Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام ناصر خدایاری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این آیین از خالقان کتاب تحلیل تاریخی رمان های«همسایه ها» و «داستان یک شهر» اثر احمد محمود که توسط عباس باقی نژاد تالیف شده است و همچنین کتاب «تاریخ معاصر آذربایجان» تالیف منوچهر امیر نظمی افشار، علی اصغر عبدلی آیدنلو، اسفندیار حاجیلو و سید علی اکبر خوانسار تجلیل می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: بدیع بودن موضوع کتاب، رعایت استانداردها در ساختار، فصل بندی، دستور زبان و گزینش واژگان، رعایت استانداردها در ذکر منابع و مآخذ، بالا بودن عیار علمی محتوای کتاب، بهره مندی از قدرت تحلیل و استتناج منطقی، پاکیزگی و آراستگی کتاب از حیث حروفچینی، صفحه آرایی و چاپ، رعایت استانداردهای تصحیح و ترجمه در خصوص آثار ترجمه شده و تصحیح شده از جمله دلیل های انتخاب این کتاب ها برای تجلیل در آیین جایزه کتاب سال آذربایجان غربی است.
وی اضافه کرد: این آثار از طریق موسسه خانه کتاب ایران و در سه مرحله بررسی و ارزیابی شده است و داوری آنها توسط 40 صاحب نظر در حوزه فلسفه و روانشناسی، علوم کاربردی، دین، علوم اجتماعی، زبان، هنر، ادبیات، تاریخ و جغرافیا و کودک و نوجوان صورت گرفته است.
حجت الاسلام خدایاری افزود: این آثار منتخب از بین کتاب های منتشر شده در سال های 1395 و 1396 برگزیده شده است.
به گزارش ایرنا، امسال جایزه کتاب سال آذربایجان غربی با هدف حمایت و تشویق مولفان و مترجمان و همچنین ارتقای فرهنگ جامعه اسلامی، حفظ استقلال و هویت فرهنگی منطقه برای نخستین بار در استان برگزار می شود.
8135/7129
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 آذربایجان غربی استقلال رمان فلسفه کتاب سال 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۷۶۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیات انتخاب «اولین جشنواره خیمه شب بازی» معرفی شدند

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، با حکم دبیر جشنواره پوپک عظیم پور، صفرعلی محمد زاده و شهرزاد مبرهن به عنوان اعضای هیات انتخاب جشنواره خیمه شب بازی معرفی شدند.

این هیات سه نفره از ۱۶ اردیبهشت سال جاری بازبینی نمایش‌های رسیده را آغاز می‌کنند.

آثار رسیده به این جشنواره از تهران و استان‌های مختلف کشور هستند که از طریق فیلم مورد بازبینی و انتخاب قرار می‌گیرند. مطابق فراخوان جشنواره، آثار منتخب این بخش۲۰ اردیبهشت معرفی خواهند شد.

نخستین جشنواره ملی خیمه شب بازی با دبیری سیاوش ستاری در اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هیات انتخاب «اولین جشنواره خیمه شب بازی» معرفی شدند
  • نمایشگاه کتاب تهران امروز آغاز به کار می کند
  • انتخابات در جمهوری اسلامی به‌معنی مبارزه با دیکتاتوری است
  • افزایش بیش از ۱۲ درصدی تردد مسافر از پایانه‌های مرزی آذربایجان‌غربی
  • اعلام آثار راه‌یافته به بخش تئاتر خیابانی جشنواره فتح خرمشهر
  • آیین افتتاح سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌شود
  • سازمان اسناد ملی ایران به کتابخانه‌های آذربایجان‌غربی کتاب هدیه کرد
  • خط و نشان فدراسیون برای باشگاه‌ها/ الزامات حرفه‌ای رعایت نشود لیگ آینده به تعویق می‌افتد+ فیلم
  • هماهنگی با ثبت احوال برای حضور تماشاگران روی صندلی مشخص؛ علوی: الزامات رعایت نشود لیگ به تعویق می‌افتد
  • گشایش نمایشگاه نقاشی در نگارخانه حوزه هنری