Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اجرایی نمایشگاه های بانک شهر از نامه معاونت فرهنگی ارشاد به بانک شهر برای رفع منع صدور بن کارت برای ۶۲۳ نفر از اهالی قلم خبر داد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سیدرضا سید رضا اکرمی معاون اجرایی نمایشگاه‌های بانک شهر  از ثبت ۵۳۰ هزار تراکنش تا پیش از ظهر امروز در سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: هم چنین تاکنون ۷۰ هزار و ۵۰۰ بن کارت کتاب نیز تاکنون صادر شده است.

اکرمی ادامه داد: ۶۲۳ نفر از اهالی قلم طبق نامه‌ای که خانه کتاب به ما داده است نتوانسته اند بن کتاب را دریافت کنند. مشکل از آنجا شروع می‌شود که این افراد یا دیون بانکی دارند یا اطلاعاتی که در کد شتاب بانک مرکزی از ان‌ها وجود دارد تا کنون ارسال نشده است. ما برای این ۶۲۳ نفر از نظر بانک مرکزی نمی‌توانیم بن کارت صادر کنیم. هر شخصی که اطلاعات بانکی ناقص داشته باشد، نه تنها بانک شهر بلکه هیچ بانک دیگری نمی‌تواند برایش کارت صادر کند.

وی افزود: در کنار این برخی از افراد بدهی بانکی دارند که نمی‌توانیم برایشان بن کارت صادر کنیم.
اکرمی از نامه محسن جوادی معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس نمایشگاه کتاب تهران برای رفع مشکل این ۶۲۳ نفر خبر داد و گفت: این نامه برای بانک شهر فرستاده شده است تا بتوانیم راهکاری پیدا کنیم تا این مشکل برطرف شود. باید جلساتی برگزار شود تا ببینیم می‌شود راهکاری اتخاذ کرد تا برای این تعداد از اهالی قلم بن کارت صادر شود؟
وی همچنین در پاسخ به این پرسش که بن کارت‌های دانشجویی و اساتید تنها در نمایشگاه کتاب تهران قابلیت خرید دارد یا خیر گفت؟ این بن کارت‌ها تا یک ماه بعد از نمایشگاه کتاب تهران نیز اعتبار دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: نمایشگاه کتاب کتاب تهران خانه کتاب کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۷۶۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشر آموت با ۱۸۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید

به گزارش خبرنگار مهر، مسؤولان و دست‌اندرکاران نشر آموت می‌گویند این‌ناشر در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با بیش از ۱۸۰ عنوان کتاب حضور دارد.

به گفته یوسف علیخانی مدیر نشر آموت، این‌ناشر از زمان سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران تا دوره جدید این رویداد ۲۰ عنوان جدید منتشر کرده که در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه می‌شوند.

کد خبر 6091787 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • نشر صاد با ۱۹۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • صادرات بیش از یک میلیارد ریال محصولات چاپی غیر کتاب از خراسان رضوی
  • برگزاری اختتامیه چهارمین دوره جشنواره خودنویس در نمایشگاه کتاب
  • سقف خرید و تراکنش کارتی در پست بانک ایران افزایش یافت
  • پایان چهارمین نمایشگاه دستاورد‌های وقف
  • سقف تراکنش‌های بانکی بانک رفاه کارگران افزایش یافت
  • ۳۵۶ مورد کارت بازرگانی جدید در کردستان صادر شده است
  • دریافت هزار تراکنش حساب، با اینترنت‌بانک تجارت
  • نشر آموت با ۱۸۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • اخراج سفیر ایتالیا از نمایشگاه کتاب به دلیل اعتراض به جنگ غزه