Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@23:35:38 GMT

دورتموند در دیداری جنجالی مغلوب شالکه شد

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۷۷۲۸۳

دورتموند در دیداری جنجالی مغلوب شالکه شد

تهران- ایرنا- تیم فوتبال دورتموند در ادامه رقابت های هفته سی و یکم بوندسلیگای یک آلمان در یک بازی جنجالی که 2 اخراجی داشت، مغلوب شالکه شد.

به گزارش ایرنا؛ شاگردان «لوسین فاور» سرمربی سوییسی دورتموند که به منظور کسب عنوان قهرمانی این فصل از رقابت های بوندسیلگای آلمان، رقابت نزدیکی با شاگردان «نیکو کواچ» سرمربی بایرن مونیخ دارند، در حالی که به هر سه امتیاز دیدار شنبه شب خود برای بازگشت به صدر جدول نیاز داشتند، در ورزشگاه خانگی خود «سیگنال آیدونا پارک» با نتیجه 4 بر 2 مقابل شالکه شکست خوردند و فرصت صدرنشینی دوباره در این لیگ را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«دانیل کالیجوری» 2 بار و در دقایق 18 از روی نقطه پنالتی و 62 در جریان بازی، «سلیف سانه» در دقیقه 28 و «بریل امبلو» در دقیقه 86 گل های شالکه را در این دیدار درون دروازه دورتموند جای داده و سه امتیاز این دیدار خارج از خانه را به حساب تیم خود گذاشتند.
این در حالی است که «ماریو گوتزه» در دقیقه 14 و «اکسل ویستل» در دقیقه 85 برای تیم دورتموند دراین بازی گلزنی کردند اما با این گل ها مانع از شکست تیم خود در این دیدار نشدند.
«فلیکس زوایر» داور این دیدار برای کنترل بازیکنان عصبی دورتموند در این بازی کار سختی پیش رو داشت و به همین دلیل «مارکو رویس» را در دقیقه 60 و «ماریوس ولف» را در دقیقه 65 با نشان دادن کارت قرمز مستقیم از زمین بازی اخراج کرد تا بروسیایی ها با 2 بازیکن کمتر این دیدار را به پایان برسانند.
تیم دورتموند با قبول این شکست 69 امتیازی شده و از جایگاه دوم جدول رده بندی این مسابقات تکان نخورد.
شالکه نیز با کسب هر سه امتیاز این دیدار 30 امتیازی شد اما جایگاه پانزدهم این تیم در جدول رده بندی این مسابقات بدون تغییر باقی ماند.
درسایر دیدارهای همزمان این نتایج بدست آمد:
فرانکفورت صفر – هرتابرلین صفر
هانوفر یک – ماینتس صفر
دوسلدورف 4 – وردربرمن یک
لایپزیک 2- فرایبورگ یک
تیم بایرن مونیخ صدرنشین فعلی این رقابت ها با نورنبرگ یکی از تیم های قعر نشین این رقابت ها دیدار می کند و در صورت پیروزی در آن دیدار فاصله خود با دورتموند را به چهار امتیاز افزایش خواهد داد.
ورزشی **9144**9129

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال ليگ برتر دورتموند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۷۷۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی دورتموند و پاری سن ژرمن + فیلم

دیدار تیم‌های دورتموند و پاری سن ژرمن در چارچوب دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری دورتموند به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های دورتموند و پاری سن ژرمن شامگاه _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در چارچوب دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۲:۳۰ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد دورتموند به پایان رسید.

تک گل این دیدار را نیکلاس فولکروگ در دقیقه ۳۶ به سود دورتموند به ثمر رساند.

خلاصه‌بازی دورتموند و پاری سن ژرمن کد خبر 749929

دیگر خبرها

  • شکست بایرن‌مونیخ و پیروزی پرگل دورتموند
  • شکست بایرن‌مونیخ در روز درخشش کاپیتان رویس
  • شکست بایرن‌مونیخ مقابل رقیب مستقیم/ پیروزی پرگل دورتموند
  • دورتموند 5-1 آگزبورگ: پی‌اس‌جی دوباره لرزید!
  • آزمون و رم در خانه مغلوب بایرلورکوزن شدند؛ مارسی و آتالانتا به تساوی رسیدند
  • پینگ پنگ باز اتریشی مغلوب نوشاد عالمیان شد
  • به‌خاطر آقای نابغه به دورتموند باختیم
  • ستاره پی‌اس‌جی در خطر از دست دادن یورو 2024
  • کارشناسی سه صحنه جنجالی پرسپولیس - سپاهان
  • خلاصه بازی دورتموند و پاری سن ژرمن + فیلم