهترین بازیکن ایران در رنکینگ جهانی هستم و جزو ۱۶ نفر برتر مسابقات قهرمانی آسیا قرار گرفته ام. شرایطم در سید بندی بهتر از بقیه‌ی ورزشکارانمان است.

رقم قرارداد‌ها در تیم های لیگ برتری به شدت پایین است

او در مورد حضورش در تیم اسکواش کیش و مسابقات لیگ گفت: در تیم کیش حضور داشتم، ۲ هفته مصدوم بودم و به همین علت موفق به کسب نتایج دلخواهمان نشدیم، اما در نهایت مقام سوم مسابقات لیگ را به خود اختصاص دادیم. بازیکنان خوب کشورمان در تمام تیم‌های حاضر در لیگ پخش شده بودند و این موضوع باعث جذاب‌تر شدن لیگمان شد. رقم قرارداد‌ها به شدت پایین است و بازی‌ها در بدترین روز‌های فصل انجام می‌شود. امیدوارم به شکلی برنامه ریزی‌ها صورت گیرد که چنین مشکلاتی پیش نیاید.

زارعیان در مورد مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۱۸ و کسب نتیجه خوب تیم ملی اسکواش گفت: قبل از آن مسابقات ۳ ماه در اردوی برون مرزی حضور داشتیم و تمام بایکنان نیز در این اردو حاضر بودند و همین باعث شده بود به آمادگی بسیار مطلوبی برسیم.

اردو‌های برون مرزی ما به حداقل رسیده

او ادامه داد: به خاطر نوسانات اقتصادی که گریبان گیر کل ورزش کشورمان شده است اردو‌های برون مرزی ما به حداقل رسیده و با کمترین امکانات برگزار شد. در یکی، ۲ سال اخیر نیاز‌های ورزشکاران برطرف نشده است. فدراسیون نیز تمام تلاش خود را کرده است ما شرایط همین است. شرایط ما با رقیبانمان بسیار متفاوت است. ما در غرب آسیا جزو تیم‌های خوب محسوب می‌شویم و نیاز داریم تنمان به تن بازیکنان شرق آسیا بخورد. ما قبل از شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا سال گذشته در کشور مالزی اردو داشتیم، این کشور جزو مدعیان آسیا است و رو به رو شدن با آن‌ها به ما کمک کرد بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

۴ سال است که نفر برتر رنکینگ کشور هستم

زارعیان درمورد آغاز فعالیتش در ورزش اسکواش و افتخاراتش گفت: از سال ۱۳۸۲ در جزیره کیش ورزش اسکواش را آغاز کردم و ۴ سال است که نفر برتر رنکینگ کشور هستم و در رنکینگ جهانی نیز رکورد تمام ایرانی‌ها هم در رده بزرگسالان و هم در رده جوانان را شکسته ام. اسکواش ایران نسبت به سال‌های گذشته پیشرفت چشمگیری داشته است وهم بازیکنانمان هم مربیانمان در حد امکاناتی که داشته ایم عملکرد بسیار خوبی داشته اند. امیدوارم این روند طی شود و بتوانیم در آسیا و جهان جزو بهترین‌های اسکواش شویم.

بیشتر بخوانید:

سلیمانی: شمیرانی تمرکزش را روی مسابقات اروپایی گذاشته است

تیم ملی اسکواش عازم مالزی می‌شود

شهنازی: فدراسیون اسکواش باید به دنبال کسب سهمیه برای المپیک ۲۰۲۴ باشد

انتهای پیام/

اظهارات ملی پوش اسکواش کشورمان در خصوص رقابت های آسیایی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۷۶۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ برنز امیدهای بوکس ایران در قهرمانی آسیا

تیم ملی امیدهای بوکس ایران با کسب سه مدال برنز، به کار خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا پایان داد.

به گزارش ایسنا، رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امیدهای آسیا در حالی به میزبانی قزاقستان ادامه دارد که ملی‌پوشان تیم امیدهای ایران، با کسب ۳ مدال برنز به کار خود در این رقابت‌ها پایان دادند. این مسابقات با پیگیری مبارزات بخش جوانان تا هجدهم اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

طبق جدول مسابقات بخش امیدها، امروز(شنبه - ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) مبارزات مرحله نیمه‌نهایی رده سنی امیدها برگزار شد.

به این ترتیب محمد محشری در وزن ۷۵ کیلوگرم، سیدعلی سیدصدری در وزن ۸۶ کیلوگرم و رضا خلیل‌زاده در وزن ۹۲+ کیلوگرم، با قبول شکست مقابل حریفان از صعود به فینال بازمانده و با کسب مدال برنز به کار خود در این رقابت‌ها پایان دادند.

با این اوصاف تیم امیدهای بوکس ایران که با سرمربیگری علیرضا استکی، برای نخستین بار در مسابقات آسیایی این رده سنی شرکت کرده بود، با کسب سه مدال برنز به کار خود پایان داد. مسابقات قهرمانی آسیای قزاقستان، سومین دوره مسابقات این رده سنی در قاره کهن بود.

پیش از این نیز در بخش جوانان، امیر اسماعیلی به فینال سنگین وزن رسید و دوشنبه برای کسب مدال طلا مقابل شهزود پولوونوف‌ از ازبکستان به روی رینگ می‌رود. 

امیررضا سلطانی و امیررضا ملک‌خطابی‌ نیز دو بوکسور دیگر تیم جوانان ایران هستند که صاحب مدال برنز شده‌اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برپایی اردوی تیم ملی اسکواش آقایان در مشهد
  • تیم ملی اسکواش آقایان در مشهد اردو زد
  • تیم ملی والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران قهرمان آسیا شد
  • تیم والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران قهرمان قاره آسیا شد
  • ساحلی‌بازان در جمع چهار تیم برتر آسیا با کسب سهمیه جهانی
  • والیبال ساحلی زیر 19 ساله‌ ایران سهمیه جهانی گرفت
  • سهمیه جهانی زیر ۱۹ ساله‌های ساحلی ایران با صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا؛ ایران سهمیه جهانی گرفت
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ ساله‌ ایران سهمیه جهانی گرفت
  • ۳ برنز امیدهای بوکس ایران در قهرمانی آسیا