Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-07@11:31:50 GMT

دیدار سردار غیب پرور با سرلشکر جعفری

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۷۷۲۷۹

عصر امروز(شنبه) سردار غلامحسین غیب پرور رییس سازمان بسیج مستضعفین با سردار سرلشکر محمدعلی جعفری مسئول قرارگاه فرهنگی  اجتماعی حضرت بقیه الله (عج) دیدار و گفتگو کرد.

سردار غیب پرور ضمن خدا قوت به پاس 12 سال مجاهدت های سرلشکر جعفری، هدف از این دیدار را هماهنگی، هم افزایی و تحکیم روابط بین بسیج و قرارگاه فرهنگی اجتماعی بر اساس تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب برشمرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار غیب پرو با اشاره به حضور 4655 گروه جهادی در مناطق سیل زده گفت: حضور گروه های جهادی همان مجاهدت هایی است که رزمندگان  ما در دفاع مقدس انجام می دادند که با گسترش این گروه های جهادی در سطح جامعه می توان خدمات فرهنگی و اجتماعی ارزشمندی به عموم ارائه کرد.

در ادامه سردار سرلشکر جعفری مسئول قرارگاه فرهنگی اجتماعی حضرت بقیه الله (عج) ضمن خیر مقدم گفت: ما در قرارگاه آمادگی پیاده سازی فرامین مقام معظم رهبری در مسائل مختلف فرهنگی و اجتماعی را داریم که در این بین از وجود جوانان مومن بسیجی استقبال خواهیم کرد تا یک هم افزایی در مجموعه های فرهنگی سپاه بوجود آید.

سرلشکر جعفری در همین خصوص ادامه داد: با یک سیاستگذاری واحد و یکسان سعی داریم برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی گام موثری برداریم تا از این طریق،  انتقال تجربیات، توانمندسازی و الگوهای برتر به جامعه ارائه گردد.

سرلشکر جعفری در پایان به نقش خواهران در قرارگاه اشاره کرد و افزود: در قرارگاه فرهنگی اجتماعی از توان و ظرفیت حداکثری خواهران در محله ها، روستاها و شهرها استفاده خواهیم کرد تا با ایجاد گروههایی در زمینه های اجتماعی، فرهنگی و قرآنی و ... مشکلات پیش روی حل گردد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بسیج رهبر معظم انقلاب پرو سیل دفاع مقدس جامعه فرهنگی و اجتماعی مقام معظم رهبری انقلاب اسلامی مشکلات بسیج سیل مقام معظم رهبری سازمان بسیج مستضعفین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۷۷۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار رادان: دشمن به دنبال کارزارهای خیابانی است

 به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، سردار احمدرضا رادان در نشست هم اندیشی معاونت حقوقی و امور دولت و مجلس، اظهار داشت: یکی از کار‌های ویژه‌ی هر نظام امنیت اجتماعی و امنیت است و این مبنای سنجش و کارآمدی هر نظامی محسوب می‌شود.
 

وی با بیان اینکه دشمنان به دنبال این هستند که موضوع عفاف و حجاب را امنیتی و انتظامی جلوه دهند و جامعه را ناامن کنند، افزود: بار‌ها اعلام کرده ایم که این موضوع کاملا اجتماعی و فرهنگی است، ولی هنگامی که سرریز می‌شود باید با اقدام انتظامی از آسیب بیشتر آن جلوگیری کرد.

سردار رادان با بیان اینکه امنیت محصول جمعی است و به هیچ عنوان نباید آن را کار ویژه یک دستگاه دانست، افزود: برآیند همه فعالیت‌ها در همه حوزه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و نقش تاثیرگذار همه این‌ها می‌شود امنیت که باید آن را حفظ و ارتقا بخشیم.

وی افزود: در موضوع عفاف و حجاب همگان شاهدند که دشمن تا پشت درب خانه‌های ما آمده و به دنبال گرفتن چادر از بانوان است که امروز به عنوان پرچم کشورمان محسوب می‌شوند و در اینجا ما باید پای کار باشیم و این اجازه را به دشمن ندهیم.

وی ادامه داد: امروز فراجا ۴۰ ماموریت و وظیفه مشخص شده در قانون دارد که هرکدام از این ماموریت‌ها ۱۰ الی ۱۵ پیش نیاز دارد، یعنی باید این‌ها باشد تا بتوان آن ۴۰ ماموریت را به درستی انجام داد و یکی از این‌ها برخورد با بی حجابی است.

دیگر خبرها

  • سرلشکر سلامی: در شرق مدیترانه راه را بر دشمن می‌بندیم
  • مراسم اربعین شهدای حادثه کنسولگری ایران برگزار شد
  • سردار رادان: دشمن به دنبال کارزارهای خیابانی است
  • سرلشکر رشید: ۲۴۰ جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل در وعده صادق کمک کرد
  • درگذشت یک فرمانده ارشد نظامی/ قالیباف پیام داد
  • تشییع و خاکسپاری جانباز سرافراز سردار ایافت در مشهد
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز سردار ایافت در مشهد برگزار شد
  • رئیس مجلس عروج سردار سید مجید ایافت را تسلیت گفت
  • پیام قالیباف برای درگذشت «مسئول دبیرخانه کنگره سرداران شهید»
  • قالیباف عروج سردار «سیدمجید ایافت» را تسلیت گفت