Web Analytics Made Easy - Statcounter

سلمان فرضعلی پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این رقابت ها با حضور دانشجویان پسر از کشورهای عراق، لبنان، ترکیه و استان های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی در چهار رشته بدمینتون، تنیس روی میز، والیبال و فوتسال ادامه دارد.
وی با تاکید بر اینکه رقابت های بدمینتون و تنیس روی میز عصر جمعه با معرفی نفرات و تیم های برتر به پایان رسید، اضافه کرد: در رقابت های والیبال 6 تیم در قالب 2 گروه سه تیمی به مدت سه روز به صورت دوره ای به مصاف هم رفتند؛ عصر شنبه در سومین روز این دیدارها نیز تیم دانشگاه آذرآبادگان ارومیه با نتیجه سه بر 2 دانشگاه علوم پزشکی ارومیه را شکست داد و دانشگاه ارومیه در سه ست متوالی از سد تیم دانشگاه «آتاتورک» ارزروم ترکیه گذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه 2 تیم برتر هر گروه به مرحله نیمه نهایی والیبال راه یافتند، گفت: به این ترتیب تیم های آذرآبادگان ارومیه، علوم پزشکی ارومیه، آتاتورک ارزروم ترکیه و دانشگاه ارومیه عصر فردا /یکشنبه/ در مرحله نیمه نهایی به مصاف هم می روند تا تیم های برنده فینالیست و بازندگان راهی رده بندی شوند.
فرضعلی پور افزود: در جریان رقابت های فوتسال که به صورت دوره ای برگزار می شود، چهار تیم حضور دارد؛ این رقابت ها عصر جمعه در دومین روز خود با انجام 2 دیدار پیگیری شد که طی آن تیم دانشگاه «آتاتورک ارزروم» با نتیجه هشت بر سه دانشگاه «یوزاینجی ایل» وان را شکست داد و دانشگاه ارومیه با نتیجه مشابه «صلاح الدین» عراق را پشت سر گذاشت.
وی افزود: رقابت های فوتسال امروز شنبه برگزار نشد و چهار تیم حاضر فردا یکشنبه برای تعیین مقام های اول تا سوم به مصاف هم می روند.
به گزارش ایرنا مسابقات بین المللی ورزش دانشجویی با حضور بیش از 200 ورزشکار، مربی، سرپرست و عوامل اجرایی تا 9 اردیبهشت ماه جاری در سالن ورزشی نازلوی دانشگاه ارومیه برگزار می شود.
تیم هایی از دانشگاه های ترکیه شامل آتاتورک ارزروم، تکنیک ارزروم و «یوزونجی ایل» وان و دانشگاه های صلاح الدین عراق، بیروت لبنان، تبریز و ارومیه در این رقابت ها حضور دارد.
دور رفت مسابقات بین المللی ورزش دانشجویی آبان سال گذشته به میزبانی شهر «وان» ترکیه در چهار رشته فوتسال، والیبال، بدمینتون و تنیس روی میز برگزار شده بود.
7156/7129
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 استان های آذربایجان غربی ترکیه لبنان نیمه نهایی والیبال 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۷۷۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا؛ حذف کننده ایران به المپیک رسید

تیمی که موفق به حذف ایران از صعود به مرحله نهایی انتخابی المپیک شده بود، به فینال رقابت‌های قهرمانی آسیا و پاریس ۲۰۲۴ رسید.

به گزارش فارس، در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های زیر ۲۳ سال قهرمانی آسیا به میزبانی قطر امروز ۲ بازی برگزار شد.

در اولین مسابقه تیم ملی ازبکستان در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه دوحه به مصاف اندونزی، شگفتی‌ساز این دوره رقابت‌ها رفت و در نهایت با برتری ۲ بر صفر موفق به حضور در فینال و المپیک ۲۰۲۴ پاریس شد.

حسین نورچائف و پراتاما آرهان(بازیکن حریف) برای ازبک‌ها گلزنی کردند تا این تیم که سابقه قهرمانی آسیا در سال ۲۰۱۸ و نایب قهرمانی سال ۲۰۲۲ را دارد، برای اولین بار به المپیک صعود کند.

ازبکستان در مرحله مقدماتی موفق شد تیم ملی امید کشورمان را یک بر صفر شکست داده و مانع حضور شاگردان رضا عنایتی در جمع ۱۶ تیم مرحله نهایی انتخابي المپیک شود.

در دیگر بازی این مرحله تیم‌های ژاپن و عراق در ورزشگاه جاسم بن حمد به مصاف هم رفته‌اند که نیمه اول این بازی با برتری ۲ بر صفر سامورایی‌ها تمام شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا؛ حذف کننده ایران به المپیک رسید
  • طبیعت و ذوب آهن با هم مساوی شدند
  • ذوب آهن جبران كرد، جنگ نيمه نهايى ادامه دارد
  • رویای گولر: اولین بازیکن ترک قهرمان چمپیونزلیگ
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان
  • (ویدیو) حمایت ملی‌پوشان فوتبال از تیم ملی فوتسال
  • لیگ برتر بسکتبال| پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن در نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی
  • پیروزی طبیعت در نخستین دیدار نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • پیروزی طبیعت در اولین دیدار برابر ذوب آهن