Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان با اشاره به بازی خوب بازیکنانش در دیدار امروز مقابل پالایش نفت آبادان گفت: در آبادان حتما کار سختی داریم اما ما تاکنون کارهای سخت و بزرگی را انجام دادیم. تلاش می‎کنیم تدارک خوبی ببینیم و از آبادان با دست پُر برگردیم. ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۵ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، حمید کلاسنگیانی عصر امروز پس از پیروزی در دومین دیدار مرحله فینال لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور برابر پالایش نفت آبادان اظهارداشت: در بازی امروز بازیکنان ما تمرکز کافی داشتند و بازی خوبی ارائه دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در آبادان حتما کار سختی داریم اما ما تاکنون کارهای سخت و بزرگی را انجام دادیم. تلاش می‎کنیم تا تدارک خوبی ببینیم و از آبادان با دست پُر برگردیم.

فینال لیگ برتر بسکتبال| پیروزی میلیمتری شهرداری گرگان در خانهشکست شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال لیگ برتر بسکتبال+ تصاویرحامد حدادی: دوست دارم یک فصل برای شهرداری گرگان بازی کنمسرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان درباره مصدومیت پری پتی، بازیکن خارجی این تیم گفت: پس از معاینه پزشک میزان آسیب‌دیدگی این بازیکن مشخص می‌شود. در چند روز باقی مانده به بازی در آبادان این بازیکن را برای مداوا به کلینیکی در تهران می‌فرستیم.

وی درباره قضاوت داوران در این دیدار و اعتراض‌های بازیکنان و کادر فنی دو تیم به تصمیم‌های این بازی افزود: امروز برای دو تیم قضاوت داوران خوب نبود. لحظه‌هایی از بازی از دست داوران خارج شده بود و نتوانستند بازی را کنترل کنند اما امشب ما بهتر بازی کردیم.

انتهای پیام/ن

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۷۷۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدال شهرداری گرگان با الریاضی لبنان برای قهرمانی


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، دومین مسابقه از سری سه گانه فینال بسکتبال­ غرب آسیا ساعت ۲۱:۱۵ امروز در ورزشگاه ازادی تهران برگزار می‌شود.

مسابقه اول سری سه گانه در لبنان به سود الریاضی لبنان رسید و در صورت پیروزی­ امشب تیم لبنانی این تیم قهرمان بسکتبال غرب آسیا خواهد شد و درصورت پیروزی شهرداری گرگان دو تیم در پیروزی ۱ - ۱ و مسابقه سوم در لبنان تکلیف قهرمان را مشخص می‌کند.

تیم‌های الریاضی لبنان و شهرداری گرگان با رسیدن به فینال غرب آسیا به رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های آسیا راه یافته اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شهرداری گرگان فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا را به بازی سوم کشاند
  • فران: امیدوارم در بازی سوم، کار را تمام کنیم
  • پیروزی مهم و دلچسب شهرداری گرگان در فینال بسکتبال غرب آسیا
  • نماینده ایران در فینال غرب آسیا زنده ماند
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا/ شهرداری گرگان مقابل الریاضی لبنان پیروز شد
  • جواد نکونام: باد روی عملکرد ما تاثیر گذاشت؛ مردم می‌دانند سر چه کسانی باید پایین باشد
  • جدال شهرداری گرگان با الریاضی لبنان برای قهرمانی
  • امیدهای تیم بسکتبال شهرداری گرگان زنده می‌شود؟
  • هاشمی: از حرف‌هایم سوء برداشت شد/ با یک فرد مشکل داشتیم
  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال