Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-03@08:48:25 GMT

چرا امروز سکه دوباره به ۵ میلیون تومان رسید؟

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۷۶۸۲۲

چرا امروز سکه دوباره به ۵ میلیون تومان رسید؟

بازار طلا و سکه تهران امروز پس از روز‌های با ثبات و بعضا کاهشی، دوباره در فاز افزایش قرار گفت. روندی که به گفته رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر تحت تاثیر دو عامل مهم قرار داشته است.   به گزارش تابناک اقتصادی؛ در پایان معاملات امروز (شنبه هفتم اردیبهشت ۹۸) خبر‌های دریافتی از بازار طلا و سکه تهران، حکایت از روند افزایشی قیمت‌ها دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
بر این اساس برای اطلاع از آخرین قیمت‌های بازار طلا و سکه، گفتگویی تلفنی با محمد کشتی آرای عضو هیأت مدیره طلا و جواهر تهران داشتیم.

کشتی آرای در خصوص روند بازار اظهار داشت: امروز بازار طلا و سکه تحت تاثیر روند افزایشی نرخ جهانی طلا و نرخ داخلی ارز بود. به گونه‌ای که نرخ جهانی اونس طلا با رشد ۱۵ دلاری نسبت به آخرین نرخ هفته قبل، به رقم ۱۲۸۶ دلار و ۹۰ سنت (تقریبا ۱۲۸۷ دلار) رسید. همچنین دلار آمریکا در بازار تهران با رشد به رقم ۱۴۱۵۰ تومان معامله شد.

بر این اساس، به گفته محمد کشتی آرای قیمت‌های پایانی بازار امروز به شرح زیر می‌باشد:

هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (سکه امامی) با رشد ۹۰ هزار تومانی نسبت به نرخ پایانی هفته قبل، به رقم ۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان رسید. همچنین هر قطعه سکه تمام طرح قدیم ۴,۷۸۰,۰۰۰ تومان قیمت گذاری شد که نسبت به روز پنج شنبه، ۵۵ هزار تومان گران‌تر شده است.

هر نیم سکه بهار آزادی نیز با رشد ۲۵ هزار تومانی به رقم ۲,۷۷۰,۰۰۰ تومان رسید. هر ربع سکه بهار آزادی در اولین روز هفته، ۱,۷۹۰,۰۰۰ تومان ارزشگذاری شده است که افزایش ۵۰ تومانی را نشان می‌دهد.

به گفته کشتی آرای، هر سکه یک گرمی با افزایش ۵ هزار تومانی به رقم ۹۶۰ هزار تومان رسیده است و هر گرم طلای ۱۸ عیار به رقم ۴۴۶,۷۰۰ تومان معامله شده است. همچنین هر مثقال طلای ۱۷ عیار که به عنوان مبنا برای محاسبات نرخ گذاری است، ۱،۹۳۵,۰۰۰ تومان می‌باشد که نسبت به روز پنج شنبه، ۲۵ هزار تومان افزایش داشته است.

به گفته کشتی آرای، حباب سکه همچنان در محدوده ۵۸۰ هزار تومان قرار دارد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: قیمت سکه بازار سکه نرخ سکه سکه و طلا سکه تمام بهار آزادی حباب سکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۷۶۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت خودرو‌های بنز در بازار ایران امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت انواع خودرو‌های شرکت مرسدس بنز در بازار ایران را در جدول زیر مشاهده نمایید. 

منبع: اقتصاد ۲۴

tags # خودرو لوکس سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • جدیدترین قیمت شاهین در بازار؛ شاهین کارکرده چند؟
  • قضات در راستای کاهش اطاله دادرسی، صدور آرای متقن، دعوت به سازش تلاش کنند
  • قیمت خودرو امروز 13 اردیبهشت 1403
  • قیمت امروز خودرو در بازار | نوسان در قیمت خودروهای داخلی و خارجی
  • قیمت جدید دام زنده اعلام شد
  • شاهد آرای کیفی‌تر در دور دوم انتخابات خواهیم بود
  • قیمت خودرو‌های بنز در بازار ایران امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • سکه به کانال ۴۲ میلیون تومان بازگشت
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
  • صیانت از آرای مردم گنبدکاووس با ۷۰۰ ناظر آموزش‌ دیده