Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@12:29:02 GMT

تخت های بیمارستانی خلخال افزایش می یابد

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۷۷۲۰۷

تخت های بیمارستانی خلخال افزایش می یابد

به گزارش ایرنا،دکتر علی اکبر شکارچی روز شنبه در نشست با خبرنگاران افزود: در حالی که بیمارستان امام راحل این شهرستان در ابتدا با 96 تخت افتتاح شده اما هم اکنون تخت های موجود در آن به 130 تخت افزایش یافته است .
وی بیان کرد: با استقلال دانشکده علوم پزشکی خلخال ، افزایش تعداد پزشکان متخصص و راه اندازی تجهیزات جدید،زمینه برای اجرای طرح های توسعه ای این بیمارستان از جمله رساندن تخت های آن به 160 تخت فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او با بیان اینکه تجیزات ام، ار، آی تنها به بیمارستانهای شهرستانهای با جمعیت بیش از 250 هزار نفر تعلق می گیرد اظهار کرد: استقلال دانشکده علوم پزشکی خلخال و تلاش نماینده این شهرستان سبب شد تا مجوز خرید این تجهیزات با پیش بینی 100 میلیارد ریال اعتبار از وزارت بهداشت ودرمان کشور اخذ شود.
به گفته وی، نصب و راه اندازی تجهیزات ماموگرافی بیمارستان این شهرستان نیز از اولویت های اول وزارت بهداشت و درمان می باشد.
شکارچی با بیان اینکه در حال حاضر تشخیص و کنترل بیماری سرطان سینه بانوان این شهرستان از طریق تجهیزات سونوگرافی پیشرفته موجود در بیمارستان امام راحل امکان پذیر است، افزود :تجهیزات ماموگرافی خاص تشخیص سرطان های سینه با دقت بالا و خطای کمتری بوده و براین اساس خرید وراه اندازی دستگاه ماموگرافی از سالها پیش در دستور کار دانشکده علوم پزشکی این منطقه قرار گرفته بود.
وی اظهار کرد:حل مشکل 60 پست سازمانی اشغال شده بیمارستان خلخال و جذب نیروی انسانی به جای آنها حل شده و بزودی با جذب این تعداد نیروی انسانی سطح خدمات پزشکی و درمانی به بیماران افزایش خواهد یافت.
او گفت: امسال مجور جذب 12 نیروی خدماتی رسمی و پیمانی از وزارت بهداشت و درمان کشور اخذ و این نیروها هم اکنون پس از قبولی در آزمون ورودی که سال گذشته برگزار شد ،در حال انجام مراحل گزینش و جذب در بیمارستان این شهر هستند.
خلخال در جنوب اردبیل واقع است.
6018/7119
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام راحل بیمارستان سرطان سینه علوم پزشکی وزارت بهداشت و درمان 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۷۷۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعاملات مدیران دستگاه‌های اجرایی با اعضای شوراها افزایش یابد

به گزارش خبرنگار مهر، جواد قناعت ظهر امروز یکشنبه در همایش استانی روز شوراهای بیان داشت: همه ما در یک تیم به نام خراسان جنوبی قرار داریم لذا باید برای خدمت بیشتر به مردم سطح تعامل مدیران دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی با اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا افزایش یابد.

وی با بیان اینکه اعضای شورا همه باید بر قوانین موجود اشرافیت داشته باشند، افزود: ایجاد شوراها یکی از مظاهر دموکراسی و حاکمیت مردم است.

به گفته وی اعضای شوراهای اسلامی شهر باید نظارت مؤثر و دقیقی بر عملکرد شهرداران داشته باشند و سطح تعامل بین اعضای شوراهای اسلامی، شهرداران و فرمانداران برای خدمت بیشتر به مردم باید افزایش یابد.

استاندار خراسان جنوبی گفت: شوراها باید به خودکفایی و ایجاد در آمد پایدار شهرداری‌ها از طریق جذب سرمایه گذار کمک کنند و همچنین کارهای که توسط شهرداری‌ها انجام می‌شود همراه با پیوست فرهنگی باید باشد.

قناعت با بیان این نکته که حفظ وحدت و انسجام در شوراها اهمیت بسیاری دارد، افزود: همه کارهای باید برای تأمین منافع عموم مردم نه منافع گروه‌ها و اشخاص انجام شوند.

وی با اشاره به اینکه اختلاف نظر در مسائل فنی سبب پیشرفت می‌شود، ادامه داد: اختلاف نظرها نباید در سطح جامعه مطرح شود و همه باید تابع قانون باشیم.

به گفته وی مصوبات شوراها باید در حدود قوانین و اختیارات آنها باشد تا در هیئت تطبیق مصوبات شوراها با آنها مخالفت نشود.

وی خواستار همکاری اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام خراسان جنوبی شد.

کد خبر 6091385

دیگر خبرها

  • بنی گانتز مجروح شد/عمل جراحی در بیمارستانی در تل آویو
  • تعاملات مدیران دستگاه‌های اجرایی با اعضای شوراها افزایش یابد
  • چند طرح درمانی در خراسان شمالی افتتاح شد
  • شیوع آفت سن گندم با گرم شدن هوا افزایش می‌یابد
  • تخت بیمارستانی تا شهریور ماه امسال ۹ هزار افزایش می‌یابد
  • ظرفیت تبادل برق با کشور‌های همجوار به ۵ هزار مگاوات افزایش می‌یابد
  • اضافه شدن چهارمین دستگاه دیالیز، به تجهیزات بیمارستان دارالشفاءمیرجاوه
  • تحویل ۹۰۰۰ تخت بیمارستانی تا شهریور ماه امسال
  • تعاملات دستگاه‌ برای برگزاری انتخابات سالم افزایش یابد
  • ۱۳ هزار نفر در شهرستان خلخال تحت پوشش تامین اجتماعی