Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیروهای ملی و اسلامی فلسطین در کرانه باختری خواهان بالاترین مشارکت مردمی در مراسم هفتاد و یکمین سالگرد "روز نکبت" شدند. ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۷ بین الملل آسیای غربی بیداری اسلامی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از  فلسطین الیوم، نیروهای ملی و اسلامی فلسطین در بیانیه خود گفتند: برنامه های ملی هفتاد و یکمین سالگرد اشغال فلسطین و تاسیس رژیم جعلی اسرائیل که "روز نکبت" نامیده شده است، در روزهای آینده اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سالگرد روز نکبت همزمان با اقدام یکسال پیش دولت آمریکا در انتقال سفارت خود از شهر تل آویو به شهر اشغالی قدس شده است.

نیروهای ملی و اسلامی فلسطین تاکید کردند: این اقدام خصمانه آمریکا علیه حقوق ملت فلسطین نخواهد توانست این واقعیت را  تغییر دهد که یک ملت تحت اشغال وجود دارد که برای بازپس گیری همه حقوق تضمین شده خود در قطعنامه های بین المللی و در صدر آنها حق بازگشت به سرزمین خویش براساس قطعنامه 194 و تشکیل کشور مستقل فلسطینی به پایتختی قدس مبارزه می کند.

تأکید گروه‌های فلسطینی بر مخالفت با مذاکره با رژیم صهیونیستی

نیروهای ملی و اسلامی فلسطین بر اهمیت تقویت جبهه داخلی در برابر توطئه ها و رد هرگونه فتنه انگیزی و تفرقه داخلی تاکید کردند و از فلسطینی ها خواستند که حضور خود در مسجد الاقصی برای دفاع از آن را تقویت کنند.

این نیروها همچنین خواهان بازخواست کسانی شدند که بدنبال هرگونه عادی سازی روابط با اشغالگران از جمله عادی سازی اقتصادی هستند.

نیروهای ملی و اسلامی فلسطین همچنین خواهان حمایت و پشتیبانی از اسیران در زندان های رژیم اسرائیل و تبدیل روز جمعه آینده به روز تشدید اقدامات میدانی علیه اشغالگران وشهرک نشینان شدند.

انتهای پیام/

    R36348/P/S8,90,1115/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۷۷۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدرضا ثبوتی گفت: براساس برنامه ریزی صورت گرفته، مراسم بزرگداشت شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی روز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه با حضور فرزندان شهید، در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این مراسم از ساعت ۹و۳۰ تا ۱۱و۳۰ دقیقه در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار خواهد شد.

کد خبر 6086672

دیگر خبرها

  • شرط حماس برای خلع سلاح : تشکیل کشور فلسطین در مرزهای 67 و پایان اشغال
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • یادواره شهید گمنام در جهاددانشگاهی یزد
  • هر جوان فلسطینی به قدر یک لشکر تاثیر دارد
  • بیانیه وزارت خارجه در سالگرد واقعه طبس و شکست آمریکا
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • (تصاویر) مراسم شصت و پنجمین سالگرد ارتحال آیت الله بروجردی
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • همدستی این پیام رسان با اسرائیل برای کشتار مردم فلسطین + جزئیات
  • سازمان ملل خواهان تحقیق درباره گور جمعی کشف شده در جنوب نوار غزه شد