Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از مرکز خبر حوزه، وی روز شنبه در درس خارج فقه در مسجد اعظم قم افزود: آل سعود بدون این که این ها را محاکمه کند و یا محاکمه شان علنی باشد، بیرحمانه آنها را به شهادت رسانده است.
وی با بیان اینکه سابقه این جمعیت معلوم است، افزود: اساس وهابیت برکشتن انسان های بیگناه است، در کتاب هایشان نیز این مساله وجود دارد، آنها غیرخودشان را مستحق قتل می دانند و با بهانه های واهی زوار قبور بزرگان را محکوم به قتل می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مرجع تقلید گفت: اخیرا این موضوع علاوه بر جنبه مذهبی جنبه سیاسی نیز پیدا کرده است و هر کس را که احتمال دهند، بر ضدشان باشد را، تحت فشار شدید و او را به شدیدترین نحو تحت شکنجه و آزار و اذیت قرار می دهند.
وی افزود: عجیب تر از همه، سکوت مجامع بین المللی و مدعیان حقوق بشر در قبال این جنایت است؛ اگر یک نفر از این ها در ایران بود، دادشان بلند می شد، 37 تَن به قتل می رسند، اما در پی این جنایت سر و صدای چندانی راه نیفتاد، چراکه این ها گاو شیرده هستند و اگر گاهی اوقات لگدی هم زد، نباید کاریش داشت.
وی بیان کرد: آمریکایی های جنایتکار، بردگان پول های کثیف، چشم خود را روی هم می گذارند و گاهی اوقات توجیه هم می کنند و می گویند این ها تشخیص داده اند که مجرم هستند و مجازات شان کرده اند.
به گزارش ایرنا، وزارت کشور عربستان روز سه‌ شنبه هفته گذشته از اعدام 37 تَن از شهروندان این کشور با عنوان آن چه اتهام تروریستی و ارتباط با تروریسم خواند، خبر داد؛ اعدام ‌های اخیر در شهرهای مکه، مدینه و ریاض و همچنین در استان عمدتا سنی قصیم و در استان شرقیه محل سکونت اقلیت شیعه این کشور انجام ‌شده است.
طبق گزارش سازمان عفو بین ‌الملل، در سال 2018 میلادی در عربستان سعودی 149 تَن اعدام شدند.
7406/ 6133/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 آزار و اذیت شیعه عربستان قم آمریکایی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۷۶۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت الله مکارم شیرازی: مردم از گرانی، فوق العاده رنج می‌برند

آیت الله مکارم شیرازی گفتند: مردم از گرانی فوق العاده، رنج می‌برند باید کاری کرد که این گرانی مهار شود.

به گزارش شفقنا، این مرجع تقلید در دیدار رئیس دفتر ویژه قوه قضاییه، ارتباط بین قوه قضاییه با مردم را مهم دانسته و افزودند: حضور مسؤولان و رئیس قوه در میان مردم بسیار مؤثر است و البته مردم باید نتیجه این ملاقات‌ها را هم ببینند.

ایشان در ادامه افزودند: آبروی نظام با سلامت حوزه قضایی است و اگر حوزه قضایی سالم باشد آبروی نظام محفوظ است.

ایشان پرداختن به بعضی از مسائل مانند تورم و اجاره بهای مسکن که به صورت مستقیم با قوه قضاییه ارتباط ندارد را مهم شمرده و گفتند: مردم از گرانی فوق العاده، رنج می‌برند باید کاری کرد که این گرانی مهار شود ولو دستگاه قضایی ارتباط مستقیم با این گرانی ندارد، ولی می‌تواند ارتباط غیر مستقیم داشته باشد.

دیگر خبرها

  • آیت الله مکارم شیرازی: مردم از گرانی، فوق العاده رنج می‌برند
  • تجمع دانشجویان مراغه در حمایت از آزادی خواهی دانشجویان جهان
  • نشست مشورتی مقامات ۶ کشور عربی درباره تحولات غزه
  • برگزاری نشست مشورتی مقامات ۶ کشور عربی درباره تحولات غزه
  • آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی خطاب به سردار رادان: «طرح نور» را با قدرت ادامه دهید
  • پیام آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان درباره «طرح نور» | سست نشوید و...
  • آیت‌الله مکارم‌شیرازی: پلیس طرح نور را با قدرت ادامه دهد
  • حمایت آیت‌الله مکارم از اقدام پلیس در اجرای طرح نور
  • آیت الله مکارم شیرازی: در اجرای طرح نور سست نشوید و محکم ادامه بدهید
  • حمایت آیت‌الله مکارم شیرازی از اقدام پلیس در اجرای طرح نور