Web Analytics Made Easy - Statcounter

گوهرگانی با تاکید بر اینکه جبران خسارت سیل مهم ترین مطالبه مردمی بود، گفت: به برخی از واحدهای تولیدی در سیل اخیر آسیب وارد شده که تمام تلاش خود را برای رفع و جبران این خسارت ها به کار می گیریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، جعفر گوهرگانی امروز (7 اردیبهشت) در دیدار چهره به چهره با مردم، به بررسی مسائل و مشکلات مردم در بخش ‌های مختلف پرداخت و دستورات لازم برای رفع این مشکلات را صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این نشست ملاقات عمومی با شهروندان، عنوان کرد: مراجعین امروز در زمینه های مختلف از جمله کشاورزی، کانال ها و جداول آبیاری، نحوه توزیع گوشت برای تنظیم بازار، مشکلات کشتارگاه صنعتی یاسوج، معوقات بانکی واحدهای تولیدی، سردخانه های استان و اشتغال مشکلات خود را بیان کردند.

 

وی با تاکید بر اینکه جبران خسارت سیل مهم ترین مطالبه مردمی بود، اظهار داشت: به برخی از واحدهای تولیدی در سیل اخیر آسیب وارد شده که تمام تلاش خود را برای رفع و جبران این خسارت ها به کار می گیریم.

 

گوهرگانی یادآور شد: مدیرعامل کارخانه آجر دهدشت نیز خواستار برگزاری نشست ستاد تسهیل برای رفع مشکلات این واحد تولیدی شد.

 

این مسئول اقتصادی با اشاره به حضور تعدادی از عشایر استان در این دفتر، گفت: این افراد خواستار تسهیل در روند پرداخت تسهیلات شدند که پیگیری های لازم در این خصوص انجام شد.

 

وی با اشاره به اینکه بخشی از مطالبات مردم مربوط به دستگاه های اجرایی بود، اضافه کرد: به طور قطع نه تنها از دیدار رو در رو با مردم خوشحال هستیم، بلکه رفع مشکلات آنها وظیفه ذاتی ماست.

 

گوهرگانی عنوان کرد: باید رویه قانونی درخواست های مردمی طی شود و ابتدا مشکلات خود را از طریق مدیران شهرستانی پیگیری کنند.

 

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: مسئولان موظف هستند خواسته های به حق متقاضیان را در شهرستان ها پیگیری و رفع کنند و در صورت نیاز از طریق دستگاه های تخصصی و مدیران کل، اقدام و تا حصول نتیجه پیگیری کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: این حجم از تراکم مراجعه کننده  به تنهایی از عهده این معاوت و حوزه استاندار برنمی آید و می طلبد فرمانداران شهرستان های هشت گانه با جدیت بیشتری به رفع مشکلات مردم بپردازند.

 

گوهرگانی با ابراز گلایه از بی توجهی برخی از مسئولان، اظهار داشت: زیبنده نیست یک ارباب رجوع از دورترین نقطه استان برای دریافت تسهیلات ناچیزی به مرکز استان سفر کند، در صورتی که اگر مدیران دلسوز باشند می توانند با رفع مشکلات مردم در هر شهرستان نه تنها رضایت عمومی را جلب کنند، بلکه از اتلاف انرژی و زمان نیز جلوگیری شود.

 

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به حضور تعدادی از کشاورزان، گفت: انتظار می رود زمینه خرید تضمینی محصولات کشاورزی در استان فراهم تا علاوه بر برنامه ریزی دقیق برای تهیه سبد غذایی شهروندان، از آشفتگی بازار جلوگیری شود.

 

شایان ذکر است، 20 نفر از درخواست کنندگان برای دیدار حضوری با معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد امروز در دفتر این معاونت حضور یافتند و مشکلات و درخواست های خود را بیان کردند.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: قم کانون های فرهنگی هنری مساجد نماز جمعه خسارت سیل خبرگزاری شبستان خطبه نماز جمعه شهرستان آران و بیدگل آران و بیدگل آق قلا کارخانه آجر دهدشت محصولات کشاورزی واحدهای تولیدی سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۷۶۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کانال های خبری برای دریافت مجوز اقدام کنند

هیات نظارت بر مطبوعات از گردانندگان کانال‌های خبری در پیام‌رسان‌ها که تاکنون اقدام به اخذ مجوز فعالیت نکرده‌اند، خواست تا در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به ثبت درخواست در سامانه جامع رسانه‌های کشور اقدام کنند.

به گزارش دبیرخانه هیات نظارت بر مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در راستای اجرای قوانین و مقررات رسانه‌ای کشور از همه گردانندگان کانال‌های خبری در پیام‌رسان‌ها، دعوت می‌شود به منظور انجام فرایند قانونی اخذ مجوز و بهره‌مندی از حمایت‌های قانونی، حداکثر تا پایان اردیبهشت‌ماه امسال نسبت به ثبت درخواست مجوز فعالیت خود از طریق سامانه جامع رسانه‌ها اقدام کنند.

فعالیت همه رسانه‌ها به موجب قانون مطبوعات، مستلزم دریافت مجوز است و براساس بند «پ» ماده سه آیین‌نامه اجرایی قانون مطبوعات کشور، پیام‌رسان‌ها و کانال‌های خبری نیز مشمول این الزام قانونی هستند.

متقاضیان برای کسب اطلاعات و راهنمایی بیشتر درباره ثبت درخواست می‌توانند به صفحه راهنمای ثبت درخواست مجوز سامانه خبری مراجعه کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • خسارت جبران ناپذیر در کم توجهی به امر نماز
  • جبران خسارت زیست محیطی ازسوی آزادراه تهران-شمال
  • کانال‌های خبری، مجوز بگیرند
  • کانال های خبری برای دریافت مجوز اقدام کنند
  • مردمی کردن اقتصاد توسعه پایدار کشور را به دنبال دارد
  • جبران خسارت‌های سیل به روستای قطرم بافق
  • خدمتگزاری به مردم سرلوحه اقدامات بانک توسعه تعاون است
  • استفاده از نیروهای مردمی فرصتی طلایی/ باید از مسوولان مطالبه کنیم
  • شوراهای اسلامی برای تولید و رونق اقتصادی روستاها برنامه‌ریزی کنند
  • بنیه اقتصادی با تولید اصلاح می‌شود